node/39544

Το νέο scooter Honda SH150i έφτασε στην ελληνική αγορά

Το Honda SH150i  έχει αναδειχτεί σε αγαπημένο σκούτερ της Ευρωπαϊκής αγοράς.

Ένα από τα πιο επιτυχημένα εμπορικά scooter της Honda, το SH 150i ήρθε και στην Ελλάδα. Το πιο λεπτό, αισθητικά ανανεωμένο "σώμα" και το ανασχεδιασμένο πλαίσιο παρέχουν πάνω από 50% περισσότερο αποθηκευτικό χώρο. Η ανανεωμένη πίσω γεωμετρία βελτιώνει τη οδική άνεση. Ο νέος, τετραβάλβιδος κινητήρας επιταχύνει ταχύτερα, είναι πιο γρήγορος στις υψηλές στροφές και καταναλώνει λιγότερο καύσιμο. Επίσης πληροί τις προδιαγραφές EURO5 ενώ το Honda Selectable Torque Control (HSTC) περιλαμβάνεται τώρα στο στάνταρ εξοπλισμό.

Μέλος της οικογένειας SH που απαριθμεί εκατομμύρια πωλήσεις με ιδρυτή το SH50 το οποίο κυκλοφόρησε το 1984, το τετράχρονο SH150 εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην Ευρωπαϊκή αγορά το 2001. Έκτοτε και για 15 χρόνια κατάφερε, αθόρυβα αλλά σταθερά, να φέρει σε πέρας την αποστολή του προσφέροντας απολαυστικές και απροβλημάτιστες μετακινήσεις με στυλ, και να εξελιχθεί σε ένα από τα δημοφιλέστερα σκούτερ της γηραιάς ηπείρου.

Εκείνο το πρώτο σκούτερ εισήγαγε τη συνταγή της επιτυχίας: έναν οικονομικό όσο και ζωηρό κινητήρα και ευέλικτη όσο και ασφαλή συμπεριφορά, στην πόλη και τον αυτοκινητόδρομο, χάρη στη σταθερότητα που εξασφαλίζουν οι τροχοί των 16 ιντσών. Και όλα αυτά με μία εμφάνιση που υποδηλώνει φινέτσα και πολυτέλεια.

Διαθέτοντας σύστημα ψεκασμού PGM-FI από το 2005, τα τελευταία 14 χρόνια το SH150i, έφτασε να θεωρείται κορυφαίο στις αστικές μετακινήσεις συνδυάζοντας ιδανικά στυλ, αξιοπιστία, οικονομία και εξαιρετική χρηστικότητα.

Η ιστορία του μοντέλου χαρακτηρίζεται από αδιάκοπη, προσεκτική εξέλιξη η οποία αντανακλά τις εξελισσόμενες ανάγκες και προσδοκίες των αναβατών καθώς και την επιθυμία της Honda να τους προσφέρει πάντα μία καλύτερη έκδοση του δικού τους SH. To 2013, το SH φόρεσε τον κινητήρα χαμηλών τριβών eSP (enhanced Smart Power) με τεχνολογία Idling Stop, αυξάνοντας την ισχύ και βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου. Το 2017 ανανεώθηκε αισθητικά με πιο σμιλεμένες γραμμές, τεχνολογία φώτων LED μπροστά/πίσω και την προσθήκη του Honda Smart Key.

Τώρα, για το 2020 το SH150i (που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στην πόλη Atessa της Ιταλίας – και θεωρείται ιδιαίτερα δημοφιλές στην Ιταλική αγορά λόγω νομοθεσίας που απαγορεύει την κυκλοφορία μοτοσυκλετών 125cc στους αυτοκινητόδρομους) είναι ένα εντελώς ριζικά ανανεωμένο σκούτερ. Συνεχίζοντας την ένδοξη ιστορία των προκατόχων του, το νέο SH150i είναι ταχύτερο, κομψότερο, πιο άνετο, πιο εύχρηστο και εξίσου οικονομικό από απόψεως τιμής αγοράς και λειτουργικού κόστους. Άλλωστε δεν θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε λιγότερο από ένα SH.

Η βελτίωση του SH150i δεν είναι εύκολος στόχος – έχει αναδειχτεί σε αγαπημένο σκούτερ της Ευρωπαϊκής αγοράς για συγκεκριμένο λόγο. Αλλά αυτή ήταν η αποστολή των μηχανικών εξέλιξης της Honda, επομένως ένα καλό σημείο εκκίνησης θα ήταν να αυξήσουν την ισχύ, τη ροπή και την απόδοση του νέου τετραβάλβιδου κινητήρα eSP+ προδιαγραφών EURO5. Η προσθήκη του HSTC θα εξασφάλιζε επίσης πρόσθετη ξεγνοιασιά σε κάθε ιδιοκτήτη.

Το ανασχεδιασμένο πλαίσιο απελευθερώνει πρόσθετο και ακόμα πιο ωφέλιμο αποθηκευτικό χώρο (με ενσωμάτωση θύρας USB) και η βελτιστοποίηση της πίσω ανάρτησης αυξάνει την άνεση. Το πολυτελές νέο σώμα και το στιλάτο, χαρακτηριστικό εμπρός τμήμα αναδεικνύουν το SH150i. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED και υποστηρίζονται από ανανεωμένα όργανα LCD.

To νέο SH150i είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις και τέσσερις διαφορετικούς χρωματισμούς:

Στάνταρ SH150i χωρίς αξεσουάρ - €3.950

SH150i με μπαγκαζιέρα Smart top box - €4.250

SH150i με μπαγκαζιέρα Smart top box, χούφτες και ζελατίνα - €4.590

[Πηγή: Honda]

TAGS
node/39950

Ο εναλλακτικός διάδοχος του Honda NSX

Η σύγχρονη μετενσάρκωση του NSX πρώτης γενιάς είναι έργο του ανεξάρτητου σχεδιαστή Jordan Rubinstein-Towler.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ο εναλλακτικός διάδοχος του Honda NSX

Μπορεί η Honda να έχει κυκλοφορήσει το NSX δεύτερης γενιάς από το 2016, όμως δεν είναι λίγοι εκείνοι που νοσταλγούν την πιο λιττή και καθαρή προσέγγιση της πρώτης γενιάς (1990-2005) όσον αφορά το σχεδιασμό αλλά και τα μηχανικά μέρη. Ανάμεσά τους και ο σχεδιαστής Jordan Rubinstein-Towler από το Cincinati των ΗΠΑ που μας παρουσιάζει το δικό του όραμα για μια σύγχρονη μενεσάρκωση του πρώτου Honda NSX.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Honda NSX του 1990

Όπως αναφέρει ο ίδιος: «Στόχος μου ήταν να επαναπροσδιορίσω το νέο Honda NSX ως μια στυλιστική και μηχανολογική εξέλιξη του μοντέλου πρώτης γενιάς, με έμφαση στην κομψότητα και την απλότητα - σε αντίθεση με το τεχνολογικά πολύπλοκο μοντέλο δεύτερης γενιάς που κυκλοφορεί σήμερα.»

Σε τεχνικό επίπεδο, το NSX του Jordan έχει κεντρικά τοποθετημένο μη-υβριδικό και ατμοσφαιρικό κινητήρα V6 που συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή και αυτόματο, στέλνοντας τη δύναμη στον πίσω άξονα.

Honda NSX

Με την πρώτη ματιά μπορεί κανείς να εντοπίσει τις ομοιότητες του ψηφιακού μοντέλου με το αρχικό Honda NSX, καθώς διατηρεί διάταξη αναλογίες που παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητο (κοντό καπό με κοφτερή μύτη, μεγάλο παρμπρίζ, μετατοπισμένη προς τα εμπρός καμπίνα και μακριά ουρά). Πολύ παρόμοιες είναι και οι διαστάσεις με μήκος 4.400 mm (-4 mm), πλάτος 1.940 mm (+89 mm), ύψος 1.175 mm (+4 mm) και μεταξόνιο 2.609 mm (+79 mm).

Παρά τις ομοιότητες, το αμάξωμα είναι πιο μυώδες με σύγχρονη προσέγγιση όσον αφορά τις επιφάνειες και τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Στο προφίλ ξεχωρίζει η έντονη δυναμική γραμμή που ξεκινά από τον εμπρός προφυλακτήρα και διατρέχει όλο το μήκος του αμαξώματος ενώ κρύβεται πίσω από την πλευρική εισαγωγή αέρα για να επανεμφανιστεί στην ουρά. Η γραμμή των παραθύρων είναι πιο δυναμική και σχηματίζει ένα πτερύγιο πίσω από το B-Pillar, όμως διατηρείται η χαρακτηριστική διχρωμία με μαύρη οροφή και κολωνάκια που μοιάζουν ενιαία με τα φιμέ τζάμια και το πίσω παρμπρίζ.

Honda NSX

Honda NSX

Σήμα κατατεθέν του μοντέλου είναι τα εμπρός φώτα, τα οποία εξαφανίζονται όταν είναι σβηστά αποκτώντας το ίδιο χρώμα με το αμάξωμα, με τη βοήθεια ηλεκτροχρωματικής τεχνολογίας. Έτσι, παραπέμπουν άμεσα στα κλασικά pop-up φανάρια του πρώτου NSX τα οποία ως γνωστόν δεν είναι δυνατό να τοποθετηθούν πλέον σε αυτοκίνητο παραγωγής λόγω κανονισμών για την ασφάλεια των πεζών σε περίπτωση σύγκρουσης.

Κατά τα άλλα η μάσκα είναι λιττή με μια κεντρική εισαγωγή αέρα στον προφυλακτήρα και ένα μεγάλο σπλίτερ από ανθρακονήματα.

Honda NSX

Αρκετό ενδιαφέρον εχει και η πίσω όψη του μοντέλου, η οποία υιοθετεί ένα πιο επιθετικό και γωνιώδες look. Τα πίσω φτερά μοιάζουν ανεξάρτητα από το υπόλοιπο αμάξωμα χάρη στις κοφτερές άκρες τους στις οποίες υπάρχουν εσοχές. Ο πίσω προφυλακτήρας είναι έντονα σμιλεμένος και φιλοξενεί τον αναθρακονημάτινο διαχύτη με ορθογόνιες απολήξεις τις εξάτμισης εκατέρωθεν της πινακίδας και αεροδυναμικές προεκτάσεις στις δύο άκρες που μοιάζουν με συνέχεια των φτερών.

Τα πίσω φώτα βρίσκονται ενσωματωμένα στην ενεργή αεροτομή και καλύπτουν όλο το πλάτος του αμαξώματος (όπως και στο NSX πρώτης γενιάς.

Honda NSX

Στο εσωτερικό, το ταμπλό φαίνεται να αγκαλιάζει τη διθέσια καμπίνα με προεκτάσεις στις πόρτες. Μερικά στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι οι μακρόστενοι αεραγωγοί, η λεπτή κεντρική κονσόλα, το κεντρικό τούνελ με τοξωτό σχήμα που φιλοξενεί τον επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων, το τριάκτινο τιμόνι, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η πολύ μικρή για τα δεδομένα της εποχής μας οθόνη που μοιάζει με gadget από τη δεκαετία του '00.

Το Honda NSX του Jordan δεν είναι παρά ένα ανεξάρτητο project ελεύθερου χρόνου που δεν έχει καμία σχέση με το επίσημο σχεδιαστικό κέντρο του κατασκευαστή. Παρόλα αυτά, ο δημιουργός του κατάφερε να συνδυάσει με αρμονικό τρόπο την ουσία του NSX πρώτης γενιάς με σύγχρονες σχεδιαστικές λεπτομέρειες από τον χώρο των σπορτσκαρς. Το αποτέλεσμα είναι άξιο της προσοχής μας, παρόλο που είναι εμφανές ότι ένα όχημα σαν και αυτό θα μπορούσε να υπάρξει μόνο στον ψηφιακό κόσμο, λόγω των ολοένα και αυξανόμενων περιορισμών που αφορούν την ασφάλεια και τις εκπομπές ρύπων για τα μοντέλα παραγωγής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Honda γιορτάζει τα 30 χρόνια του NSX [video]

Αν σας άρεσε το NSX μπορείτε να ακολουθήσετε τον Jordan στο Instagram όπου πρόσφατα δημοσίευσε και την αγωνιστική έκδοση του πρωτοτύπου.

[Πηγή: CarExpert.com.au]

node/39925

Honda NSX: Έρχεται έκδοση Type R;

Η Honda δεν εγκαταλείπει το ταχύτερο μοντέλο της γκάμας της.

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Honda NSX: Έρχεται έκδοση Type R;

Το Honda NSX (Acura NSX στις ΗΠΑ) μπορεί να μετρά 4 χρόνια στην αγορά καθώς πρωτοπαρουσιάστηκε σε μορφή παραγωγής το 2016, όμως οι τελευταίες φήμες από την Ιαπωνία αναφέρουν πως η Honda ετοιμάζεται να εμπλουτίσει τη γκάμα του με έκδοση Type R και ανοιχτή έκδοση Spider!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Honda NSX εναντίον του αγωνιστικού NSX GT3 Evo [video]

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ιαπωνική σελίδα Best Car, το Honda NSX Type R θα κάνει πρεμιέρα τον Οκτώβριο του 2021 και θα χρησιμοποιεί το ίδιο υβριδικό σύστημα κίνησης με twin-turbo V6 3,5 λίτρων και τρεις ηλεκτροκινητήρες. Η απόδοση θα είναι αυξημένη και θα φτάνει κοντά στους 650 PS σε σύγκριση με τους 580 PS της σημερινής έκδοσης παραγωγής, έχοντας ως αποτέλεσμα βελτιωμένες επιδόσεις.

Το NSX Type R αναμένεται να έχει επίσης πιο επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακονήματα στα πρότυπα του αγωνιστικού NSX GT3, ισχυρότερα φρένα και νέα ρύθμιση της ανάρτησης.

Όσο για το NSX Spider, αναμένεται το Δεκέμβριο του 2021 και προς το παρόν δε γνωρίζουμε αν θα έχει μεταλλική ή υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή. Να θυμίσουμε πως το 2012, ένα πρωτότυπο NSX Roadster έπαιξε στην ταινία The Avengers με τον Tony Stark (Ironman) πίσω από το τιμόνι.

[Πηγή: Best Car μέσω CarBuzz]