Marcos, η ιστορική βρετανική εταιρεία επιστρέφει. Ξανά!

Marcos, η ιστορική βρετανική εταιρεία επιστρέφει. Ξανά!

Η Marcos όλο νεκρανασταίνεται και όλο χρεοκοπεί. Για να δούμε αν αυτή τη φορά θα καταφέρει να σταθεί στα πόδια της.

Marcos

Η βρετανική εταιρεία κατασκευής σπορ αυτοκινήτων Marcos χρονολογείται από το 1959. Παρά την εξαιρετικά πλούσια ιστορία της, έχει σταματήσει να λειτουργεί από το 2007. Τώρα όμως, σα να φαίνεται -και πάλι- φως στο τούνελ.

Η Marcos ιδρύθηκε το 1959 από τον οδηγό αγώνων Jem Marsh και τον αεροναυπηγό Frank Costin, με το όνομά της να προέρχεται από τις πρώτες συλλαβές των επωνύμων τους. Και μόλις χτες ανακοινώθηκε ότι θα επιστρέψει μετά από σχεδόν είκοσι χρόνια αδράνειας. Επισήμως δεν έχει χρεοκοπήσει, οπότε η εμπλοκή του William Storey αναμένεται να της δώσει τα απαραίτητα κεφάλαια για το επόμενο βήμα.

Ποιος είναι αυτός; Ο CEO της εταιρείας ενεργειακών ποτών Rich Energy, ίσως τον θυμάσαι από τη χορηγία στα μονοθέσια της Haas F1. Θα αποτελέσει τον νέο διευθύνοντα σύμβούλο της Marcos.

Πρώτη κίνηση της ιστορικής φίρμας η παρουσίαση «ενός νέου σούπερκαρ, εμπνευσμένου από την F1 τον Νοέμβριο»

Marcos

Σε μια ανάρτησή του, ο Storey καυχήθηκε ότι η Ferrari και η Lamborghini «είναι στο στόχαστρο» της Marcos. Αυτό θα αποτελέσει αλλαγή σχεδίων για τους Βρετανούς, αφού η Marcos έγινε γνωστή για τα ελαφριά και σχετικά προσιτά σπορ μοντέλα της από υαλοβάμβακα.

Το 1966, το Mini Marcos είχε τρέξει στις 24 Ώρες του Le Mans. Όπου και τερμάτισε 15ο γενικής κατάταξης, το μοναδικό βρετανικό αυτοκίνητο που πέρασε τη γραμμή του τερματισμού εκείνη τη χρονιά! Το 1993 αποφάσισε να σταματήσει να πουλάει κιτ και να προσφέρει δικά της αυτοκίνητα

Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι η Marcos ήταν πάντα ο Δαβίδ που πάλευε εναντίον του Γολιάθ. Αλλά ίσως ένα μικρό, ελαφρύ, οδηγοκεντρικό μοντέλο είναι πιο ταιριαστό στη φιλοσοφία της, παρά για κάτι πανάκριβο εμπνευσμένο από τη Formula 1. Φανταζόμαστε ότι δύσκολα κάποιος θα την προτιμήσει αντί για μια Ferrari ή μία Lamborghini.

Αλλά προφανώς οι ιθύνοντες γνωρίζουν καλύτερα και θα εξετάσουν όλες τις επιλογές τους, που θα εξασφαλίσουν ένα καλύτερο μέλλον από τις τρεις προηγούμενες καταρρεύσεις. Θυμίζουμε ότι η πρώτη φορά που χρεοκόπησε η Marcos ήταν μόλις το 1971.

Ακολούθησε άλλη μία το 2000, όπου νέα κεφάλαια και προσλήψεις από την -επίσης σε άσχημη κατάσταση τότε TVR- έφεραν πολλά νέα στελέχη, σε μια προσπάθεια που διήρκεσε μόνο μέχρι το 2007. Ίσως η 4η φορά να είναι η τυχερή. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube