Mercedes-Benz 170S μαραζώνει στη Θέρμη Θεσσαλονίκης

Mercedes-Benz 170S μαραζώνει στη Θέρμη Θεσσαλονίκης

Μία μεταπολεμική Mercedes-Benz 170S βρίσκεται στη Θέρμη της Θεσσαλονίκης, αναμένοντας να ξημερώσουν καλύτερες μέρες.

Mercedes-Benz 170S

Η Mercedes-Benz 170S (W136) είναι ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της μάρκας αμέσως μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Αφού θεωρείται το αυτοκίνητο που έθεσε τις βάσεις για την αναγέννηση της φίρμας τις δεκαετίες του 1950 και 1960.

Παρουσιάστηκε το 1949, ως μια πιο πολυτελής και αναβαθμισμένη εκδοχή της προπολεμικής 170V, η οποία ήταν στην παραγωγή από το 1936. Η Mercedes-Benz 170S απευθυνόταν σε εύπορους αγοραστές που ήθελαν ένα άνετο και εκλεπτυσμένο μοντέλο. Σε μια εποχή που η Ευρώπη προσπαθούσε να σταθεί ξανά στα πόδια της.

Θέρμη Θεσσαλονίκης. Εκ πρώτης δείχνει παρατημένη. Οι πληροφορίες μας όμως υποστηρίζουν ότι σύντομα θα αρχίσει η ανακατασκευή της

Mercedes-Benz 170S

Σχεδιαστικά, η 170S συνδυάζει παραδοσιακές, προπολεμικές γραμμές με μερικά πιο σύγχρονα στοιχεία. Το αμάξωμα χαρακτηρίζεται από στρογγυλεμένες φόρμες, διαιρούμενο παρμπρίζ και μεγάλη, κάθετη χρωμιωμένη μάσκα ψυγείου, στην κορυφή της οποίας δεσπόζει το σήμα της Mercedes-Benz.

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η εξωτερικά τοποθετημένη ρεζέρβα, ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα πολυτελών αυτοκινήτων της εποχής. H συγκεκριμένη φοράει διαφορετικά φωτιστικά σώματα, μάλλον από Σκαραβαίο. Η καμπίνα προσφέρει πλούσιο εσωτερικό με άνετα καθίσματα, ξύλινα διακοσμητικά και εργονομία που θεωρούνταν κορυφαία για την εποχή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mercedes-Benz 170H, o πρώτος Σκαραβαίος δεν ήταν της VW

Μηχανικά, η 170 S εξοπλιζόταν με έναν 4κύλινδρο κινητήρα 1.767 cc, που απέδιδε 52 ίππους. Η κίνηση γινόταν από τους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου τεσσάρων σχέσεων.

Παρά τις μέτριες επιδόσεις -η τελική ταχύτητα ήταν λίγο πάνω από τα 120 km/h, ξεχώριζε για την αξιοπιστία και την αντοχή της. Κάτι που την έκανε ιδιαίτερα δημοφιλή. 

Mercedes-Benz 170S

Η πολυτελής έκδοση S διέθετε καλύτερη ανάρτηση και πιο άνετη κύλιση σε σχέση με τη βασική 170V, καθώς και βελτιωμένα φρένα. Αυτές οι αναβαθμίσεις την καθιστούσαν ιδανική για μεγάλες αποστάσεις, σε μια περίοδο που το οδικό δίκτυο βελτιωνόταν ραγδαία.

Η παραγωγή της 170S συνεχίστηκε μέχρι το 1955, οπότε και αντικαταστάθηκε από τα νεότερα μοντέλα της σειράς W120/W121, γνωστά και ως «Ponton». Σήμερα, θεωρείται συλλεκτικό μοντέλο. Σου άνοιξε η όρεξη;

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube