node/39965

Λευτέρης Αυγενάκης: Η Ελλάδα θα επιστρέψει στον παγκόσµιο χάρτη του motorsport

Συνέντευξη με τον υφυπουργό Αθλητισμού - «Έχουµε αναπτύξει µια άριστη σχέση µε τη FIA που θα µας δώσει στο µέλλον την ευκαιρία, να διεκδικήσουµε και άλλες διεθνείς διοργανώσεις»

Η ΑΛHΘΕΙΑ είναι πως δεν έχουµε συνηθίσει η πολιτεία να δείχνει µεγάλη ευαισθησία και ενδιαφέρον για τον µηχανοκίνητο αθλητισµό.

Επίσης, αλήθεια είναι πως ο υφυπουργός Αθλητισµού Λευτέρης Αυγενάκης εκδήλωσε από την πρώτη σχεδόν ηµέρα που ανέλαβε καθήκοντα ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον να βάλει σε τάξη τα του αθλητισµού γενικότερα και ειδικότερα ό,τι αφορά στο µηχανοκίνητο σπορ, έχοντας και ο ίδιος µια ξεχωριστή αγάπη για το αντικείµενο.

Δύσκολη εξίσωση. Δεν είναι της παρούσης να παραθέσουµε τις παθογένειες που σε κάθε περίπτωση είτε λιγότερο είτε περισσότερο είναι γνωστές σε όλους. Το ζητούµενο είναι να αναβαθµιστούν σε πρώτο χρόνο οι ελληνικοί αγώνες και παράλληλα να επανέλθει η χώρα στο καλαντάρι των διεθνών διοργανώσεων. Άλλωστε και ο ίδιος ο κ. Αυγενάκης σε δηµόσιες δηλώσεις του αυτό που τονίζει είναι το µέλλον, αφήνοντας κατά µέρος τις παθογένειες του παρελθόντος.

Κάπως έτσι, βρεθήκαµε να συζητάµε για το µέλλον του µηχανονικήτου αθλητισµού στη χώρα, σε µια συζήτηση που επιβεβαίωσε την πολιτική βούληση για αναβάθµιση του χώρου. Και επί της ουσίας, είναι αυτή η πολιτική βούληση που τόσα χρόνια έλειπε. Ωστόσο, επιµένουµε να έχουµε την άποψη του για το «γιατί χάσαµε τις διεθνείς διοργανώσεις;», οπότε και µας απαντά.

«Το Ράλι Ακρόπολις αποτελούσε τη µοναδική διοργάνωση επιπέδου Παγκόσµιου Πρωταθλήµατος που λάµβανε χώρα στην Ελλάδα σταθερά εδώ και 60 χρόνια. Το 2014, λόγω των οικονοµικών δυσχερειών που αντιµετωπίζαµε στην Ελλάδα, έχασε την θέση του στο καλαντάρι και περιελήφθη έως και το 2018 στο πρόγραµµα του ERC, από το οποίο χάθηκε και λόγω πολιτικής βούλησης. Ο εθνικός µας αγώνας είναι ένα κεφάλαιο για τη χώρα µας που όφειλαν όλες οι κυβερνήσεις να υποστηρίζουν. Στο παρελθόν θεωρήθηκε πως αποτελεί ένα «άθληµα ελίτ», έχασε την αίγλη του -ξέφτισε θα έλεγα- όχι από εξωτερικούς παράγοντες, αλλά κυρίως από το εσωτερικό, µε την προηγούµενη κυβέρνηση να δίνει το τελειωτικό χτύπηµα.

Εµείς επιδιώκουµε να κάνουµε µια νέα αρχή. Δεν σκοπεύουµε να αναλωθούµε στο παρελθόν, αλλά στο πώς θα διαµορφώσουµε το µέλλον του µηχανοκίνητου αθλητισµού στη χώρα. Αυτός είναι τώρα ο στόχος µας».

aygen

Ύστερα από την ΕΛΠΑ είχαµε την ΟΜΑΕ. Η πρώτη βούλιαξε µέσα σε τεράστια χρέη. Η δεύτερη κατηγορήθηκε για οικονοµικές ατασθαλίες και άλλα πολλά. Πόσο εφικτό είναι να εξασφαλίσουµε την πολυπόθητη διαφάνεια;

Δυστυχώς, ο χώρος του µηχανοκίνητου αθλητισµού έχει ταλαιπωρηθεί πολύ. Σε ό,τι αφορά στην ΕΛΠΑ µε την ένδοξη ιστορία της στο ελληνικό motorsport, οι οικονοµικές ατασθαλίες των διοικήσεών της την οδήγησαν στην καταστροφή. Η ΟΜΑΕ από την άλλη ταλανίζεται µέσα σε ήσσονος σηµασίας αντικρουόµενες απόψεις. Η διαφάνεια όµως είναι η αρχή. Γι’ αυτό και προχωρήσαµε µε µπροστάρη την πολιτεία στη σύσταση της Οργανωτικής Επιτροπής για τη Διεκδίκηση και Διοργάνωση µεγάλων Διοργανώσεων Μηχανοκίνητου Αθλητισµού, µε εµβληµατικές προσωπικότητες από τον χώρο του αυτοκινήτου και του αγωνιστικού αυτοκινήτου.

Σκοπός µας είναι να ενώσουµε δυνάµεις, να διασφαλίσουµε τη διαφάνεια στον χώρο και να διοργανώσουµε ασφαλώς µε την ΟΜΑΕ -που εξακολουθεί να έχει κεντρικό ρόλο- τον καλύτερο αγώνα που είχαµε ποτέ.

Η πολιτεία συµµετέχει σε αυτή την προσπάθεια όχι γιατί οι άνθρωποι του µηχανοκίνητου δε µπορούν να το κάνουν. Είναι όλοι τους -και έχω πολλές περιπτώσεις κατά νου- εξαιρετικοί και µε µεγάλη αγάπη για το σπορ. Η πολιτεία έρχεται να αγκαλιάσει ένα όραµα, να εγγυηθεί και να ενισχύσει την αξιοπιστία των εθνικών φορέων στο εξωτερικό.

Δεν είναι λίγο φιλόδοξο να ξεκινάµε να φέρουµε διεθνείς αγώνες στην Ελλάδα, όταν οι ελληνικοί αγώνες φυτοζωούν;

Εγώ θα συµφωνήσω πως πράγµατι είναι φιλόδοξο, αλλά γιατί δεν πρέπει να είµαστε φιλόδοξοι; Το γεγονός ότι οι ελληνικοί αγώνες δεν είναι επιπέδου εξωτερικού, δεν σηµαίνει πως πρέπει να χαµηλώσουµε τον πήχη. Μάλιστα όσο χαµηλώνουµε τον πήχη, τελικά περνάµε από κάτω. Στόχος µας είναι οι µεγάλες διοργανώσεις οι οποίες θα αναβαθµίσουν και το εγχώριο προϊόν. Και για να κάνω µια διευκρίνιση. Δεν θεωρώ ότι έχουµε κακές διοργανώσεις. Έχουµε ορισµένες πολύ ξεχωριστές διοργανώσεις, όπως το Rally Greece Off Road το οποίο όπως φαίνεται βρίσκεται στον προθάλαµο για να ενταχθεί στο ηµερολόγιο της FIA και θα βοηθήσει και η πολιτεία σε συνεργασία -επαναλαµβάνουµε- µε την ΟΜΑΕ. Και ήδη κάνουµε ενέργειες προκειµένου να αναβαθµίσουµε ελληνικούς αγώνες, όπως το PICK Πάτρας και τα Dirt Games.

To motorsport είναι ακριβή ενασχόληση. Τόσο για τους συµµετέχοντες όσο και για τις υποδοµές που πρέπει να υποστηρίξουν το σπορ καθαυτό. Πώς σκοπεύετε να υποστηρίξετε/αναβαθµίσετε/χρηµατοδοτήσετε τις τελευταίες; (πίστες για καρτ, για αγώνες αυτοκινήτων, µοτοσικλετών κ.τ.λ.)

Το motorsport παγκοσµίως στηρίζεται τόσο ιδιωτικά όσο και κρατικά. Η κρατική στήριξη φέρνει την σταθερότητα και την εγγύηση που απαιτείται για να έρθουν οι χορηγοί. Εν συνεχεία είναι στο χέρι όλων µας η ιδιωτική στήριξη να αναλάβει το µεγαλύτερο µέρος της χρηµατοδότησης και το κράτος να λειτουργεί επικουρικά.

Σε ό,τι αφορά τις εγκαταστάσεις -όχι µόνο για το motorsport- πεποίθησή µου είναι ότι πρέπει να µπορούν να είναι αυτοχρηµατοδοτούµενες ή να λειτουργούν µε ένα µίνιµουµ ανταποδοτικότητας. Άρα µε σχέδιο και προγραµµατισµό, µπορούµε να µιλήσουµε για την υλοποίηση τέτοιων εγκαταστάσεων, αλλά βήµα βήµα. Όχι εξαγγελίες χωρίς αντίκρισµα. Είµαστε φιλόδοξοι, αλλά όχι υπερφίαλοι.

Επιπλέον, θέλουµε να αναπτύξουµε το motorsport και για λόγους οδικής ασφάλειας. Χώρες µε ανεπτυγµένο το motorsport βρίσκονται πολύ χαµηλά στα τροχαία ατυχήµατα. Στις πίστες καρτ και crosscars όπου προπονούνται οι νέοι αθλητές, µέσω της εµπλοκής τους αυτής θα γίνουν σπουδαίοι αθλητές αλλά ακόµα περισσότερο θα µπολιαστούν µε την σωστή αυτοκινητική παιδεία. Το κόστος που έχουµε σε ετήσια βάση από τα τροχαία υπερβαίνει τα 3 δισ. ευρώ. Αυτή η εικόνα µπορεί και πρέπει να βελτιωθεί. Επενδύοντας σε υποδοµές, µόνο ωφεληµένοι θα είµαστε. Και βέβαια ας µην ξεχνάµε πως υπάρχουν και ώριµες επενδυτικές προτάσεις, όπως η περίπτωση της Χαλανδρίτσας και είµαστε θετικοί προς τέτοιες προτάσεις.

aygen

Πώς πιστεύετε ότι θα προσελκύσετε χορηγούς για να υποστηρίξουν τους διεθνείς αγώνες;

Η χώρα µας επενδύει ένα πολύ σηµαντικό ποσό σε ετήσια βάση για να προβάλλει το τουριστικό προϊόν της στο εξωτερικό. Ένας τρόπος προβολής είναι οι διεθνείς αγώνες. Έχουµε την πεποίθηση ότι θα παράξουµε ένα πολύ υψηλού επιπέδου προϊόν και θα υπάρξει µεγάλος ανταγωνισµός και σε επίπεδο χορηγών.

Η Τουρκία πήρε φέτος και αγώνα WRC και αγώνα F1. Για να το κάνουν δίνουν γη και ύδωρ. Εµείς τι µπορούµε να προσφέρουµε ως αντιστάθµισµα ούτως ώστε να γίνουµε ελκυστικοί προς τους οργανωτές;

Εγώ δεν είµαι της άποψης ότι ακριβοπληρώνουµε ένα προϊόν για να λέµε ότι το έχουµε, εάν δεν αποδίδει τα χρήµατα τα οποία πληρώνουµε. Άρα ξεκαθαρίζω: Ένα πανάκριβο προϊόν που δεν µας αποδίδει, δεν το αγοράζουµε. Εµείς δεν θα παρασυρθούµε από το τι «αγοράζει» η Τουρκία ή οποιαδήποτε άλλη χώρα. Έχουµε άλλωστε πολύ ισχυρό brandname. Δε σκοπεύουµε να βάλουµε «το κάρο µπροστά από το άλογο», αγοράζοντας ένα προϊόν πανάκριβο και µετά να αναζητούµε τρόπους να (υπέρ)αποδώσει τα χρήµατά του.

Γι’ αυτό και η οργανωτική επιτροπή έχει ήδη ξεκινήσει τη σύνταξη στρατηγικού σχεδίου και έκθεσης ωφελιµότητας της χώρας σε οικονοµικό και διαφηµιστικό επίπεδο, από την διοργάνωση Διεθνών Αγώνων Μηχανοκίνητου Αθλητισµού, ώστε να ξέρουµε τι θέλουµε, τι περιµένουµε και τι θα αποδώσει το κάθε ευρώ που θα ξοδέψει το Ελληνικό Δηµόσιο.

Μέχρι σήµερα όµως, ξέρουµε ότι το Ράλι Ακρόπολις που µετεδίδετο τηλεοπτικά σε περισσότερες από 150 χώρες, συνέβαλλε πάρα πολύ στην προβολή της Ελλάδας ως τουριστικού προορισµού. Η αξία της προβολής από τις τηλεοπτικές µεταδόσεις του Ράλι Ακρόπολις σε παγκόσµιο επίπεδο, ανέρχεται σε €10.000.000 -σύµφωνα µε έρευνα που διεξήγαγε το 2012 η εταιρία Kantar για λογαριασµό της FIA.

Επίσης, το Ακρόπολις είχε θετικότατη επίδραση στην τοπική οικονοµία. Το ύψος του συναλλάγµατος υπολογίστηκε σε €8.000.000 µετά από έρευνα που διεξήγαγε η Οργάνωση του Αγώνα σε συνεργασία µε µεταπτυχιακούς φοιτητές στο πρόγραµµα Sports & Leisure Management του Πανεπιστηµίου του Sheffield, το 2012.

Είναι γνωστό ότι έχετε συνεχείς επαφές µε στελέχη της FIA. Με δεδοµένο ότι όλοι γνωρίζουµε ότι η χώρα µας έχει υποστεί τιµωρίες, τι ακριβώς συµφωνήσατε ώστε να ξεπεραστεί αυτό το «εµπόδιο»;

Είµαι σε πολύ στενή συνεργασία µε στελέχη της FIA και πράγµατι έχουµε προχωρήσει τις συνοµιλίες µε ορισµένα πολύ έµπειρα στελέχη του χώρου που έχουµε την τιµή ως χώρα να βρίσκονται στα όργανα της FIA, αλλά και ανθρώπους που συνοµιλούν µε υψηλόβαθµα στελέχη της, προκειµένου να υπερβούµε εµπόδια και προβλήµατα που µας έχει κληροδοτήσει το παρελθόν. Βρισκόµαστε σε καλό δρόµο και εκτιµάται η υπεύθυνη στάση της χώρας.

Οι άριστες σχέσεις που έχουµε θα µας δώσουν στο µέλλον την ευκαιρία, να διεκδικήσουµε και άλλες διεθνείς διοργανώσεις όπως αγώνες ταχύτητας στο αυτοκινητοδρόµιο των Σερρών, αγώνες αναβάσεων στα πανέµορφα βουνά µας, αγώνες καρτ και τη συµµετοχή της χώρας µας σε ένα πλήθος άλλων θεσµών της παγκόσµιας οµοσπονδίας.

Υπάρχουν χρέη προς τους promoter των διεθνών αγώνων (WRC, ERC) από προηγούµενες διοργανώσεις και αν ναι υπάρχει κάποια συµφωνία σε σχέση µε αυτά;

Έχω ζητήσει να τακτοποιηθούν άµεσα από την Οµοσπονδία όλες οι οφειλές. Δεν υπάρχει κάποια συµφωνία και οι διαβουλεύσεις µε τον promoter γίνονται µε όρους εχεµύθειας, οπότε δε θα ήθελα να κάνω κάποια αναφορά. Όµως, όπως θέλουµε να είναι εντάξει απέναντί µας οι εταίροι µας, ο promoter, η FIA κ.λπ., έτσι πρέπει να είµαστε κι εµείς και αυτό είναι προϋπόθεση ειλικρινούς διαλόγου και συνεργασίας που επιδιώκουµε να έχουµε.

aygenak

Μέσα στα σχέδιά σας είναι και η αναβάθµιση των αγώνων ιστορικών αυτοκινήτων και πώς;

Ασφαλώς. Τα ιστορικά αυτοκίνητα καταλαµβάνουν ένα πολύ µεγάλο µέρος του παγκόσµιου αλλά και του ελληνικού motorsport. Η αναβάθµιση των αγώνων ιστορικών οχηµάτων αποτελεί προτεραιότητα και πολύ σύντοµα θα ανακοινωθούν συγκεκριµένες πρωτοβουλίες. Τέτοιες διοργανώσεις αφήνουν και υψηλό οικονοµικό αποτύπωµα στις τοπικές οικονοµίες.

Προσωπικά ανήκω στους µεγάλους φίλους των ιστορικών οχηµάτων. Αποτελούν ένα νοσταλγικό ταξίδι σε άλλες εποχές. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι πρωταγωνιστές µιας εποχής που κινείτο σε άλλους ρυθµούς και θαυµάζω τους ροµαντικούς εκείνους συλλέκτες που τα διατηρούν αστραφτερά και καλογυαλισµένα. Πραγµατικά τα ζηλεύω!

Πώς σκέφτεστε να πριµοδοτήσετε και να προωθήσετε νέα ταλέντα;

Ο θεσµός του καρτ αλλά και των Dirt Games είναι προς αυτή την κατεύθυνση. Από τη στιγµή που θα αναδειχτεί ένα κορυφαίο ταλέντο στην κατάλληλη ηλικία υπάρχουν αρκετές ελληνικές εταιρείες µε εξαγωγική δραστηριότητα που θα αξιολογούσαν σοβαρά µια συγκροτηµένη πρόταση. Η Επιτροπή Μηχανοκίνητου Αθλητισµού θα δουλέψει προς αυτή την κατεύθυνση.

Κλείνουµε σηµειώνοντας πως πλέον περιµένουµε να δούµε συγκεκριµένες προτάσεις και κυρίως αποτελέσµατα. Είµαστε πάντως βέβαιοι πως από το απόλυτο µηδέν του παρελθόντος, µπορούµε να δούµε φως στην άκρη του τούνελ…

node/40248

2ος Αγώνας Ταχύτητας: Στις 14-15 Νοεμβρίου στα Μέγαρα

Άνοιξαν οι συμμετοχές για τον 2ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, που αυτή τη φορά θα περιλαμβάνει και το ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda.

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

2ος Αγώνας Ταχύτητας: Στις 14-15 Νοεμβρίου στα Μέγαρα

Το φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας ξεκίνησε δυναμικά στις αρχές Οκτωβρίου, με τους οδηγούς να δηλώνουν «παρών» και να ανεβάζουν το θερμόμετρο στα ύψη, παρά την αναγκαστική απουσία θεατών από τις κερκίδες. Σήμερα, η σκέψη όλων ταξιδεύει ήδη στο Σαββατοκύριακο 14-15 Νοεμβρίου, όταν στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής θα διοργανώσει τον 2ο αγώνα του θεσμού. Παράλληλα, αυτή θα είναι και η 2η συνάντηση για το έπαθλο ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge.

Στην πίστα των Μεγάρων θα βρεθούν λοιπόν στα μέσα Νοεμβρίου τα αγωνιστικά των ομάδων Ν, Α, R και Ε, τα πανίσχυρα αυτοκίνητα της Formula Saloon, τα όμορφα και πάντα εντυπωσιακά Ιστορικά, καθώς και τα Skoda Fabia του ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda. Τις κατηγορίες του Πρωταθλήματος Ταχύτητας θα πλαισιώσουν εκείνες του Hellenic Time Trial Challenge: Stock, Sport και Extreme, με τις επιπλέον κλάσεις Clio Cup, Legends Cup και Crosskart Cup.

Δηλώσεις συμμετοχής υποβάλλονται μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας της ΟΜΑΕ (http://www.e-omae-epa.gr/) μέχρι την Παρασκευή 6 Νοεμβρίου, τόσο για τις κατηγορίες των αγώνων Ταχύτητας όσο και για το HTTC. Το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. θα διοργανώσει τον αγώνα σύμφωνα με τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και με βάση το Υγειονομικό Πρωτόκολλο που έχει ορίσει η ΟΜΑΕ, μεριμνώντας για την ασφάλεια όλων των εμπλεκόμενων σε αυτόν. Για την αποφυγή διάδοσης της πανδημίας, δεν επιτρέπεται η παρουσία θεατών.

Ιστορικά

Υποστηρικτές του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας είναι η εταιρεία ειδών γραφείου Skag, καθώς και οι: Axotechniki, A. Makris A.E., Ρεκτιφιέ Original και Linea Sport. Επιπλέον, το ξενοδοχείο IL Desto Studios – Ευθυμίου στο Αλεποχώρι (20 km από την πίστα) προσφέρει στους αγωνιζόμενους την προνομιακή τιμή των €30/δωμάτιο το Σάββατο, με δώρο μία ακόμη διανυκτέρευση την Παρασκευή. Για κρατήσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τα τηλέφωνα 6932428989 και 2105770879.

[Δελτίο Τύπου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.]

node/40247

38ο Ράλλυ Κένταυρος: Το Πήλιο των τίτλων!

Στο «βουνό των Κενταύρων» κρίθηκε το πρωτάθλημα ράλλυ ασφάλτου, το οποίο κατέκτησαν οι Αναπολιοτάκης–Τσιούκας με Ford Fiesta R5.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

38ο Ράλλυ Κένταυρος: Το Πήλιο των τίτλων!

Οι Γιώργος Αναπολιοτάκης - Θανάσης Τσιούκας ήταν οι νικητές του 38ου Ράλλυ Κένταυρος. Το έμπειρο πλήρωμα του Ford Fiesta R5 έφτασε στην νίκη, η οποία τους εξασφάλισε και μαθηματικά το τρίτο συνεχόμενο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου.

Στη δεύτερη θέση γενικής, ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι νικητές της δικίνητης F2 κατηγορίας καθώς και της κλάσης C3 όπου συμμετείχαν, Δημήτρης και Μανώλης Κτιστάκης με Peugeot 306. Οι Κρητικοί, πρωταθλητές ασφάλτου F2 2019, κατάφεραν με τη νίκη στο βουνό των Κενταύρων να διατηρήσουν το Πρωταθληματικό τίτλο τους, για δεύτερη διαδοχική χρονιά.

Στη τρίτη θέση τερμάτισαν οι Γιάννης Πλάγος -Αλκιβιάδης Ρέντης, με Honda Civic Type R. Οι πρωταθλητές F2 2018, εντυπωσίασαν με τα περάσματα τους, ενώ κατάφεραν να σημειώσουν και τον ταχύτερο χρόνο στην Αλυκόπετρα, που αποτελούσε την Powerstage του αγώνα και ήταν το μοναδικό πλήρωμα που "κατέβηκε" τα 6 λεπτά της διαδρομής.

Χωρίς να απειληθούν αλλά και να απειλήσουν, οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με Mitsubishi Lancer Evo X ολοκλήρωσαν τον αγώνα στη τέταρτη θέση γενικής. Οι «αναβασάκηδες» Κωνσταντίνος Καρλιώτης - Βασίλης Ανάγνου με Citroen Saxo επιβεβαίωσαν την ταχύτητα τους στις διαδρομές του Πηλίου, και κατάφεραν με το 1600αρι Citroen Saxo τους να τερματίσουν στη πέμπτη θέση της γενικής ενώ παράλληλα επικράτησαν στη κλάση C5 όπου συμμετείχαν και συμπλήρωσαν το βάθρο της κατηγορίας F2.

Ktistakis

Στην πρώτη τους εμφάνιση σε Ράλλυ Κένταυρος, οι Βασίλης Κανδηλιώτης - Παντελής Παπανδρέου με Mitsubishi Lancer Evo VI, τερμάτισαν στην έκτη θέση γενικής έπειτα από ωραία μάχη που έδωσαν με το Mitsubishi Lancer του έτερου "φτερουγάτου γιατρού" Ποσειδώνα Γορίτσα και Αποστόλη Σπύρου που ήταν έβδομοι.

Μια ανάσα μακριά τους, με διαφορά μόλις 7 δεκάτων ολοκλήρωσαν στην όγδοη θέση οι Γιάννης Νικολιδάκης - Μάνος Πετούσης με Peugeot 106 που ακολούθησαν τους Καρλιώτη-Ανάγνου στο βάθρο της κλάσης C6. Οι Βασίλης Καραβασίλης - Μαρία Κυρλαγκίτση με Honda Civic Typer R, ανέβηκαν στο βάθρο της C3 μαζί με τους προαναφερθέντες Κτιστάκηδες και Πλάγο-Ρέντη ολοκληρώνοντας τη προσπάθεια τους στην ένατη θέση γενικής. Τη πρώτη δεκάδα του αγώνα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Γαλάνης - Χρήστος Θεοφανίδης με Renault Clio.

Οι Θανάσης Στεργιάδης - Παναγιώτης Γαζγάζης, μπορεί να ολοκλήρωσαν στην ενδέκατη θέση γενικής, παρόλαυτα ανέβηκαν στη τρίτη θέση του βάθρου της κλάση C5 και με το αποτέλεσμα αυτό κατάφεραν να εξασφαλίσουν τον τίτλο των Κυπελλούχων Ράλλυ Ασφάλτου C5. Από τα 32 πληρώματα που πήραν εκκίνηση στο 38ο Ράλλυ Κένταυρος το βράδυ του Σαββάτου, 25 κατάφεραν να δουν τη ράμπα του τερματισμού.

Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα στο αρχείο pdf που επισυνάπτεται παρακάτω.

Αρκετά πληρώματα στάθηκαν άτυχα, μεταξύ των οποίων: Οι πρωτοπόροι της πρώτης ημέρας, Χρήστος Αυγερόπουλος - Στράτος Γιαβάσης που είχαν έξοδο με τo Skoda Fabia R5 τους. Οι πρωταθλητες ράλλυ ασφάλτου F2 2014, Βασίλης Αναδιώτης - Μανώλης Μακρινος λόγω μηχανικού προβλήματος στο Renault Clio τους. Οι Γιάννης Κακεπάκης - Θοδωρής Μακράκης από προβλήματα "νεότητας" στα ηλεκτρικά του νέου τους Citroen C2 S1600. Οι Νίκος Κομνός - Νίκος Κόντος από μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισαν στο Citroen Saxo τους, μετά από έξοδο. Καθώς και οι Καρακατσάνης-Βούλγαρης με Toyota Celica, Αθανασούλας - Μπασιούκας με Peugeot 208 R2, και Κουτσούκος - Αράπης με Toyota Starlet.

Ραντεβού στο Πήλιο το 2021, Covid επιτρέποντος, για το 39ο Ράλλυ Κένταυρος.

[Πηγή: ΟΜΑΕ]