node/42101

Lunaz: Ο David Beckham επενδύει στην ηλεκτροκίνηση

Ο παλαίμαχος σταρ του ποδοσφαίρου, David Beckham, επενδύει στην καινοτόμα Lunaz η οποία μεταξύ άλλων αναπαλαιώνει κλασσικά αυτοκίνητα του παρελθόντος, με σύγχρονα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.

Η Lunaz είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη τεχνολογική εταιρεία που ανακυκλώνει, ανακατασκευάζει και δημιουργεί, έως και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης για κλασσικά μοντέλα του παρελθόντος.

Ο David Beckham, κοιτώντας μπροστά και συγκεκριμένα στο 2030, όπου στη Βρετανία δε θα κυκλοφορούν πλέον αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες, επένδυσε στην αγγλική φίρμα αποκτώντας μερίδιο 10% στο μετοχικό της σχήμα, στο οποίο επίσης συμμετέχουν οι οικογένειες Reuben, Βarclay και Dellal.

Οι ιδρυτές της εταιρείας, Navid Mirtorabi και CJ Jones, τράβηξαν πάνω τους την προσοχή ισχυρών οικονομικά παραγόντων όταν το 2019, παρουσίασαν μια σειρά κλασσικών μοντέλων της αυτοκίνησης από την Range Rover, την Bentley, την Rolls Royce, την Jaguar κ.α., τα οποία μετέτρεψαν σε αμιγώς ηλεκτρικά. Μάλιστα, κατάφεραν με μια μετατροπή εξ’ αυτών, της Bentley Continental Flying Spur του 1961, να κερδίσουν πλήθος βραβείων ανά τον κόσμο, για το άψογο αποτέλεσμα της δουλειάς τους. 

rolls

Η Lunaz ποντάρει στο γεγονός ότι από το 2030 και μετά, πολλοί κάτοχοι οχημάτων συμβατικής τεχνολογίας παγκοσμίως (υπολογίζεται ότι κοντά στα 2 δισ. μοντέλα θα είναι εν ζωή το 2030 με θερμικούς κινητήρες), θα θέλουν να τα κρατήσουν στην κατοχή τους μετατρέποντας τα σε ηλεκτρικά!

Το πλάνο όμως της Lunaz δε σταματά μονάχα στην μετατροπή κλασσικών μοντέλων σε ηλεκτρικά. Η εταιρεία, που εδρεύει στο Silverstone, ανακυκλώνει κάθε είδους όχημα έχοντας βέβαια μια κάποια ιδιαίτερη προτίμηση στα φορτηγά, ενώ στοχεύει επίσης να συνεργαστεί και με την αγγλική κυβέρνηση προκειμένου να εξοπλίσει το στόλο των δημοσίων οχημάτων με νέα ηλεκτρικής ενέργειας.

range

Στο έμψυχο δυναμικό της Lunaz, ανήκουν πρώην στελέχη της Aston Martin, της Ferrari, της ΜcLaren και της Prodrive, ενώ επικεφαλής του τμήματος είναι ο «πολύς» Jon Hilton με τεράστια θητεία στη Formula 1. 

Για να έχετε μια τάξη μεγέθους του κόστους μετατροπής των κλασσικών οχημάτων σε… ηλεκτρικά, το Range Rover κόστισε 245.000 λίρες, η Phantom V της Rolls-Royce 500.000 λίρες και πάει λέγοντας.