Kris Meeke: Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος… απολυτηρίου

Με τα συμβόλαια πολλών οδηγών να λήγουν στο τέλος της σεζόν, η τράπουλα ανακατεύεται, οπότε όλα τα ενδεχόμενα για τον Βρετανό είναι ανοικτά. 

Η είδηση της απόλυσης του Kris Meeke από την Citroen δεν ήταν και τόσο… κεραυνός εν αιθρία. Όλοι όσοι παρακολουθούσαν την πορεία του μέσα στην ομάδα περίμεναν πως κάποια στιγμή θα συνέβαινε, αλλά ίσως πιο κομψά και όχι στα μισά της σεζόν. 

Η δικαιολογία για την “ασφάλεια του πληρώματος” που προέβαλε τη ομάδα, φωνάζει από μακρυά πως πρόκειται περί δικαιολογίας (και δη άκομψης) και επιπλέον “φωτογραφίζει” και τις καταστροφές που έχει κάνει κατά καιρούς ο Meeke.

O Βρετανός δεν είναι κακός οδηγός, κάθε άλλο, αλλά αγχώνεται όπως φαίνεται εύκολα και κάνει το λάθος ακόμη πιο εύκολα. Πόσοι δεν θυμούνται την ομάδα ολόκληρη να είναι ένα βήμα πριν το εγκεφαλικό όταν στην Power Stage στο Μεξικό, όντας πρώτος βγήκε από το δρόμο και έψαχνε απεγνωσμένα τρόπο επιστροφής σε αυτόν ανάμεσα σε παρακρισμένα αυτοκίνητα θεατών. 

H Πορτογαλία φαίνεται να ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι και μάλλον για τον Meeke ήταν κεραυνός εν αιθρία, αφού λίγο π[ριν ανακοινωθεί η απόλυσή του έγραφε στο twitter ότι αφήνει πίσω του όσα έγιναν εκεί και κοιτά τον επόμενο αγώνα. 

Όταν το 2014 εντάχθηκε στην ομάδα o Μeeke είχε τη χρυσή ευκαιρία να αποδείξει τι αξίζει. Ωστόσο από την πρώτη στιγμή ενώ ήταν ταχύς έδειξε μια μεγάλη αστάθεια. Οι πέντε αγώνες που κέρδισε δεν είναι και ένα τεράστιο επίτευγμα για έναν οδηγό της κλάσης του. Οι γκρίνιες μέσα στην ομάδα άρχισαν να γιγαντώνονται. 

Ποιο είναι λοιπόν το μέλλον του Βρετανού;
Προς το παρόν πρέπει η Citroen να αποφασίσει τι θέλει να κάνει. Προφανώς τώρα βλέποντας τα γεγονότα από μια απόσταση θα έχουν αλλάξει γνώμη για τον Mikkelsen που τον άφησαν να τον πάρει η Hyundai. 

To τέλος της χρονιάς πάντως θα βρει πολλούς οδηγούς να έχουν συμβόλαια που λήγουν και το παζλ είναι δύσκολο να συμπληρωθεί. 
Αν ο Sébastien Ogier μετακομίσει στην Citroën θα αφήσει κενή θέση στη M-Sport; 
Από την άλλη, αν ο Jari-Matti Latvala (άλλος ένας οδηγός που ζει υπό τεράστια ψυχολογική πίεση) εγκαταλείψει την Toyota πού θα πάει και τι θα αποφασίσει η Hyundai που έχει και τον Neuville του οποίου επίσης λήγει το συμβόλαιο; 
Ο Tommy Mäkinen, έχει δηλώσει οπαδός του Meeke, αλλά θα έχει χώρο για αυτόν; Ο Kris έχει τα διαπιστευτήρια αλλά στα 38 του βρίσκεται σε μια δύσκολη ηλικία με τους. Εξαρτάται αν οι κατασκευαστές θέλουν νεότερους (και φθηνότερους) οδηγούς, ή αυτούς με εμπειρία για να κερδίζουν και να καθοδηγούν την ομάδα.

Η Citroën πάντως θα πάει στην Ιταλία τον επόμενο μήνα με τους Craig Breen και Mads Østberg. 
Ο Østberg μπορεί να γεμίσει το κενό στους υπόλοιπους αγώνες καθώς έχει την απαιτούμενη εμπειρία. Η λύση που ακούσει στο όνομα Stéphane Lefebvre, είναι μια λύση που αν παίξει θα παίξει από το 2019 αφού τώρα πρέπει να ασχοληθεί με το πρότζεκτ C3 R5. Ωστόσο φήμες τον θέλουν να “παίζει” και φέτος σε κάποιους αγώνες.

Και μέσα σε όλα αυτά ο Meeke που μέχρι στιγμής δεν έχει κάνει κανένα σχόλιο για τις εξελίξεις , πέρα από αυτά που οι φίλοι του γράφουν στα μέσα κοινωνικης δικτύωσης. 

Το βέβαιο είναι πως ο Βρετανός έχει εργαστεί σκληρά για να εγκατταλείψει από τώρα την ενεργό δράση. Επιπλεόν ουδείς τον κατηγόρησε για έλλειψη αγωνιστικότητας ή εντιμότητας σε όλη του την πορεία στο WRC. 
To ερώτημα λοιπόν είναι ποιος θα ποντάρει στον πληγωμένο Βρετανό; 

TAGS