node/34817

Ξανά στη φυλακή ο Carlos Ghosn!

Σε μια ασυνήθιστη κίνηση οι εισαγγελείς του Τόκιο συνέλαβαν εκ νέου τον άλλοτε ισχυρό άνδρα της Συμμαχίας Renault-Nissan.

Οι Ιάπωνες εισαγγελείς συνέλαβαν εκ νέου σήμερα τον Carlos Ghosn με την κατηγορία ότι προσπάθησε να πλουτίσει σε βάρος της εταιρίας, σε μια σοκαριστική εξέλιξη για ένα υψηλόβαθμο στέλεχος που ζήτησε τη βοήθεια της γαλλικής κυβέρνησης.

Η σύλληψη, την οποία ανεξάρτητοι νομικοί χαρακτήρισαν ιδιαίτερα ασυνήθιστη για την Ιαπωνία για κάποιον που έχει ήδη αφεθεί ελεύθερος με την καταβολή χρηματικής εγγύησης, σηματοδοτεί μια ακόμα δραματική τροπή στην πτώση του κάποτε υψηλόβαθμου στελέχους.

Οι εισαγγελείς του Τόκιο δήλωσαν ότι ο Ghosn  προκάλεσε στην Nissan Motor ζημιές ύψους 5 εκατ. δολαρίων σε μια περίοδο δυόμισι ετών έως τον Ιούλιο του 2018, παραβιάζοντας τα νόμιμα καθήκοντά του προς την εταιρία και με στόχο το προσωπικό του κέρδος.

Το πρακτορείο ειδήσεων Kyodo μετέδωσε ότι οι ζημίες περιλαμβάνουν τη μεταφορά κεφαλαίων μέσω εμπορικού αντιπροσώπου στο Ομάν στον λογαριασμό μιας εταιρίας που ουσιαστικά άνηκε στον Ghosn. 

«Είμαι αθώος. Είναι δύσκολο, οφείλω να το παραδεχθώ, και ζητώ από τη γαλλική κυβέρνηση να με υπερασπιστεί, και να υπερασπιστεί τα δικαιώματά μου ως πολίτη», δήλωσε ο Ghosn, που έχει γαλλική, λιβανέζικη και βραζιλιάνικη υπηκοότητα, σε συνέντευξή του στους γαλλικούς τηλεοπτικούς σταθμούς TF1 και LCI που μεταδόθηκε σήμερα. Δεν ήταν σαφές πότε μαγνητοσκοπήθηκε η συνέντευξη.

Σε ανακοίνωση μέσω εκπρόσωπου από τις ΗΠΑ, ο Ghosn δήλωσε ότι η σύλληψη είναι μια «εξωφρενική και αυθαίρετη» απόπειρα φίμωσής του από πρόσωπα στη Nissan που δεν κατονομάζονται. «Γιατί να με συλλάβουν εκτός από το ότι θέλουν να με λυγίσουν; Δεν θα με λυγίσουν», ανέφερε σε δήλωση.

Η ομάδα συνηγόρων του ανακοίνωσε ότι οι εισαγγελικές αρχές κατέσχεσαν το διαβατήριο και το κινητό τηλέφωνο της συζύγου του καθώς και έγγραφα που ήταν απαραίτητα για την προετοιμασία της δίκης. Κανείς δεν ήταν άμεσα διαθέσιμος για σχόλιο από την εισαγγελία του Τόκιο.

Περισσότεροι από δέκα αξιωματούχοι από την εισαγγελία επισκέφθηκαν την κατοικία του Ghosn νωρίς σήμερα (τοπική ώρα) και του ζήτησαν να τον ανακρίνουν, σύμφωνα με το δίκτυο NHK. Αργότερα το πρωί (τοπική ώρα), τα ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης μετέδωσαν ότι μεταφέρθηκε και πάλι στο κέντρο κράτησης όπου πέρασε 108 ημέρες ύστερα από την πρώτη του σύλληψη τον Νοέμβριο. Η Nissan ανακοίνωσε ότι δεν μπορεί να σχολιάσει δικαστικές αποφάσεις.

Είχε ανακοινώσει συνέντευξη Τύπου «για να πει την αλήθεια»

Η σύλληψη έγινε μία ημέρα αφού ο Ghosn δεσμεύθηκε στο Twitter ότι θα πραγματοποιήσει συνέντευξη Τύπου στις 11 Απριλίου για να «πει την αλήθεια» για τις κατηγορίες σε βάρος του.

«Αφού φυλακίστηκα άδικα για 108 ημέρες, η μεγαλύτερη ελπίδα και ευχή μου τώρα είναι να έχω μια δίκαιη δίκη», πρόσθεσε ο Ghosn στη δήλωσε που έστειλε μέσω email. «Ήταν προγραμματισμένο να παρουσιάσω την ιστορία μου σε συνέντευξη Τύπου την επόμενη εβδομάδα. Με την εκ νέου σύλληψή μου, οι εισαγγελείς μού αρνήθηκαν αυτή την ευκαιρία, προς το παρόν, και είμαι αποφασισμένος να λάμψει η αλήθεια. Είμαι βέβαιος ότι θα έχω μια δίκαιη δίκη, θα δικαιωθώ».

Ο Ghosn βρίσκεται αντιμέτωπος με κατηγορίες για οικονομικές ατασθαλίες και διακεκριμένη απιστία καθώς θεωρείται ότι δεν δήλωσε περίπου 82 εκατ. δολάρια από το μισθό του και ότι προσωρινά μετέφερε οικονομικές ζημίες που υπέστη ο ίδιος στα βιβλία της Nissan κατά τη διάρκεια της χρηματοπιστωτικής κρίσης. Το πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος, που αφέθηκε ελεύθερο με την καταβολή εγγύησης ύψους 9 εκατ. δολαρίων στις 6 Μαρτίου, δηλώνει ότι είναι θύμα ενός πραξικοπήματος στο διοικητικό συμβούλιο.

Ο επικεφαλής συνήγορός του δήλωσε ότι η νέα σύλληψη έχει στόχο να φιμώσει τον Ghosn και ότι θα δώσει στη δημοσιότητα μαγνητοσκοπημένη δήλωση που ο Ghosn σχεδίαζε να αναγνώσει σε συνέντευξη Τύπου στις 11 Απριλίου.

Βάσει της ιαπωνικής νομοθεσίας, οι εισαγγελείς έχουν δικαίωμα να τον κρατήσουν για έως και 22 ημέρες χωρίς να του απαγγελθούν κατηγορίες. Η νέα σύλληψη δημιουργεί την πιθανότητα να ανακριθεί χωρίς την παρουσία συνηγόρου, όπως είθισται στην Ιαπωνία.

Τέτοιου είδους διαδικασίες έτυχαν ιδιαίτερης προσοχής στη Δύση, φέρνοντας στο προσκήνιο το δικαστικό σύστημα της Ιαπωνίας, στο οποίο οι επικριτές κάποιες φορές αναφέρονται ως «δικαιοσύνη ομηρείας», καθώς έχει πάνω από 99% ποσοστό καταδικαστικών αποφάσεων.

«Είναι ασυνήθιστο για κάποιον να συλληφθεί και πάλι έναν μήνα αφού αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η εκ νέου σύλληψη λαμβάνει χώρα αμέσως μετά την εγγύηση», δήλωσε δικηγόρος από την εταιρία Gohara Compliance and Law Office, που δεν έχει εμπλοκή στην υπόθεση Ghosn. «Οι πολλαπλές συλλήψεις υπονοούν ότι ο εισαγγελέας ίσως ανησυχεί για τις πιθανότητες να πετύχει μια καταδικαστική απόφαση».

[Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ

node/39174

Πώς θα ήταν ένα νέο Peugeot RCZ;

Το γαλλικό coupé ξαναγεννιέται σε ψηφιακό περιβάλλον με τη βοήθεια ανεξάρτητου σχεδιαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πώς θα ήταν ένα νέο Peugeot RCZ;

Μπορεί η Peugeot να έχει εξηγήσει τους λόγους που τα coupé μοντέλα έχουν καταργηθεί από τη γκάμα της, όμως αυτό δεν εμπόδισε τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Czyzewski  από το να οραματιστεί μια νέα γενιά του RCΖ (2009-2015).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Peugeot μας εξηγεί γιατί έχουν πεθάνει τα coupé

Ο σχεδιαστής διατήρησε τις αναλογίες, την διάταξη 2+2, τη διχρωμία και τα φουσκώματα στην οροφή που χαρακτήριζαν το τελευταίο δίπορτο μοντέλο της Peugeot. Παράλληλα, ενσωμάτωσε σε αυτό στοιχεία από την σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της γαλλικής φίρμας. Στη μάσκα τα επιθετικά φώτα LED έχουν τους "χαυλιόδοντες" που εισήγαγε το Peugeot 508 και πλαισιώνουν τη φαρδιά γρίλια με το έμβλημα της Peugeot. 

Peugeot RCZ

Στο προφίλ ξεχωρίζουν τα μεγάλα μαρσπιέ, και η διακοσμητική εισαγωγή αέρα που διαμορφώνει ένα πιο γωνιώδες σχήμα για τα φουσκωμένα πίσω φτερά. Πίσω έχουμε μια ενιαία μαύρη λωρίδα που φιλοξενεί τα φώτα LED που αποτελούνται από τρεις λεπτές "νυχιές" για τα στοπ και δύο οριζόντιες γραμμές για τα φλας σε κάθε πλευρά. Από κάτω βρίσκουμε δύο πλευρικές εσοχές και ένα φαρδύ διαχύτη με δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Εκτός από το λεπτομερές τρισδιάστατο μοντέλο του εξωτερικού και τα φωτορεαλιστικά renderings, ο σχεδιαστής δημιούργησε και το εσωτερικό! Εκεί βρίσκουμε το ψηφιακό περιβάλλον οδήγησης i-Cockpit της Peugeot, με τρισδιάστατο ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα. Την εικόνα συμπληρώνουν τα καθίσματα τύπου bucket, το flat-bottom τιμόνι μικρής διαμέτρου και οι μεταλλικές λεπτομέρειες που χαρίζουν μια premium εικόνα.

Peugeot RCZ

Γνωρίζουμε πως το σχέδιο του Czyzewski  δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια σχεδιαστική μελέτη που έκανε στον ελεύθερο χρόνο του για να διαφημίσει τις δυνατότητές του στο σχεδιασμό και τη δημιουργία τρισδιάστατων μοντέλων σε υπολογιστή. Παρόλα αυτά, τέτοια projects είναι πάντα καλοδεχούμενα καθώς ανοίγουν τη συζήτηση στο αυτοκινητιστικό φόρουμ και αφήνουν ελεύθερη τη φαντασία μας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 10+1 Peugeot που έκλεψαν την καρδιά μας [videos]

[Πηγή: Czyzewski Design μέσω Motor1]

node/39173
BP gas station EV chargers

Γερμανία: Υποχρεώνει τα πρατήρια να τοποθετήσουν φορτιστές

Για να υποστηρίξει το σχέδιο οικονομικής ανάκαμψης, η Γερμανία θα αναπτύξει ταχέως το δίκτυο φόρτισης, υποχρεώνοντας κάθε πρατήριο να εγκαταστήσει τουλάχιστον έναν σταθμό φόρτισης.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Γερμανία: Υποχρεώνει τα πρατήρια να τοποθετήσουν φορτιστές

Προκειμένου να αναθερμάνει την οικονομία της και να στηρίξει την αυτοκινητοβιομηχανία, η Γερμανία παρουσίασε πρόσφατα ένα νέο ιστορικό σχέδιο, ύψους 130 δισεκατομμυρίων ευρώ. Προσανατολισμένο στην ανάπτυξη της καθαρής κινητικότητας, το τελευταίο προβλέπει διπλασιασμό του οικολογικού μπόνους για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μείωση του ΦΠΑ τους.

Για να δώσει βάρος στα μέτρα της και να επιταχύνει τη γενικευμένη χρήση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, η γερμανική κυβέρνηση έχει επίσης επικεντρωθεί στην ανάπτυξη υποδομών και πιο συγκεκριμένα σε αυτό του δικτύου φόρτισης. Σήμερα αυτό το δίκτυο αριθμεί σε 27.730 σταθμούς φόρτισης σύμφωνα με τη BDEW, τη γερμανική ένωση για τη βιομηχανία ενέργειας και νερού.

Με το χαρτοφυλάκιο αποκλειστικά αφιερωμένο σε αυτήν την αποστολή, η Γερμανία θα επιβάλλει επίσης έναν ελάχιστο αριθμό σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης για καθένα από τα 14.118 πρατήρια καυσίμων της χώρας, όπως αναφέρει το Reuters. Κατώφλι προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος του ενός εκατομμυρίου τερματικών φόρτισης στη χώρα έως το 2030.

Σύμφωνα με τη BDEW, το δίκτυο πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον 70.000 συμβατικούς σταθμούς φόρτισης και 7.000 σταθμούς ταχείας φόρτισης για την υποστήριξη μιας μαζικής αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Επίσης, η πυκνότητα του δικτύου θα καθησυχάσει τους πιθανούς αγοραστές, των οποίων ο φόβος μήπως και ξεμείνουν από ενέργεια είναι το κύριο εμπόδιο στην αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.