Mobilize: Μικροκινητικότητα με την υπογραφή της Renault

Mobilize: Μικροκινητικότητα με την υπογραφή της Renault

Στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι, η θυγατρική της Renault που ονομάζεται Mobilize θα παρουσιάσει δύο νέα μοντέλα που είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά…

Η Mobilize είναι μια νέα εταιρεία μέσα στους κόλπους της Renault, η οποία ασχολείται αποκλειστικά και μόνο με την μικροκινητικότητα. Τόσο σε επίπεδο προϊόντων-λύσεων για την αστική μετακίνηση, όσο και σε ένα ευρύ πλαίσιο υπηρεσιών για να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα της τελευταίας. Η αρχή είναι εξαιρετικά ελπιδοφόρα κι αυτό είναι η αίσθησή μας έχοντας ακούσει το πλάνο της εταιρείας αλλά και έχοντας δει από κοντά στο Παρίσι τα δύο νέα μοντέλα της.

Η Mobilize επικεντρώνεται στο car sharing και στις υπηρεσίες για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οπότε έχει αναπτύξει ένα ολόκληρο οικοσύστημα γύρω από αυτό. Στηριζόμενη στο ήδη ανεπτυγμένο δίκτυο της Renault παγκοσμίως, η Mobilize θα διαθέσει 200 νέους σταθμούς υπερταχείας φόρτισης (έως 400 kW) μέχρι το 2024 στις μεγαλύτερες πόλεις της Ευρώπης. Με την προοπτική βεβαίως να επεκταθεί ακόμα περισσότερο μελλοντικά.

Mobilize Duo

Mobilize Duo

To πρώτο και πιο σημαντικό μοντέλο της Mobilize είναι το Duo, που είχαμε την ευκαιρία να δούμε λίγο πριν την επίσημη παρουσίασή του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού που θα γίνει από τις 17 έως τις 23/10.

Όπως υποδηλώνει η ονομασία του, το Duo είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης που παρά τις απόλυτα κόμπακτ διαστάσεις (μήκος 2,43 m και πλάτος 1,3 m) μπορεί να φιλοξενήσει τον οδηγό και έναν συνοδηγό ακριβώς από πίσω του, όπως και στο Renault Twizy δηλαδή. Αντίθετα με ό,τι θα περίμενε κανείς όμως, το Duo δε βασίζεται σε κανένα μοντέλο της Renault και αποτελεί ένα αυτόνομο μοντέλο που καταθέτει τη δική του, ομολογουμένως πολύ ενδιαφέρουσα άποψη περί μικροκινητικότητας.

Mobilize interior

Είναι πολύ ελκυστικό στο μάτι και με έντονα νεανικό χαρακτήρα, ενώ θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις που διαφοροποιούνται ως προς την τελική τους ταχύτητα. Η βασική θα έχει τελική 45 km/h και θα μπορεί να οδηγηθεί από νέους ηλικίας από 14 ετών κι επάνω -ανάλογα με τη χώρα, ενώ η πιο ισχυρή θα αγγίζει τα 80 km/h.

Και οι δύο εκδόσεις εφοδιάζονται με ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται τοποθετημένος στο πίσω μέρος και κινεί τους πίσω τροχούς, με την αυτονομία να είναι της τάξης των 140 km.

Mobilize seat

Πηγαίνοντας ακόμα παραπέρα το κεφάλαιο της μικροκινητικότητας, το Duo διαθέτει και alter ego αδερφάκι που θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία ένα χρόνο αργότερα από το Duo, δηλαδή το 2024.

Ονομάζεται Bento και αποτελεί ουσιαστικά μια πιο πρακτική πρόταση που απευθύνεται στους επαγγελματίες που κινούνται εντός πόλης. Για να ικανοποιήσει τις ανάγκες τους, το Bento αντί για θέση για επιβάτη διαθέτει ένα box μεταφοράς με χωρητικότητα 700 lt.

«Πολυθρόνα» για έναν

Mobilize Solo Concept
Παράλληλα με το Duo η Mobilize θα παρουσιάσει και το concept Solo, από το οποίο επίσης πήραμε μια πρώτη γεύση. Πρόκειται για ένα τρίτροχο αυτοκίνητο με μήκος μόλις 1,37 m (!), με ιδιαίτερη σχεδίαση και χαρακτήρα, που μπορεί να αναπτύξει έως 25 km/h χωρίς η χρήση του να προϋποθέτει δίπλωμα οδήγησης.

Mobilize Solo concept interior

Το Solo ξεχωρίζει για την απόλυτη ευχρηστία αλλά και τις δυνατότητες φόρτισης που έχει, αφού εκτός από την κλασική λύση της πρίζας, δίνει την εναλλακτική είτε της ασύρματης φόρτισης είτε της αντικατάστασης του αποφορτισμένου πακέτου της μπαταρίας με ένα φορτισμένο για να συνεχίσεις τη διαδρομή σου.

Σίγουρα αποτελεί μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πρόταση από την Mobilize που έχει πολλά να πει συνολικά για τη φιλοσοφία της βιώσιμης μικροκινητικότητας.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube