Υπόθεση VW: «Kαθαρός» ο νέος ντίζελ ΕΑ288

Υπόθεση VW: «Kαθαρός» ο νέος ντίζελ ΕΑ288

H VW λέει ότι οι εκδόσεις Euro5 και Euro6 του ΕΑ288 δεν έχουν το λογισμικό παράκαμψης των δοκιμών καυσαερίων.

Η Volkswagen αποκάλυψε ότι ο νεότερος ντίζελ κινητήρας της, με τον κωδικό ΕΑ288, δεν περιέχει τη διαβόητη «συσκευή παράκαμψης» που έφερε την εταιρεία σε κρίση.

Το γερμανικό πρακτορείο ειδήσεων DPA είχε αναφέρει ότι οι πρώτες εκδόσεις του ΕΑ288 –του νέου ντίζελ που εξελίχθηκε από τον «σκανδαλώδη» ΕΑ189– οι οποίες πληρούσαν τις παλιότερες προδιαγραφές καυσαερίων Euro5, εξετάζονταν από τους μηχανολόγους της VW στην προσπάθεια να διαπιστωθεί η έκταση του προβλήματος.

Η ίδια η VW είχε εκδώσει ανακοίνωση που έλεγε ότι εξέταζε τους εν λόγω κινητήρες. Τώρα όμως λέει ότι η διαδικασία ολοκληρώθηκε και ότι «σε οχήματα με κινητήρες ΕΑ288 δεν είναι εγκατεστημένο λογισμικό που να λειτουργεί ως συσκευή παράκαμψης όπως αυτή ορίζεται νομικά».

Η διαπίστωση αυτή είναι σημαντική για το VW Group, διότι σε αντίθετη περίπτωση ο όμιλος θα αντιμετώπιζε εκατομμύρια πρόσθετες ανακλήσεις, καθώς ο ΕΑ288, σε εκδόσεις 1,6 και 2,0 λίτρων, τοποθετείται στις γκάμες όλων των εταιρειών μελών του (Audi, SEAT, Skoda, VW).

Η ανακοίνωση της VW καταλήγει: «Τα καινούργια οχήματα του Volkswagen Group, που διατίθενται μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση με αυτούς τους κινητήρες, πληρούν τις νομικές προϋποθέσεις και τις περιβαλλοντικές προδιαγραφές».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube