node/36800

MotoGP Ταϊλάνδη: Επεισοδιακή κατάταξη με πολλές πτώσεις & νέο ρεκόρ!

Quartararo: Ο μόνος που μπορεί να ανακόψει τον Marquez

Επεισοδιακή η κατάταξη για τον αυριανό αγώνα σε μία στεγνή πίστα, παρόλο που νωρίτερα είχε βρέξει. Πρώτος βγήκε ο Marquez ακολουθώντας στρατηγική με δύο προσπάθειες αλλά πιέζοντας αρκετά από τον πρώτο γύρο ώστε να προετοιμάσει τα ελαστικά για την αμέσως επόμενη προσπάθεια. Όπως έλεγε και ο Crutchlow εχθές, εξηγώντας την πτώση του Marquez και καυτηριάζοντας τόσο τους «αναλυτές» στα σχόλια, όσο και τον Puig που μίλησε για την βρώμικη γραμμή της πίστας, η Honda χρειάζεται έναν περισσότερο γύρο για να προετοιμάσει τα ελαστικά εκτός κι αν ξεκινήσεις με ρυθμό αγώνα, πράγμα που έκανε ο Marquez. Ο Vinales ασταμάτητος θα ξεκινούσε χωρίς διάλειμμα, κάνοντας πολλούς γύρους κρατώντας το ζευγάρι των ελαστικών, πριν πηδήξει σε νέα μοτοσυκλέτα με καινούρια ελαστικά για μία γρήγορη προσπάθεια.

Rossi και Quartararo βγήκαν σχεδόν ταυτόχρονα στην πίστα με τον Valentino να τον αφήνει να περάσει εμπρός. Ταυτόχρονα με ένα γύρο του Marquez που είχε σκοπό να του δώσει την pole position, σπάζοντας το ρεκόρ που ο ίδιος κατέχει, ο Quartararo είχε αποφασίσει να κάνει το καλύτερο του. Για πρώτη φορά στην μικρή ιστορία της πίστας οι χρόνοι θα έπεφταν κάτω από το στρογγυλό 1.30, θα έμπαιναν στο 1.29. Μόνο που ο Quartararo ήταν ταχύτερος για μερικά χιλιοστά και μάλιστα καθόλου τυχαία! Λίγο αργότερα θα έριχνε ακόμη περισσότερο τον χρόνο αυτό, σπάζοντας για δεύτερη φορά το ρεκόρ!

Διαβάστε στο ΜΟΤΟ όλα όσα έγιναν στην Ταϊλάνδη για την κατάταξη του αυριανού αγώνα καθώς και τα αναλυτικά αποτελέσματα

TAGS
node/40160

Το ΣτΕ ακύρωσε την ΚΥΑ του "Μεγάλου Περιπάτου"

Με πρωτοβουλία της ΛΕΜΟΤ το Συμβούλιο της Επικρατείας ακύρωσε την ΚΥΑ με την οποία είχαν προχωρήσει οι πράξεις του «Μεγάλου Περιπάτου» στον Δήμο Αθηναίων.

Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2020 | MOTOmag Επικοινωνία

Το ΣτΕ ακύρωσε την ΚΥΑ του "Μεγάλου Περιπάτου"

Το Συμβούλιο της Επικρατείας ακύρωσε την ΚΥΑ με την οποία είχαν προχωρήσει οι πράξεις του «Μεγάλου Περιπάτου» στον Δήμο Αθηναίων.

Η προσφυγή στο ΣτΕ έγινε με πρωτοβουλία της ΛΕΜΟΤ, «Λέσχη Ελλήνων Μοτοσυκλετιστών» την συνέταξε και την κατέθεσε ο νομικός της σύμβουλος, για σημαντικούς λόγους που αφορούν τα δίκυκλα πρώτα κι έπειτα και όλους τους πολίτες. Η ΛΕΜΟΤ έθεσε ζητήματα ασφάλειας καθώς και διάθεσης του κόστους για τον «Μεγάλο Περίπατο» με την πρόεδρο του ΣτΕ να στηρίζεται στο γεγονός πως η ΚΥΑ κατέθεσε όλα τα παραπάνω ως πράξεις που σχετίζονται με την αντιμετώπιση του κορωνοϊού. Εκεί βασίζεται και η αιτία της ακύρωσης, με τον Δήμο Αθηναίων να θέλει να επανέλθει με Νόμο αυτή την φορά.

Για το τι έχει συμβεί και την παρέμβαση της ΛΕΜΟΤ διαβάστε πιο αναλυτικά στο ΜΟΤΟ

TAGS
node/40138

Honda Forza 750 2021 - Πλήρης παρουσίαση!

Αντίο Integra - Γειά σου Forza!

Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2020 | MOTOmag Επικοινωνία

Honda Forza 750 2021 - Πλήρης παρουσίαση!

Η οικογένεια των Forza της Honda αποτελεί μία από τις επικρατέστερες… δυναστείες στην αγορά μοτοσυκλέτας σε ολόκληρη την Ευρώπη, για πάνω από δύο δεκαετίες. Ο συνδυασμός των gran tourismo χαρακτηριστικών του, ο χρηστικός χαρακτήρας και οι επιδόσεις, είναι στοιχεία που διαθέτει κάθε μέλος της οικογένειας, μαζί με το υψηλό επίπεδο ποιότητας κατασκευής. Τώρα, η οικογένεια των Forza 125 και Forza 300, εμπλουτίζεται με ένα ακόμη μέλος, το νέο Forza 750.

Ξεκινώντας από τον σχεδιασμό του, είναι ξεκάθαρο ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην προστασία του αναβάτη από τα στοιχεία της φύσης και την άνεση στις υψηλές ταχύτητες ταξιδιού, χωρίς όμως αυτό να λειτουργεί εις βάρος των διαστάσεων και του όγκου, που θα αφαιρούσε πόντους από την commuting πτυχή της προσωπικότητάς του, όντας δυσκίνητο μέσα στο περιβάλλον της πόλης.

Παρόλα αυτά, υπάρχει αρκετός χώρος για τα πόδια πίσω από την ποδιά, ενώ η σέλα που δείχνει ιδιαίτερα άνετη για αναβάτη και συνεπιβάτη, απέχει μόλις 790mm από το έδαφος, προκειμένου να είναι προσβάσιμο το Forza από ένα μεγάλος εύρος σωματότυπων. Κάτω από τη σέλα –κι αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό  μιας και αποτελούσε τεράστια έλλειψη στο Integra απ' όπου βασίζεται το Forza- ο αποθηκευτικός χώρος των 22 λίτρων, χωρά ένα full face κράνος, ενώ διαθέτει και θύρα USB. Οι αποθηκευτικοί του χώροι συμπληρώνονται κι από ένα ντουλαπάκι που χωρά γάντια και άλλα μικροαντικείμενα, κάτω από το τιμόνι στη δεξιά πλευρά του εσωτερικού της ποδιάς.

Δείτε την συνέχεια στο MOTO

TAGS