node/37988

Μια ξεχωριστή συλλογή από αγωνιστικές Lancia έναντι $7,5 εκατομμυρίων

Έξι αγωνιστικά μοντέλα από τη δεκαετία του '80, ντυμένα στα θρυλικά χρώματα της Martini.

Μια άκρως εντυπωσιακή συλλογή από αγωνιστικές Lancia με τίτλο "The Campion Collection" διατίθεται προς πώληση από τον οίκο Girardo & Co στο Λονδίνο, έναντι $7,5 εκατομμυρίων δολαρίων - μια λογική τιμή αν συνυπολογίσουμε τη σπανιότητα και τη συλλεκτική αξία των έξι μοντέλων που περιλαμβάνει.

Ας δούμε λοιπόν με τη σειρά, τις πανέμοφες αγωνιστικές Lancia από τη δεκαετία του '80, οι οποίες δημιουργούν ένα πολύ ταιριαστό σετ για το δικό σας γκαράζ, μιας και όλες τους είναι ντυμένες στα παραδοσιακά χρώματα της Martini.

1981 Lancia Beta Montecarlo Turbo Group V

1981 Lancia Beta Montecarlo Turbo Group V

Η αγωνιστική έκδοση της Beta χάρισε στη Lancia τον τίτλο στο πρωτάθλημα WEC (World Endurance Championship) το 1980 και 1981. Βασιζόταν σε monocoque πλαίσιο κατασκευασμένο από την Dallara και φορούσε αμάξωμα δια χειρός Pininfarina, ενώ το βάρος της ήταν 780 kg. Ο κεντρικά τοποθετημένος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1,4 λίτρων ήταν εξελιγμένος από την Abarth και απέδιδε 466 PS.


1982 Lancia LC1 Group VI

1982 Lancia LC1 Group VI

Το αγωνιστικό πρωτότυπο LC1 προδιαγραφών Group VI συμμετείχε στις 24 Ώρες του Le Mans το 1982, ενώ την ίδια χρονιά κέρδισε στον αγώνα αντοχής 1000 km του Nurburgring. Πίσω από το τιμόνι της συγκεκριμένης LC1 κάθισαν οι Teo Fabi (πρωταθλητής World Sportscar Championship) και Riccardo Patrese (νικητής σε GP της Formula 1). Η Lancia Martini Racing Works κατασκεύασε μόλις 4 μονάδες της LC1 που ήταν το πρώτο ιταλικό αγωνιστικό που χρησιμοποιούσε το ground-effect για βελτίωση της αεροδυναμικής. Ο κινητήρας 1,4 λίτρων απέδιδε 436 PS ενώ το συνολικό βάρος του οχήματος ήταν 665 kg.


1983 Lancia LC2 Group C

1983 Lancia LC2 Group C

Το πρωτότυπο LC2 προδιαγραφών Group C αγωνίστηκε τις σεζόν 1983 και 1984 στο πρωτάθλημα WEC (World Sportscar Championship) της FIA με την ομάδα Lancia Martini Racing Works. Η LC2 έτρεξε στις 24 Ώρες του Le Mans το 1983, ενώ στην καριέρα της βρέθηκε δύο φορές στο podium και κατέκτησε μια pole-position. Πίσω από το τιμόνι της κάθισαν οι Henri Pescarolo (4 φορές νικητής στo Le Mans), ο Alessandro Nannini (νικητής GP της Formula 1) και ο Bob Wollek (4 φορές νικητής στις 24 Ώρες της Daytona). Ο κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας V8 κατασκευασμένος από την Ferrari απέδιδε πάνω από 800 PS χάρη σε δύο turbo KKK, ενώ το αγωνιστικό μοντέλο ζύγιζε 850 kg.


1984 Lancia Delta 037 Rallye Evo 2 Group B

1984 Lancia 037 Rallye Evo 2 Group B

Ίσως το πιο ποθητό κομμάτι της συλλογής είναι μια από τις 20 αγωνιστικές 037 Rallye Evo 2 που έτρεξαν στο WRC το 1984. Τη συγκεκριμένη 037 οδήγησαν οι Dario Cerrato και Enrico Bertone (πρωταθλητές ERC) και ο Gianfranco Cunico (πρωταθλητής Ιταλίας). Ο κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας 2,1 λίτρων με supercharger εξελίχθηκε από την Abarth και αποδίδει 330 PS. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, με την 037 να είναι το τελευταίο πισωκίνητο που κέρδισε τίτλο στο WRC.


1985 Lancia Delta S4 Corsa Group B

1985 Lancia Delta S4 Corsa Group B

Ο διάδοχος της 037 ήταν η εξίσου ποθητή και ελκυστική Delta S4 προδιαγραφών Group B που έτρεξε στο WRC το 1985 και το 1986. Το συγκεκριμένο παράδειγμα κέρδισε το Rally 1000 Miglia το 1986 στα χέρια του Dario Cerrato (πρωταθλητής ERC) ενώ πίσω από το τιμόνι της έχουν βρεθεί και οι πρωταθλητές WRC Markku Alen και Mikki Biasion. Ο κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας 1,8 λίτρων με turbocharger και supercharger απέδιδε 558 PS, στέλνοντας τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. 


1988 Lancia Delta HF Integrale 8V Group A

1988 Lancia Delta HF Integrale 8v Group A

Το πιο σύγχρονο μοντέλο της συλλογής είναι η αγωνιστική Integrale 8V που στα χέρια του οδηγού Miki Biasion κατέκτησε τους τίτλους οδηγών και κατασκευαστών στο WRC το 1988. Το μοντέλο έδειξε τις άγριες διαθέσεις του από τον πρώτο του αγώνα, κερδίζοντας στο Ράλι Πορτογαλίας του 1988, ενώ συνολικά έχει στο βιογραφικό του 36 νίκες σε ειδικές του WRC. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων απέδιδε 279 PS και συνεργαζόταν με χειροκίνητο κιβώτιο 7 σχέσεων που έστελνε τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς.


Με τιμή που ξεπερνά κατά μέσο όρο το $1 εκατομμύριο ανά όχημα, λίγοι είναι αυτοί που θα μπορέσουν να αγοράσουν έστω και ένα μέρος της συλλογής "The Campion Collection". Όλοι οι υπόλοιποι ας απολαύσουμε τις φωτογραφίες των αγωνιστικών μοντέλων που μας ταξιδεύουν σε άλλες εποχές.

node/39404

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Εξωτερικά μοιάζει με την πρώτη AC Cobra του 1962 όμως κάτω από το αμάξωμα κρύβεται ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Η βρετανική φίρμα AC, γνωστή για την Cobra που έκανε την εμφάνισή της το 1962, παρουσίασε μια νέα έκδοση του κλασικού πισωκίνητου ρόουντστερ με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Η πρώτη Cobra μηδενικών ρύπων θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 58 μονάδων με αφορμή τα 58 χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου.

Το αμάξωμα από σύνθετα υλικά θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο έχουν γίνει οι απαραίτητες προσαρμογές για να δεχθεί την μπαταρία 54 kWh που χαρίζει 241 km αυτονομίας. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 230 kW (313 PS) και 500 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7". Επιπλέον, έχουν αναβαθμιστεί τα φρένα, το τιμόνι και η ανάρτηση, για καλύτερο κράτημα δεδομένου του αυξημένου βάρους της κατασκευής που παρά τις εκτενέστατες μετατροπές έχει κρατηθεί κάτω από τα 1.250 kg.

Η ηλεκτρική AC Cobra θα είναι διαθέσιμη σε 4 εξωτερικές αποχρώσεις - μπλε, μαύρο, λευκό και πράσινο, με τιμή που θα ξεκινά από τις £138.000 (€153.205).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shelby AC Cobra 1963-1966

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο μοντέλο, παρουσια΄στηκε και η βενζινοκίνητη AC Cobra 140 Charter Edition. Αυτή φορά τετρακύλινδρο μοτέρ 2,3 λίτρων με 350 PS και 440 Nm που προέρχεται από την Ford Mustang. Χάρη στο χαμηλό βάρος 1.100 kg, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 6". Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι πιο οικονομική από την ηλεκτρική, με τιμή που ξεκινά από τις £85.000 (€94.365).

[Πηγή: AC Cars]

node/39344

Αυτό το Mini έχει κινητήρα VTEC! [video]

Το Austin Mini με καρδιά από Honda δημοπρατήθηκε έναντι $26.000 στις ΗΠΑ.

Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό το Mini έχει κινητήρα VTEC! [video]

Ένα πολύ ιδιαίτερο Austin Mini δημοπρατήθηκε χθες μέσω της σελίδας Bring A Trailer - και λέμε ιδιαίτερο καθώς φορά κινητήρα VTEC της Honda!

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας VTEC 1,6 λίτρων κατάφερε να στριμωχτεί κάτω από το καπό του κλασικού Mini και στέλνει τη δύναμη στον εμπρός άξονα μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 5 σχέσεων. Επιπλέον έχει πεταλούδα Skunk2 Pro Series, νέα εξάτμιση και ψυγείο από αλουμίνιο.

Mini

Το ίδιο αυτοκίνητο είχε κάνει την εμφάνισή του σε αντίστοιχη αγγελία πέρυσι τον Ιούνιο. Έκτοτε, έχει δεχθεί μια σειρά από επεμβάσεις που έχουν βελτιώσει την εμφάνιση και τη λειτουργικότητά του - όπως η μετακίνηση του ντεπόζιτου στο πορτ παγκάζ και η προσθήκη πίσω θέσεων στην καμπίνα.

Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε γαλάζια απόχρωση σε συνδυασμό με λευκή οροφή, πλαστικές προεκτάσεις των φτερών και αρκετό χρώμιο στους προφυλακτήρες, τη γρίλια και τα φώτα τα οποία έχουν αντικατασταθεί με πιο σύγχρονα τεχνολογίας HID. Οι παραδοσιακές ζάντες 13" Minilite φορούν ελαστικά Yokohama A539 175/50 και κρύβουν πίσω τους δίσκους (εμπρός) και ταμπούρα (πίσω).

Mini

Στο εσωτερικό βρίσκουμε σπορ τριάκτινο τιμόνι της Momo, ταχύμετρο που φτάνει έως και τις 10.000 rpm, ψηφιακή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, μαύρες επενδύσεις, ρολ κέιτζ και τρεις θέσεις για επιβάτες.

Ο οδηγός κάθεται σε bucket κάθισμα της Recaro ενώ το κάθισμα του συνοδηγού έχει αφαιρεθεί. Η κεντρική κονσόλα είναι και αυτή ειδική κατασκευή για το αυτοκίνητο και φιλοξενεί τον διακόπτη εκκίνησης του κινητήρα, διακόπτη απενεργοποίησης της μπαταρίας και μια ποτηροθήκη.

Το βελτιωμένο Mini με καρδιά από Honda δημοπρατήθηκε έναντι $26.000, ενώ την ίδια εποχή πέρυσι είχε αλλάξει χέρια έναντι $26.500.

[Πηγή: Bring A Trailer]