node/35892

Μια Porsche 356, λιμουζίνα (!), βγαίνει στο σφυρί!

Μια εκπληκτική Porsche 356 θα περάσει από το σφυρί του δημοπράτη στις 27 Σεπτεμβρίου. Μια 356, με τεράστια καροσερί και υπέρ-πολυτελή καμπίνα.

Μην απατάσθε: Η λιμουζίνα Porsche 356 που βλέπετε στις φωτογραφίες δεν είναι ένα απλό αντίγραφο επίδειξης, που βασίζεται στην επιμήκυνση του μεταξονίου της. Πίσω από την εντυπωσιακή όψη της κρύβεται η ιστορία ενός αυθεντικού κουφαριού που οι λαμαρίνες του ήταν ολοκληρωτικά διαβρωμένες από την οξείδωση.

Οι εργασίες λοιπόν έγιναν πάνω σε μια αυθεντική Porsche 356 που βρισκόταν σε χείριστη κατάσταση. Παρόλο που εμβλήματα του Reutter βρίσκονται «καρφωμένα» στο αμάξωμά της, υπεύθυνο για την αποκατάσταση και μετασκευή είναι το αμερικανικό ατελιέ Egyptian Custom Body, με έδρα το την πολιτεία του Ohio. Το αυτοκίνητο παλιότερα εκτίθετο στην αίθουσα δεξιώσεων Taj Ma Garaj, ιδιοκτησίας του φαν των αυτοκινήτων και συλλέκτη John Dixon, ενώ είχε χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν στο γάμο του γιου του.

Porsche 356 Limousine

Ο θάνατος του συλλέκτη το 2013 οδήγησε στην δημοπράτηση του στόλου του, περιλαμβανομένης και αυτής της Porsche 356 λίμο. Ο οίκος RM Sotheby’s έχει αναλάβει τη δημοπρασία, στις 27-28 Σεπτεμβρίου, και την κατά το δυνατόν μέγιστη αύξηση της τιμής της. Η φημισμένη συλλογή Taj Ma Garaj περιλαμβάνει όλα τα αυτοκίνητα και τα συλλεκτικά αντικείμενα John Dixon, χωρίς τιμή εκκίνησης. Η συλλογή που θα δημοπρατηθεί, στο Dayton, στο Ohio, διαθέτει περισσότερα από 30 αυτοκίνητα μαζί με περισσότερα από 350 αναμνηστικά και συλλεκτικά αντικείμενα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έτσι φτιάχνονταν οι υπέροχες Porsche 356 [video]

Δείτε την ιδιαίτερα προσεγμένη δουλεία που έχει γίνει στην γκαλερί των φωτογραφιών

node/39448

Στην Autobahn με την Porsche 911 Turbo S Cabriolet [video]

Πόσα πιάνει η ανοιχτή έκδοση της Porsche 911 Turbo S με τέρμα γκάζι στην εθνική οδό της Γερμανίας;

Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Στην Autobahn με την Porsche 911 Turbo S Cabriolet [video]

Η νέα Porsche 911 Turbo S (γενιά 992) είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο ποθητά αυτοκίνητα της αγοράς με εμφάνιση σπορστκαρ και επιδόσεις σούπερκαρ. Η ανοιχτή της έκδοση αποδεικνύει τις δυνατότητές της σε ένα βίντεο του Hart voor Autos στο οποίο επισκέπτεται τη γερμανική Autobahn.

Να θυμίσουμε πως η 911 Turbo S Cabriolet φορά τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο μπόξερ κινητήρα 3,8 λίτρων της Porsche με απόδοση 650 PS και 800 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου PDK 8 σχέσεων. Σύμφωνα με τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,7" ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 330 km/h.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η νέα Porsche 911 Turbo S είναι ταχύτερη και ισχυρότερη από ποτέ!

Τι γίνεται λοιπόν όταν βγάζεις την κορυφαία μέχρι στιγμής έκδοση της 992 στην Autobahn - εκεί όπου δεν υπάρχει όριο ταχύτητας; Όπως θα δείτε στο βίντεο, το γερμανικό σπορτσκαρ μαζεύει χιλιόμετρα με εντυπωσιακό τρόπο, ξεπερνώντας για πλάκα τα 250 km/h. Παρόλο που τη συγκεκριμένη ώρα η κίνηση στο δρόμο ήταν αυξημένη με αρκετά φορτηγά, ο οδηγός καταφέρνει να πιάσει 313 km/h με σχετική άνεση και είναι σίγουρο πως η βελόνα θα ανέβαινε ακόμα περισσότερο αν οι συνθήκες το επέτρεπαν.

[Πηγή: Hart voor Autos μέσω Carscoops]

node/39416

Ξανά στην παραγωγή ανταλλακτικά για το Toyota 2000GT

Μέσω του προγράμματος GR Heritage Parts Project, η Toyota θα προσφέρει γνήσια εξαρτήματα για το 2000GT.

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ξανά στην παραγωγή ανταλλακτικά για το Toyota 2000GT

Μετά από τα ανταλλακτικά για τις γενιές A70 και Α80 της Supra, η Toyota Gazoo Racing ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει την παραγωγή εξαρτημάτων και για το 2000GT ως κομμάτι του GR Heritage Parts Project, με σκοπό να τα διαθέσει στην Ιαπωνία αλλά και σε άλλες αγορές, αποκλειστικά για τους ιδιοκτήτες του σπάνιου μοντέλου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota: Παραγωγή ανταλλακτικών για τις Supra A70 και A80

Η διάθεση γνήσιων ανταλλακτικών που δεν ήταν πλέον διαθέσιμα στην αγορά, θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες να συνεχίσουν να οδηγούν τα μοντέλα τους χωρίς να ανησυχούν για το επόμενο σέρβις. Περισσότερες πληροφορίες για τα εξαρτήματα θα ανακοινωθούν από την 1η Αυγούστου 2020 στην ιστοσελίδα της Toyota Gazoo Racing. Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου θα είναι διαθέσιμα μέσω του δικτύου αντιπροσώπων της Toyota όπως και τα ανταλλακτικά των υπόλοιπων μοντέλων - με τι διαφορά ότι θα προσφέρονται σε περιορισμένο αριθμό ανά ιδιοκτήτη για αποφυγή φαινομένων αισχροκέρδειας.

2000GT parts

To Toyota 2000GT που παρήχθη σε περιορισμένο αριθμό 337 μονάδων μεταξύ 1967 και 1970, θεωρείται ένα από τα πιο ποθητά και πιο όμορφα αυτοκίνητα που σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν στην Ιαπωνία. Το πισωκίνητο σπόρτσκαρ φορούσε εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 2,0 λίτρων που απέδιδε 150 PS και 175 Nm χαρίζοντάς του τελική ταχύτητα 220 km/h. Επίσης, είχε ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, δισκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς και ζάντες από μαγνήσιο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota 2000GT 1967-1970

Η αξία του στο χρηματιστήριο των κλασικών αυτοκινήτων έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, με τους συλλέκτες να καταβάλλουν επταψήφια ποσά για την απόκτησή του, καθιστώντας το το ακριβότερο ιαπωνικό μοντέλο στην ιστορία.