node/34021

Mercedes και Tesla συζητούν συνεργασία για ένα ηλεκτρικό van

Όλα ξεκίνησαν από μια ανάρτηση στο twitter του Elon Musk που επαινούσε το Sprinter.

Οι έπαινοι του Elon Musk για το Sprinter της Mercedes ήταν το φιτίλι για να ανάψουν τα σενάρια περί συνεργασίας της Mercedes με την Tesla για τη δημιουργία μια ηλεκτρικής έκδοσης του μοντέλου. 
Ο Elon Musk είχε ανεβάσει ένα σχόλιο στο twitter για το μεσαίο van της Mercedes και κάπως έτσι ξεκίνησαν οι τηλεφωνικές συνομιλίες με πρωτοβουλία του Jerome Guillen που είναι ένα ανώτερο στέλεχος της Tesla που στο παρελθόν εργαζόταν για τη Daimler.

Τις συνομιλίες επιβεβαίωσε και ο ισχυρός άνδρας της Mercedes, o Dieter Zetsche, ο οποίος δήλωσε ότι όντως υπάρχουν συνομιλίες με το αποτέλεσμά τους να παραμένει ανοικτό. 
Παράλληλα ο Dieter Zetsche σχολίασε ότι προφανώς ο ενθουσιασμός του Musk για το Sprinter πηγάζει μέσα από την θετική εμπρειρία που έχουν αποκομίσει οι εργαζόμενοι στην Tesla από το αυτοκίνητο, αφού το χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους. 

Η Daimler ωστόσο έχει ανακοινώσει πως θα αρχίσει να διαθέτει ηλεκτρική έκδοση του Sprinter αργότερα μέσα στο 2019. Το van θα έχει αυτονομία περίπου 150 χιλιομέτρων και μέγιστο ωφέλιμο φορτίο πάνω από 1.000 κιλά. Υπό αυτό το πρίσμα παραμένει ασαφές αν μια ενδεχόμενη συνεργασία με την Tesla θα αφορούσε ένα νέο μοντέλο, ή θα περιορίζονταν στο να προμηθεύσει η εταιρεία του Elon Musk το Sprinter με μια πιο δυνατή μπαταρία που θα του εξασφάλιζε μεγαλύτερη αυτονομία. 

Όπως και νάχει, οι συνέργειες που αφορούν την ηλεκτροκίνηση είναι η τάση της εποχής με τον διάδοχο του Zetsche, τον Ola Kallenius, ο οποίος αναμένεται να αναλάβει τον Μάιο CEO της Daimler, να έχει ήδη δηλώσει πως παραμένει ανοικτός σε τέτοιες πρωτοβουλίες.

Να θυμίσουμε ακόμη ότι η Mercedes-Benz συζητά για διεύρυνση της συνεργασίας της με τη Zhejiang Geely Holding. Ο Zetsche δήλωσε ότι η εταιρεία είναι ανοικτή σε μια συνέργεια που θα δώσει τη δυνατότητα στη  Geely να φτιάξει premium ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

node/39141
Tesla Model 3, Taiwan

To Autopilot κάρφωσε το Tesla Model 3 στο φορτηγό! [video]

Σε αυτοκινητόδρομο της Ταϊβάν, ένα Tesla Model 3 σούβλισε κυριολεκτικά ένα φορτηγό. Σύμφωνα με τον οδηγό, το Autopilot ήταν ενεργοποιημένο. Ένα εντυπωσιακό ατύχημα που ευτυχώς δεν προκάλεσε τραυματισμούς.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

To Autopilot κάρφωσε το Tesla Model 3 στο φορτηγό! [video]

Η εμπιστοσύνη στα αυτόνομα συστήματα οδήγησης μερικές φορές υπερβαίνει τις πραγματικές δυνατότητές τους. Στην Tesla, ο Elon Musk υπερθεμάτισε για τις δυνατότητες του Autopilot (κάνοντας και τις ανάλογες πωλήσεις), αλλά πολλοί οδηγοί είχαν τροχαία συμβάντα, μερικές φορές θανατηφόρα. Το πιο πρόσφατο έγινε στην Ταϊβάν χθες, 1η Ιουνίου 2020.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρόκειται για αστοχία του συστήματος, αλλά και κάτι που δείχνει ότι ο άνθρωπος επιβάλλεται να παραμένει κύριος της κατάστασης
Το τροχαίο συμβάν διαδραματίστηκε στον κεντρικό αυτοκινητόδρομο Νο. 1 που διασχίζει το νησί από βορρά προς νότο. 

Νωρίς το πρωί, ένα φορτηγό βρισκόταν τουμπαρισμένο στις δύο αριστερές λωρίδες. Κατά τη διάρκεια του λεπτού ύστερα από το ατύχημα, όλα τα φορτηγά και τα αυτοκίνητα απέφυγαν το τουμπαρισμένο φορτηγό, εκτός από το Tesla Model 3. Η καλιφορνέζικη μπερλίνα φάνηκε να φρενάρει, αλλά τελικά σφηνώθηκε στην καρότσα του φορτηγού, που ευτυχώς «έβλεπε» το Tesla με την οροφή της.

Η σύγκρουση ήταν βίαια, αλλά ο οδηγός του φορτηγού βρισκόταν ήδη ασφαλής στην κεντρική νησίδα. Ευτυχώς, ούτε ο οδηγός του Model 3 τραυματίστηκε. Σύμφωνα με τον τοπικό ιστότοπο CNA, το Autopilot καθοδηγούσε το αυτοκίνητο με ταχύτητα 110 km/h. Με τον οδηγό, να φανταζόμαστε να μένει έκπληκτος που δεν είδε το Tesla να επιβραδύνει, οπότε επενέβη ο ίδιος, αλλά όταν πια ήταν πολύ αργά. 

Πρόκειται λοιπόν για ένα ακόμη ατύχημα-απόδειξη ότι ακόμη και το πιο προηγμένο σύστημα δεν είναι αλάνθαστο. Προφανώς, το τουμπαρισμένο φορτηγό παρερμηνεύτηκε από τις κάμερες του Autopilot που δεν το θεώρησαν ως όχημα ή εμπόδιο.

Να σημειώσουμε εδώ, ότι παρόλο που ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει τον αυτόματο πιλότο ανά πάσα στιγμή, η συσκευή παραμένει βοήθημα οδήγησης και όχι εργαλείο υποκατάστασης του ανθρώπου. Το Autopilot στο φάκελο λειτουργίας του υποδεικνύει ότι πρέπει να κρατάς και με τα δύο χέρια το τιμόνι και να έχεις την προσοχή σου στο δρόμο. Ενεργοποιημένο χειροκίνητα, προειδοποιεί οπτικά μετά από λίγα δευτερόλεπτα εάν δεν κάνεις κάποια ενέργεια με το τιμόνι. Στη συνέχεια, εάν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί σε αυτήν την ειδοποίηση, το Autopilot απενεργοποιείται και δεν μπορεί πλέον να ενεργοποιηθεί όσο το αυτοκίνητο κινείται.

node/39112
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Mercedes-Benz: Περιττές οι «63 AMG» E-Class Coupé και Cabriolet

Εάν αναρωτιόσασταν για την τοποθέτηση κινητήρα V8 στις ανανεωμένες Mercedes-Benz E-Class Coupe και Cabriolet, να ξέρετε ότι δεν πρόκειται να έρθει.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Mercedes-Benz: Περιττές οι «63 AMG» E-Class Coupé και Cabriolet

Η Mercedes-Benz επανεξετάζει διαρκώς τα πολλά μοντέλα της: Κάποια διατηρούνται, κάποια νέα εμφανίζονται και άλλα εξαφανίζονται. Έτσι μπορεί ο κινητήρας V8 4.0 biturbo της AMG να δίνει σήμερα το παρών σχεδόν σε όλα τα SUV, αρχής γενομένης από την GLC, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για όλες τις εκδόσεις της E-Class.

Ανανεωμένη εφέτος, μία από τις γηραιότερες Mercedes-Benz μαζί με την C-Class, η Ε διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: μπερλίνα, στέισον, κουπέ και καμπριολέ. Οι δύο τελευταίες, που επικεντρώνονται περισσότερο στο φαν, δεν θα έχουν πρόσβαση ωστόσο στον διτούρμπινο V8. O Γερμανός κατασκευαστής αποφάσισε να μην εντάξει ούτε μετά το facelift τις 63άρες εκδόσεις AMG στον κατάλογο των E-Class Coupé και Cabriolet, επειδή απλώς «δεν υπάρχει αυτή η ανάγκη». Μια περίεργη επιλογή, δεδομένης της λιγότερο οικογενειακής τοποθέτησής τους στην γκάμα της E-Class σε σχέση με την μπερλίνα και τη στέισον.

Οι 6κύλινδρες E 53 των 435 ίππων είναι κατά τα φαινόμενα επαρκείς και κατάλληλες για τη Mercedes-Benz σε αυτή την κατηγορία. Και επίσης κατά τα φαινόμενα, δεν θεωρεί πρόβλημα να αφήσει την BMW να παίζει μόνες της μπάλα με τις M8 Coupe και Convertible.