node/36804

MotoGP Ταϊλάνδη: Παγκόσμιος Πρωταθλητής ο Marquez!

Έληξε εντυπωσιακά ένας βαρετός αγώνας!

Το τέταρτο συνεχόμενο και όγδοο συνολικά παγκόσμιο πρωτάθλημα πήρε ο Marquez όπως θα έπρεπε όλοι να περιμένουν, όπως ήταν βέβαιο χωρίς να υπάρχουν

spoilers και άλλα τέτοια της νέας εποχής. Ο Dovizioso ήταν ο μόνος που θα μπορούσε να καθυστερήσει αυτό που ερχόταν και έδειξε από την εκκίνηση ακόμη πως δεν υπήρχε περίπτωση να το κάνει.

Εκείνος που περιμέναμε να κάνει τα πάνω – κάτω στους πρώτους γύρους, και σίγουρα να φέρει μία αναστάτωση στην εκκίνηση, ήταν ακριβώς ο αναβάτης που εγκατέλειψε την τελευταία στιγμή και αναγκάστηκε να ξεκινήσει από την pit lane. Η μοτοσυκλέτα του Miller έσβησε και έτσι η Ducati σημειολογικά και σημαδιακά, δεν θα έκανε το παραμικρό για να ανακόψει την βόλτα της Honda προς την κορυφή του 2019. Αργότερα ο Miller, ο ικανότατος και λίγο τρελός Αυστραλός, θα έκανε επίθεση στον Lorenzo έτσι για να παίξει με τα χρώματα της Repsol αν και ο νούμερο 99 έχει καταντήσει πολύ μικρό ψάρι για τα δόντια του.

Η εκκίνηση θα έβλεπε τον Marquez να κάνει άμεσα την επίθεσή του σε μία Yamaha, του Vinales που αρκετά επιθετικά -και σωστά αγωνιστικά- τον έκοψε κανονικότητα για να στρίψει δεύτερος, σε σημείο που ο Vinales άπλωσε αγκώνες έτοιμος για την επαφή. Μπροστά του πλέον μόνο ο Quartararo, ο άνθρωπος που θα είναι ο επόμενος μεγάλος του αντίπαλος όχι στο μακρινό μέλλον αλλά ήδη από του χρόνου για αρχή και πολύ πιο δυναμικά αργότερα. Πόσοι έχουν φτάσει σε αυτό τον «τίτλο» του επόμενου αντιπάλου; Πολλοί, ο Zarco για παράδειγμα ήταν ένας από τους πρόσφατους αλλά μετά τον τραυματισμό του αυτή η πιθανότητα ξεψυχάει. Τραυματισμό ψυχικό, πάσχοντας από κατάθλιψη σε ένα αγώνισμα που η ψυχολογία είναι πιο σημαντική από την ίδια την μοτοσυκλέτα. Αυτή την ψυχολογία κυνηγούσε ο αδίστακτος Marquez, να σπάσει τον Quartararo και να πάρει το πρωτάθλημα όχι αριθμητικά, αλλά παλεύοντας και κερδίζοντας στην τελευταία στροφή.

Διαβάστε την συνέχεια στο ΜΟΤΟ και δείτε αναλυτικά τα αποτέλεσματα του αγώνα

TAGS
node/38857

Ducati video chat: Νέος τρόπος επικοινωνίας στην Ελλάδα

Μια μοντέρνα, εύκολη και ασφαλής υπηρεσία επικοινωνίας για τους πελάτες και φίλους της εταιρείας στη χώρα μας.

Τρίτη, 05 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Ducati video chat: Νέος τρόπος επικοινωνίας στην Ελλάδα

Αποδεικνύοντας ότι οι δυσκολίες μπορούν να φέρουν και θετικές εξελίξεις, η Ducati ενεργοποιεί στην Ελλάδα έναν νέο τρόπο επικοινωνίας με τους φίλους και τους πελάτες της, μέσω βιντεοκλήσης.

Ενεργοποιείται μέσω εικονιδίου στη σελίδα www.ducati.gr και από εκεί ένας υπεύθυνος πωλήσεων παρουσιάζει και ξεναγεί τον πελάτη σε όλα τα μοντέλα της εταιρείας, απαντάει σε ερωτήσεις, δίνει συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα και ενημερώνει για τα προγράμματα και τις παροχές. Όλα αυτά χωρίς ο πελάτης να βγει καν από το σπίτι του, οπουδήποτε στην Ελλάδα και εάν βρίσκεται.

Ducatu Streetfighter

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη καθημερινά από τις 10.00 έως τις 16.00 και το μόνο που χρειάζεται είναι ένας υπολογιστής με σύνδεση στο διαδίκτυο. Τεχνικά, ο υπολογιστής δεν είναι απαραίτητο να διαθέτει κάμερα, απλώς αυτό είναι κάτι που δίνει την ιδιαίτερη υπόσταση στην όλη εμπειρία. Για συσκευές που χρησιμοποιούν Windows ή Android λειτουργικό συμβατοί browsers είναι οι Chrome και Mozilla Firefox, ενώ για MacOS και iOS χρειάζεται ο Safari.

Από την πλευρά της Ducati δεν υπάρχει καμία χρέωση για το Video Chat, ενώ οι κλήσεις είναι απόλυτα ασφαλείς, κρυπτογραφημένες σύμφωνα με το πρότυπο WebRTC.

Αξίζει να αναφερθεί τέλος, πως η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν έχει πρόσκαιρο χαρακτήρα, μα θα μείνει και μετά την εποχή του Covid-19. Είναι μια μοντέρνα προσέγγιση στην επικοινωνία για να βελτιώσει την επαφή μεταξύ των Ducatisti και της εταιρείας.

node/38795

Τι να προσέξετε όταν θέτετε την μοτοσικλέτα σας για καιρό σε ακινησία

Προετοιμάστε την μοτοσικλέτα σας για ακινησία σωστά, ώστε να μη αντιμετωπίσετε πρόβλημα όταν πάρετε και πάλι μαζί της τους δρόμους.

Τρίτη, 28 Απριλίου 2020 | Χρήστος Παπαχριστόπουλος Επικοινωνία

Τι να προσέξετε όταν θέτετε την μοτοσικλέτα σας για καιρό σε ακινησία

Μετά την επιβολή περιορισμού στην κυκλοφορίας, λόγω των μέτρων κατά της εξάπλωσης της πανδημίας COVID-19, αρκετός κόσμος αναρωτιέται για το τι θα συμβεί στην μοτοσικλέτα του αν τεθεί σε ακινησία για πολλές εβδομάδες. Είναι δικαιολογημένη αυτή η ανησυχία ή μήπως υπερβάλουμε; Σε αυτό το ερώτημα θα απαντήσουμε εδώ, αναφέροντας τα προβλήματα και τις λύσεις τους.

Το τι θα συμβεί σε μια ακίνητη μοτοσυκλέτα εξαρτάται από τρεις βασικούς παράγοντες. Τη χρονική διάρκεια της ακινησίας, τη λειτουργική κατάσταση και την ηλικία της μοτοσικλέτας. Αυτοί οι τρεις παράμετροι αλληλεπιδρούν ο ένας με τον άλλον και δημιουργούν διαφορετικά προβλήματα. Οπότε δεν μπορούν να γίνουν απόλυτες γενικεύσεις και να λέμε συμβουλές τύπου: “βγάλε την μπαταρία” ή “βάλε τη μοτοσικλέτα πάνω σε τάκους” ή “άδειασε τη βενζίνη”.

Για να γίνουμε πιο ξεκάθαροι, μια καινούργια μοτοσικλέτα σε άριστη κατάσταση που θα μείνει ακίνητη σε κλειστό χώρο για ένα ή και δύο μήνες δεν χρειάζεται την ίδια φροντίδα και προετοιμασία με μια παλιά μοτοσυκλέτα σε μέτρια κατάσταση που θα μείνει ακίνητη για πολλούς μήνες. 

Ακινησία μέχρι 60 ημέρες
Εάν δεν σκοπεύουμε να θέσουμε τη μοτοσικλέτα σε ακινησία για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των δύο μηνών, όσα λιγότερα πράγματα πειράξουμε, τόσο το καλύτερο! Ιδιαίτερα αν η μοτοσικλέτα μας είναι καινούρια και σε άριστη κατάσταση. Ξεκινάμε με ένα καλό πλύσιμο για να φύγουν από πάνω της όλα τα οξέα και τα χημικά που έχει μαζέψει από τον δρόμο με τρεχούμενο νερό και απαλό σαπούνι.

Αν χρησιμοποιείτε πιεστικό, μην το παρακάνετε με την πίεση και κυρίως ΜΗΝ προσπαθήστε να καθαρίσετε από τα λιπαρά κατάλοιπα την αλυσίδα, τις αναρτήσεις, τα φρένα και τους άξονες με την πίεση του νερού. ΠΟΤΕ! Θα καταστρέψεις τα τσιμουχάκια, θα μπει νερό στα ρουλμάν και θα προκαλέσεις σοβαρές ζημιές.  Ένα πινελάκι με ειδικό καθαριστικό και τρεχούμενο νερό είναι το μόνο που επιτρέπεται. Αν δεν έχεις ειδικά καθαριστικά, απλώς σκούπισε όσα περισσότερα κατάλοιπα μπορείς με χαρτί ή πανί που δεν μαδάει. Μπορείτε να βρείτε ότι χρειάζεστε για την μοτοσικλέτα σας εδώ στο Autodoc.gr.

Στεγνώνουμε πολύ καλά την μοτοσικλέτα μας σε όλα τα κρυφά σημεία της. Αμέσως μετά βάζουμε σπρέι στην αλυσίδα μας για να την προστατεύσουμε από την οξείδωση. Οι τελειομανείς μπορείτε να ψεκάσετε με ένα σπρέι σιλικόνης στα άβαφα μαύρα πλαστικά και τις εμφανείς καλωδιώσεις. Τα σπρέι για τα ταμπλό των αυτοκινήτων κάνουν κι αυτά καλή δουλειά. ΠΡΟΣΟΧΗ! Το σπρέι πρέπει να είναι σιλικόνης για πλαστικές και ελαστικές επιφάνειες και ΟΧΙ με βάση το πετρέλαιο, διότι θα καταστρέψει τα πλαστικά, τις τσιμούχες και τα καλώδια.

Φουσκώνουμε τα λάστιχα με περισσότερη πίεση απ’ όση προτείνει ο κατασκευαστής για να μειώσουμε την παραμόρφωση του σκελετού, αλλά και για να αποφύγουμε μεγάλες απώλειες πίεσης από την ακινησία. Αν έχεις διπλό σταντ βάλε τη σε αυτό. Αν έχεις κάλυμμα, σκέπασέ τη.

ducati

Στο σενάριο που μιλάμε για καινούρια μοτοσικλέτα και το διάστημα ακινησίας δεν ξεπερνά τις 45-60 ημέρες, η μπαταρία και η βενζίνη δεν θα μας δημιουργήσουν προβλήματα. Οι βενζίνες, ακόμα και αυτές που έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε αιθανόλη, μένουν σταθερές για 60 ημέρες τουλάχιστον. Εκείνο που έχει σημασία σε μοτοσικλέτες με μεταλλικό ρεζερβουάρ είναι να τις έχουμε γεμίσει με βενζίνη, ώστε τα μεταλλικά τοιχώματα του ρεζερβουάρ να μην έρχονται σε επαφή με τον αέρα που λόγω οξυγόνου δημιουργεί οξείδωση, δηλαδή σκουριά.

Η μπαταρία δεν χρειάζεται να αποσυνδεθεί, ειδικά στις καινούργιες μοτοσικλέτες με can/bus και περίπλοκα ηλεκτρονικά, διότι σε κάποιες από αυτές ίσως χρειαστεί μετά να την πας με γερανό στην αντιπροσωπεία για να γίνει reset των ηλεκτρονικών της. Σε αυτές τις μοτοσικλέτες η καλύτερη λύση είναι οι συντηρητές μπαταρίας. Αν δεν έχεις, κάνε μια μεγάλη βόλτα πριν ξεκινήσεις τη διαδικασία ακινητοποίησης για να είναι η μπαταρία γεμάτη.

Αν για οποιοδήποτε λόγο αποφασίσεις να αποσυνδέσεις τη μπαταρία, τότε βγάλε τη εντελώς από τη μοτοσικλέτα και μην ξεβιδώσεις απλώς τους πόλους. Το τελευταίο πράγμα που θέλεις είναι να ακουμπήσουν τα καλώδια στους πόλους και να κάνουν σπινθήρα. Οι μόνοι λόγοι για να βγάλουμε τη μπαταρία όταν η ακινησία έχει διάρκεια μικρότερη των 60 ήμερών, είναι στην περίπτωση που υπάρχει κάποιο πρόβλημα διαρροής ρεύματος. Αν π.χ. έχουμε κάνει πρόχειρες μετατροπές στα φώτα, έχουμε προσθέσει κακής ποιότητας after market ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά αξεσουάρ ή γενικά έχουμε κάνει παράξενες πατέντες στα καλώδια. Αν τώρα μιλάμε για μοτοσυκλέτες άνω των 10-15 ετών, χωρίς περίπλοκα ηλεκτρονικά και δεν έχετε ασχοληθεί ποτέ με τη μπαταρία της από τότε που την πήρατε, τότε βγάλτε τη. Έτσι κι αλλιώς, μια τόσο ταλαιπωρημένη μπαταρία θα χρειαστεί αντικατάσταση.

Πριν πάρουμε και πάλι τους δρόμους
Σε κάθε περίπτωση, πριν την πρώτη βόλτα μετά από μια μεγάλης διάρκειας ακινητοποίηση της μοτοσικλέτας μας, κάνουμε έναν γενικό και λεπτομερή έλεγχο για να βεβαιωθούμε πως είναι στην κατάσταση που την αφήσαμε. Γάτες ή ποντίκια μπορεί να έχουν προκαλέσει κρυφές ζημιές (π.χ. σε καλώδια). Κάνουμε πρώτα μικρών αποστάσεων βόλτες, χωρίς να ζορίζουμε τη μοτοσικλέτα και την τύχη μας. Ναι, ύστερα από την κλεισούρα θέλουμε να φύγουμε για εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά, όμως αν κάτι έχει πάει στραβά, είναι καλύτερα να το μάθουμε κοντά στην περιοχή μας και όχι στην μέση του πουθενά.