node/39542

Προσφύγη στο ΣτΕ κατά του Μεγάλου Περιπάτου από τη ΛΕΜΟΤ

Η Λέσχη Ελλήνων Μοτοσυκλετιστών (ΛΕΜΟΤ) ισχυρίζεται ότι τα δίκυκλα δεν εμποδίζουν, και άρα δεν πρέπει να απαγορεύεται η κυκλοφορία τους στον Μεγάλο Περίπατο.

Προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας έκανε η Λέσχη Ελλήνων Μοτοσυκλετιστών (ΛΕΜΟΤ) και συγκεκριμένα κατά των μέτρων περιορισμού ή απαγόρευσης της κυκλοφορίας στο κέντρο της Αθήνας, στο πλαίσιο των ρυθμίσεων για τον Μεγάλο Περίπατο. 
Η ΛΕΜΟΤ ισχυρίζεται ότι τα δίκυκλα λόγω μεγάθους και ευελιξίας, όχι μόνον δεν επιβαρύνουν την κυκλοφορία, αλλά συμβάλλουν και στην αποσυμφόρησή της. 

Συγκεκριμένα η ανακοίνωσή της αναφέρει τα εξής: 

«Στην παράλογη απαγόρευση λόγω Μεγάλου Περιπάτου στην Αθήνα, η ΛΕΜΟΤ αντέδρασε άμεσα, κάνοντας επαφές με τους αρμόδιους φορείς του Δήμου Αθηναίων, προκειμένου να αρθεί το κατά την άποψή μας στερούμενο λογικής και τεκμηρίων μέτρο.

«Το θέμα στη βάση του όμως αφορά την ΚΥΑ και έτσι η ΛΕΜΟΤ αναγκάστηκε διαμέσου εκπροσώπου της (μέλος ΛΕΜΟΤ) και του νομικού της συμβούλου Θεόδωρου Γαζούλη, να καταθέσει προσφυγή στο ΣτΕ ζητώντας να ακυρωθεί η ΚΥΑ που αποτελεί την βάση για την λήψη  των μέτρων, με κύριο αιτιολογικό ότι τα μοτοποδήλατα και  οι μοτοσυκλέτες όχι μόνο δεν εμποδίζουν ή έρχονται αντίθετες με την ιδέα του Μεγάλου Περιπάτου, αλλά αντίθετα διευκολύνουν την κυκλοφορία λόγω μεγέθους και ευελιξίας.

«Να θυμίσουμε ότι στο παρελθόν η ΛΕΜΟΤ είχε προσφύγει στο ΣτΕ για απαγόρευση κυκλοφορίας δικύκλων. Για την προσφυγή της αυτή δικαιώθηκε και η απαγόρευση ακυρώθηκε.

«Η ΛΕΜΟΤ στα 41 χρόνια της, θεωρεί ότι αυτού του τύπου οι απαγορεύσεις προσβάλλουν τα δικαιώματά μας ως μοτοσυκλετιστών και δε συνάδουν με την νομιμότητα και την ισότητα που οφείλει να επιδεικνύει ένα κράτος δικαίου. Γι’ αυτό παραμένουμε πιστοί στην ιστορία μας που θέλει να αγωνιζόμαστε για το δικαίωμα του κάθε μοτοσυκλετιστή ξεχωριστά και όλων μαζί».

node/39544

Το νέο scooter Honda SH150i έφτασε στην ελληνική αγορά

Το Honda SH150i  έχει αναδειχτεί σε αγαπημένο σκούτερ της Ευρωπαϊκής αγοράς.

Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2020 | MOTOmag Επικοινωνία

Το νέο scooter Honda SH150i έφτασε στην ελληνική αγορά

Ένα από τα πιο επιτυχημένα εμπορικά scooter της Honda, το SH 150i ήρθε και στην Ελλάδα. Το πιο λεπτό, αισθητικά ανανεωμένο "σώμα" και το ανασχεδιασμένο πλαίσιο παρέχουν πάνω από 50% περισσότερο αποθηκευτικό χώρο. Η ανανεωμένη πίσω γεωμετρία βελτιώνει τη οδική άνεση. Ο νέος, τετραβάλβιδος κινητήρας επιταχύνει ταχύτερα, είναι πιο γρήγορος στις υψηλές στροφές και καταναλώνει λιγότερο καύσιμο. Επίσης πληροί τις προδιαγραφές EURO5 ενώ το Honda Selectable Torque Control (HSTC) περιλαμβάνεται τώρα στο στάνταρ εξοπλισμό.

Μέλος της οικογένειας SH που απαριθμεί εκατομμύρια πωλήσεις με ιδρυτή το SH50 το οποίο κυκλοφόρησε το 1984, το τετράχρονο SH150 εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην Ευρωπαϊκή αγορά το 2001. Έκτοτε και για 15 χρόνια κατάφερε, αθόρυβα αλλά σταθερά, να φέρει σε πέρας την αποστολή του προσφέροντας απολαυστικές και απροβλημάτιστες μετακινήσεις με στυλ, και να εξελιχθεί σε ένα από τα δημοφιλέστερα σκούτερ της γηραιάς ηπείρου.

Εκείνο το πρώτο σκούτερ εισήγαγε τη συνταγή της επιτυχίας: έναν οικονομικό όσο και ζωηρό κινητήρα και ευέλικτη όσο και ασφαλή συμπεριφορά, στην πόλη και τον αυτοκινητόδρομο, χάρη στη σταθερότητα που εξασφαλίζουν οι τροχοί των 16 ιντσών. Και όλα αυτά με μία εμφάνιση που υποδηλώνει φινέτσα και πολυτέλεια.

Διαθέτοντας σύστημα ψεκασμού PGM-FI από το 2005, τα τελευταία 14 χρόνια το SH150i, έφτασε να θεωρείται κορυφαίο στις αστικές μετακινήσεις συνδυάζοντας ιδανικά στυλ, αξιοπιστία, οικονομία και εξαιρετική χρηστικότητα.

Η ιστορία του μοντέλου χαρακτηρίζεται από αδιάκοπη, προσεκτική εξέλιξη η οποία αντανακλά τις εξελισσόμενες ανάγκες και προσδοκίες των αναβατών καθώς και την επιθυμία της Honda να τους προσφέρει πάντα μία καλύτερη έκδοση του δικού τους SH. To 2013, το SH φόρεσε τον κινητήρα χαμηλών τριβών eSP (enhanced Smart Power) με τεχνολογία Idling Stop, αυξάνοντας την ισχύ και βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου. Το 2017 ανανεώθηκε αισθητικά με πιο σμιλεμένες γραμμές, τεχνολογία φώτων LED μπροστά/πίσω και την προσθήκη του Honda Smart Key.

Τώρα, για το 2020 το SH150i (που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στην πόλη Atessa της Ιταλίας – και θεωρείται ιδιαίτερα δημοφιλές στην Ιταλική αγορά λόγω νομοθεσίας που απαγορεύει την κυκλοφορία μοτοσυκλετών 125cc στους αυτοκινητόδρομους) είναι ένα εντελώς ριζικά ανανεωμένο σκούτερ. Συνεχίζοντας την ένδοξη ιστορία των προκατόχων του, το νέο SH150i είναι ταχύτερο, κομψότερο, πιο άνετο, πιο εύχρηστο και εξίσου οικονομικό από απόψεως τιμής αγοράς και λειτουργικού κόστους. Άλλωστε δεν θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε λιγότερο από ένα SH.

Η βελτίωση του SH150i δεν είναι εύκολος στόχος – έχει αναδειχτεί σε αγαπημένο σκούτερ της Ευρωπαϊκής αγοράς για συγκεκριμένο λόγο. Αλλά αυτή ήταν η αποστολή των μηχανικών εξέλιξης της Honda, επομένως ένα καλό σημείο εκκίνησης θα ήταν να αυξήσουν την ισχύ, τη ροπή και την απόδοση του νέου τετραβάλβιδου κινητήρα eSP+ προδιαγραφών EURO5. Η προσθήκη του HSTC θα εξασφάλιζε επίσης πρόσθετη ξεγνοιασιά σε κάθε ιδιοκτήτη.

Το ανασχεδιασμένο πλαίσιο απελευθερώνει πρόσθετο και ακόμα πιο ωφέλιμο αποθηκευτικό χώρο (με ενσωμάτωση θύρας USB) και η βελτιστοποίηση της πίσω ανάρτησης αυξάνει την άνεση. Το πολυτελές νέο σώμα και το στιλάτο, χαρακτηριστικό εμπρός τμήμα αναδεικνύουν το SH150i. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED και υποστηρίζονται από ανανεωμένα όργανα LCD.

To νέο SH150i είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις και τέσσερις διαφορετικούς χρωματισμούς:

Στάνταρ SH150i χωρίς αξεσουάρ - €3.950

SH150i με μπαγκαζιέρα Smart top box - €4.250

SH150i με μπαγκαζιέρα Smart top box, χούφτες και ζελατίνα - €4.590

[Πηγή: Honda]

TAGS
node/39535

Give i.lektra: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρικό σκούτερ

Τέσσερις συμπατριώτες μας εξέλιξαν και φιλοδοξούν να λανσάρουν στην αγορά το 2021 το πρώτο ελληνικό ηλεκτρικό σκούτερ που θα κοστίζει περίπου €3.000.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Give i.lektra: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρικό σκούτερ

Είναι ηλεκτροκίνητο, είναι «έξυπνο» και είναι και 100% ελληνικό. Αν όλα πάνε καλά, το πρώτο σκούτερ που συγκεντρώνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά θα κάνει την εμφάνισή του στους δρόμους το καλοκαίρι του 2021.

Ως τότε, οι δημιουργοί του θα έχουν καταλήξει και στο όνομά του. «Αυτό το ψάχνουμε ακόμα. Η εταιρία μας λέγεται Give, το πρότζεκτ λέγεται i.lektra, αλλά για το ίδιο το σκούτερ είμαστε ακόμη στη φάση της αναζήτησης», δήλωσε στο πρακτορείο ειδήσεων ΑΠΕ–ΜΠΕ ο Ηλίας Νασιόπουλος, συνιδρυτής της εταιρίας Give, η οποία έδωσε σάρκα και οστά στο πρωτότυπο δίτροχο, μαζί με τους Λευτέρη Κόζα, Αστέρη Αποστολίδη και Σεβαστιανός Μαΐλ.

Πώς γεννήθηκε το σκούτερ
Για το σκούτερ αυτό όλα ξεκίνησαν πριν από τέσσερα χρόνια όταν ο Ηλίας Νασιόπουλος επέστρεψε από την Αγγλία, όπου είχε εργαστεί επί μια οκταετία ως μηχανικός και αρχιμηχανικός αναλύσεων και κατασκευών στην ομάδα «Force India Formula 1» στην εταιρεία Prodrive και στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της Nissan στην Ευρώπη, για να αφιερωθεί στο όραμά του. Ποιο ήταν αυτό; «Η Give στήθηκε με όραμα την ηλεκτροκίνηση και με στόχο να καινοτομήσει στον τομέα του urban mobility. Ξεκινήσαμε όμως με υπηρεσίες προς τρίτους για να δημιουργήσουμε ένα κεφάλαιο που θα μπορούσαμε στη συνέχεια να επενδύσουμε στο δικό μας όραμα» λέει.

Οι υπηρεσίες αυτές αφορούν στην υπολογιστική μηχανική, κυρίως στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, και εκκινούν από τις αναλύσεις αντοχής και βελτιστοποιήσεις για να φτάσουν έως τη ρευστομηχανική, την αεροδυναμική και τις ηλεκτρομαγνητικές αναλύσεις. Την περίοδο αυτή, η ελληνική εταιρία συνεργάζεται με μια κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, την αγγλική Prodrive και με άλλες μικρότερες. Πώς όμως κατάφεραν να περάσουν τα σύνορα; «Χρειάζεται πολύ κυνήγι. Αλλά βέβαια και λίγη τύχη» απαντά ο Ηλίας Νασιόπουλος.

Η ιδέα για το σκούτερ υπήρξε από την αρχή της ίδρυσης της εταιρίας, μαζί με την «πιο μεγαλεπήβολη ιδέα», όπως λέει ο ίδιος, της παραγωγής οχημάτων στην Ελλάδα. Η σχεδίαση άρχισε το 2017, ενώ το μηχανικό μέρος ολοκληρώθηκε το 2019. Και τώρα; «Έχουμε τα πρωτότυπα έτοιμα, κάνουμε δοκιμές στο πάρκο του Δημόκριτου και ο στόχος τώρα είναι να ξεκινήσει η διαδικασία της πιστοποίησης για να πάμε στη συνέχεια στη γραμμή συναρμολόγησης. Είναι ένα δύσκολο στάδιο, και οικονομικά, αλλά είμαστε αισιόδοξοι», απαντά.

Είναι μια αισιοδοξία από την οποία όμως δεν λείπει ο ρεαλισμός. «Έχουμε προσαρμόσει το σχέδιο στην πραγματικότητα της ελληνικής αγοράς. Γι’ αυτό ξεκινάμε με μια χαμηλή μέση παραγωγή, 200-300 κομμάτια την πρώτη χρονιά για να φτάσουμε τα 1.000 στις επόμενες», τόνισε.

Αυτό που θα κυκλοφορήσει στους δρόμους το καλοκαίρι του 2021 θα είναι ένα οικολογικό δίτροχο, η τελική ταχύτητα του οποίου θα φτάνει τα 85 km/h και η ενεργειακή του αυτονομία, την οποία θα εξασφαλίζουν τρεις αποσπώμενες μπαταρίες, τα 180 km. Το σκούτερ θα διαθέτει ακόμη μια ψηφιακή οθόνη ιντσών με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, όπως και πλοηγό.

Η ηλεκτρική του ενέργεια όμως δεν είναι η μοναδική καινοτομία. Το σκούτερ θα είναι ένα από τα πρώτα οχήματα παγκοσμίως το οποίο θα ενεργοποιείται από το κινητό τηλέφωνο, ενώ η ίδια συσκευή θα λειτουργεί και ως συναγερμός αφού θα ειδοποιεί τον κάτοχο για τυχόν απόπειρα κλοπής.

[Πηγή newsit.gr]