node/35701

Το Λονδίνο προωθεί την ηλεκτροκίνηση

Το σχέδιο για να μηδενιστεί η ατμοσφαιρική ρύπανση μέχρι το 2050.

«Δεν είμαστε κατά της αυτοκίνησης, είμαστε κατά της ρύπανσης», δήλωσε η αναπληρωτής δήμαρχος του Λονδίνου Shirley Rodrigues, υπεύθυνη για το περιβάλλον και την ενέργεια.
Οι δηλώσεις έγιναν με σκοπό να ξεκαθαριστεί ης τάση της πόλης απέναντι στις απαγορεύσεις κυκλοφορίας ρυπογόνων οχημάτων στο κέντρο της πόλης.

Έχουμε πολιτικές που ενθαρρύνουν τους πολίτες να χρησιμοποιούν συχνότερα τις δημόσιες συγκοινωνίες, αλλά και να περπατούν περισσότερο, ενώ για τις «αυτοκινούμενες» μετακινήσεις τους μέσα στον αστικό ιστό καλό είναι να πάρετε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, συμπληρώνει η Rodrigues.  

Ο δήμαρχος του Λονδίνου Sadiq Khan έβαλε ως προτεραιότητα τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης όταν κατέστη σαφές ότι η πόλη παραβίαζε συνεχώς τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το 2010.
Εκτός από την αύξηση των δαπανών για ποδηλατόδρομους και τη διεύρυνση των πεζοδρομίων για να κάνουν τους δρόμους πιο ελκυστικούς για τους πεζούς, υπάρχουν και περιορισμοί κίνησης σε πολλά σημεία της πόλης. Ο Khan εισήγαγε μια ζώνη εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών, στην οποία για να μπεις χρεώνεσαι αν οδηγείς αυτοκίνητο παλαιάς τεχνολογίας.

Ο Khan έχει δεσμευτεί πως το Λονδίνο θα είναι ουδέτερο από πλευράς άνθρακα, έχοντας εκπονήσει σχέδια για να το πετύχει αυτό μέχρι το 2050.  Η δημαρχία του Λονδίνου θέλει επίσης να έχει πετύχει ζώνες μηδενικών εκπομπών μέχρι το 2025.

Στο πλαίσιο αυτό έχει σταματήσει η αδειοδότηση νέων πετρελαιοκίνητων ταξί, ενώ την ίδια ώρα έχουν μπει στην κυκλοφορία 1.700 νέα ταξί μηδενικών ρύπων.

TAGS
node/39163

Η Kosmocar φέρνει τα ηλεκτρικά ποδήλατα στην Ελλάδα μέσα από την Kosmoride

Ολοκληρωμένες υπηρεσίες πωλήσεων και after sales, μέσα από ένα εκτενές δίκτυο σε όλη την Ελλάδα. 

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Η Kosmocar φέρνει τα ηλεκτρικά ποδήλατα στην Ελλάδα μέσα από την Kosmoride

Η Kosmocar, Επίσημος Εισαγωγέας των Volkswagen, Audi, Skoda και Ducati, είχε γνωστοποιήσει την πρόθεσή της να μπει στο χώρο των ηλεκτρικών ποδηλάτων. Χθες, Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου, προχώρησε και στην επίσημη ανακοίνωση της νέας της αυτής δραστηριότητας, της εισαγωγής και διάθεσης e-Bikes (ηλεκτρικών ποδηλάτων) στην ελληνική αγορά, υπό τον διακριτικό τίτλο Kosmoride.

Η Kosmoride παρείχε ηλεκτρικά ποδήλατα στη συμβολική ποδηλατοδρομία που διοργάνωσε ο Δήμος Αθηναίων και η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου. Δεκάδες Δήμαρχοι από την Αττική και όλη την Ελλάδα, ποδηλάτισαν με e-Bikes της Kosmoride από την Πλατεία Κοτζιά μέχρι τον Εθνικό Κήπο, διασχίζοντας το κέντρο της Αθήνας. Στο πνεύμα της ημέρας, ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστής Χατζηδάκης, ανακοίνωσε τη δημιουργία δύο μεγάλων ποδηλατόδρομων στην Αθήνα, στο άμεσο μέλλον.

podil

Ευχή όλων, όπως εκφράστηκε από το Δήμαρχο Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη και τον Πρόεδρο της ΚΕΔΕ Δημήτρη Παπαστεργίου, να αποκτήσουν οι πόλεις πιο ανθρώπινο πρόσωπο και να υπάρξει περισσότερος διαθέσιμος χώρος για τους πολίτες, οι οποίοι θα απολαμβάνουν μία καλύτερη ποιότητα ζωής.

Στο πλαίσιο της νέας δραστηριότητας στα e-Bikes, η Kosmoride θα προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες πωλήσεων και after sales, μέσα από ένα εκτενές δίκτυο σε όλη την Ελλάδα. Έχει ήδη συνάψει τις σχετικές συμφωνίες και θα εκπροσωπεί στα καταστήματά της, μερικές από τις κορυφαίες μάρκες e-Bikes στον κόσμο.

Να θυμίσουμε ότι ανάμεσα στις εξαγγελίες της κυβέρνησης για την ηλεκτροκίνηση θα περιλαμβάνονται και κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών ποδηλάτων. 

[Πηγή: Δελτίο Τύπου Kosmocar]

node/39155
EV battery evaluation

EV: Η κατάσταση της μπαταρίας, κριτήριο τιμής για το μεταχειρισμένο;

Η αγορά στα μεταχειρισμένου EV θα ακολουθήσει αυτή της θερμικής: Οι πιθανοί αγοραστές θα είναι πολλοί ή λίγοι ανάλογα με την κατάσταση του αυτοκινήτου. Αλλά αντί για ιστορικό συντήρησης θα ψάχνουν την μπαταρία.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

EV: Η κατάσταση της μπαταρίας, κριτήριο τιμής για το μεταχειρισμένο;

Στην Ελλάδα, ακόμα δεν έχουμε μπει καν στην «κανονικότητα» του καινούργιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αλλά σιγά σιγά, θέλοντας και μη, θα ακολουθήσει κι αυτή την υπόλοιπη Ευρώπη. Η μετάβαση στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν θα αλλάξει όμως επί της ουσίας τη διαδικασία αγοράς του μεταχειρισμένου. 

Θα συνεχίσουμε λοιπόν να κάνουμε το γύρο του αυτοκινήτου και θα ελέγχουμε τα ευαίσθητα σημεία. Αλλά αυτά τα τελευταίο είναι που θα αλλάξουν δραστικά: Αντίο, επαλήθευση των τιμολογίων service (αλλαγές λαδιού, φίλτρα, περιοδική συντήρηση και τα ρέστα), ακρόαση του κινητήρα στο ραλαντί, δοκιμή της αύξησης της θερμοκρασίας, επαλήθευση στις στάθμες και στα χρώματα των υγρών... Για το μεταχειρισμένο EV, το μεγαλύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης θα γίνεται γύρω από την κατάσταση των μπαταριών. Καθώς, εξ ορισμού, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο απαιτεί λίγη ή καθόλου συντήρηση.

«Πολλές δοκιμές έχουν δείξει ότι η γήρανση των μπαταριών του ηλεκτρικού αυτοκινήτου μπορεί να ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό ανάλογα με την περίπτωση, ανάλογα με το προφίλ του ιδιοκτήτη. Η εκτίμηση της εναπομένουσας χωρητικότητας και των εναπομενουσών επιδόσεων της μεταχειρισμένης μπαταρίας είναι καθοριστικός παράγοντας για την υπολειμματική αξία του αυτοκινήτου», επισημαίνει η εξειδικευμένη εταιρεία Twaice, σε μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τo Autovista Group και τον TÜV.

Το απλούστερο θα είναι ο ιδιοκτήτης να έχει μια λεπτομερή αναφορά, ένα πιστοποιητικό για την κατάσταση της μπαταρίας, προκειμένου να πετύχει το προσδοκώμενο ποσό κατά την μεταπώληση: «Η Autovista Group έχει κάνει μια προσομοίωση που δείχνει ότι μια πιστοποιημένη μπαταρία, που παρέχεται με πιστοποιητικό “υγείας”, μπορεί να ανεβάσει μέχρι και €450 την αξία στη μεταπώληση για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο 3ετίας στην κατηγορία των κόμπακτ χάτσμπακ» -σ.σ. μέγεθος VW Golf.

Ορισμένες μάρκες προσφέρουν πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της μπαταρίας, αλλά σπάνια είναι λεπτομερείς. Στην καλύτερη περίπτωση, είναι δυνατόν να γνωρίζουμε την εναπομένουσα χωρητικότητα. Αλλά αυτή η πληροφορία δεν δίνει εικόνα για τη χρήση της μπαταρίας από την πρώτη ενεργοποίησή της μέχρι σήμερα. Ούτε για τις μεθόδους επαναφόρτισης του προηγούμενου ιδιοκτήτη, οι οποίες επηρεάζουν ισχυρά την εναπομένουσα ζωή της.