Volvo line-up
node/38125

Volvo και κινεζική Geely θέλουν να συγχωνευθούν

Η Volvo ανήκει στην Geely από το 2010. Αλλά τα δύο μέρη επιθυμούν να προχωρήσουν παραπέρα, συγχωνεύοντας τις δύο εταιρείες προκειμένου να σχηματίσουν έναν νέο όμιλο.

Η Volvo και η Geely θα ενισχύσουν τους δεσμούς τους. Δεν είναι απλή φήμη, ήταν οι κύριοι ενδιαφερόμενοι που έκαναν την ανακοίνωση μέσω δελτίου Τύπου. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία Geely, μεγάλος Κινέζος κατασκευαστής, έχει εξαγοράσει την Volvo από το 2010. Αλλά προς το παρόν, οι Volvo και Geely αποτελούν δύο ξεχωριστές οντότητες με αντίστοιχες θυγατρικές, κυρίως την Polestar για τη σουηδική εταιρεία και τη Lynk & Co για τους Κινέζους.

Τα δύο μέρη θέλουν να συγχωνευθούν για να σχηματίσουν έναν και μόνο παγκόσμια όμιλο, προκειμένου αυτός να υποστηρίξει την επιτάχυνση των τεχνικών και οικονομικών συνεργιών. Πριν από λίγους μήνες, οι Volvo και Geely είχαν ήδη συνδυάσει τις δραστηριότητές τους για την ανάπτυξη νέων θερμικών κινητήρων.

Μαζί, η Volvo και η Geely θέλουν να ενισχυθούν για να αντιμετωπίσουν τον μετασχηματισμό της αυτοκινητοβιομηχανίας. Όπως γράφουν, «η ενότητα είναι δύναμη». Τον τελευταίο καιρό υπάρχουν πολλές «προσεγγίσεις» στον τομέα, με πιο ηχηρή από αυτές τον γάμο του Groupe PSA με την FCA.

Η Volvo και η Geely διαβεβαιώνουν ότι αυτή η συγχώνευση δεν θέτει υπό αμφισβήτηση την ταυτότητά τους. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η εξαγορά της σουηδικής επιχείρησης από την Geely πριν από δέκα χρόνια ήταν επιτυχής. Η Volvo παρέμεινε πιστή στο σουηδικό DNA, αυξάνοντας σημαντικά τις πωλήσεις της, έχοντας για πρώτη φορά περάσει το φράγμα των 700.000 παραδόσεων το 2019.

Από οικονομικής πλευράς, οι εταιρείες εξηγούν: «Η εταιρεία που θα προκύψει από αυτή τη συγχώνευση θα έχει πρόσβαση στην παγκόσμια κεφαλαιαγορά μέσω του Hong Kong, πριν στοχεύσει στην εισαγωγή της στη Στοκχόλμη».

node/40235

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

Παραποίησε και χρησιμοποίησε χωρίς την άδεια της Ferrari, αυτοκίνητά της σε επίδειξη μόδας. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

O Ελβετός σχεδιαστής μόδας, Philipp Plein, καλείται με δικαστική απόφαση να πληρώσει αποζημίωση ύψους €300.000 στη Ferrari, αλλά και €25.000 για αμοιβή δικηγόρων, καθώς δικαστήριο του Μιλάνο έκρινε ότι παρατύπως χρησιμοποίησε αυτοκίνητα της ιταλικής φίρμας σε επίδειξη μόδας. 

Ο Philipp Plein πραγματοποίησε το 2017 μια επίδειξη μόδας στα... εφέ της οποίας συμπεριέλαβε αρκετά supercars και μοτοσικλέτες, στα οποία για να τα κάνει πιο εντυπωσιακά τοποθέτησε φώτα LED, αλλοιώνοντας ουσιαστικά την εικόνα των οχημάτων.

Επιπλέον, όπως αναφέρεται στην αγωγή της Ferrari, ο σχεδιαστής μόδας χρησιμοποίησε τα αυτοκίνητα της εταιρείας χωρίς την άδειά της για διαφημιστικούς λόγους και για να προμοτάρει τις δημιουργίες του. 

Με βάση την απόφαση ο Plein υποχρεούται να αφαιρέσει από τον ιστότοπό του αλλά και από όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όλες τις φωτογραφίες και τα βίντεο στα οποία μπορεί να εμφανίζεται αυτοκίνητο ή το σήμα της Ferrari του, απειλούμενος με πρόστιμο €10.000 για κάθε φωτογραφία ή βίντεο που θα εμφανίζεται μετά την έκδοση της απόφασης. 

Η απόφαση για τις φωτογραφίες και τα βίντεο είναι άμεσα εκτελεστή, παρόλο που ο Plein άσκησε έφεση η οποία θα εκδικαστεί την άνοιξη του 2021. 

node/40232

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η κοινή εταιρεία Stellantis που θα δημιουργηθεί θα είναι η 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η Fiat Chrysler και η PSA αναμένεται να πάρουν την οριστική έγκριση της ΕΕ για τη συγχώνευσή τους ύψους €38 δις, μια κίνηση που θα δημιουργήσει την 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. 

Το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα επισημοποιήσει τη δημιουργία της Stellantis, ενός ομίλου που προβλέπεται να αποκομήσει τεράστια κέρδη από κοινά δίκτυα πωλήσεων σε ΗΠΑ και Ευρώπη, ενώ τα σχέδια προβλέπουν και ευρεία ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Κϊνα και στη Γηραία Ήπειρο. 

Η συγχώνευση ανακοινώθηκε στα τέλη του περασμένου έτους και θα ενώσει μάρκες όπως οι FΙΑΤ, Jeep, Dodge, Ram και Maserati με τις Peugeot, Opel και DS - ενώ στοχεύει σε ετήσιες περικοπές κόστους € 5 δις χωρίς να κλείσει εργοστάσια.

Για να μετριάσει τις αντιμονοπωλιακές ανησυχίες της ΕΕ, η PSA προσφέρθηκε να ενισχύσει την ιαπωνική αντίπαλη Toyota Motor Corp, με την οποία έχει μια κοινή επιχείρηση van, αυξάνοντας την παραγωγή και πωλώντας τα φορτηγά σε τιμή κόστους.

Η FCA και η PSA θα επιτρέψουν επίσης στους αντιπροσώπους τους σε ορισμένες πόλεις να επισκευάσουν ανταγωνιστικές μάρκες.

FCA και PSA δήλωσαν ότι ελπίζουν να ολοκληρώσουν τη συγχώνευση το πρώτο τρίμηνο του 2021. Μόλις τον περασμένο μήνα, η FCA και η PSA αναδιάρθρωσαν τους όρους της συμφωνίας τους για να εξοικονομήσουν χρήματα και αύξησαν τη στοχευμένη εξοικονόμηση κόστους λόγω της οικονομικής κρίσης λόγω του κορωνοϊού.

Οι εταιρείες δήλωσαν ότι περίπου το 40% της εξοικονόμησης θα προέλθει από έξοδα που σχετίζονται με προϊόντα, 40% από αγορές και 20% από άλλους τομείς, όπως μάρκετινγκ, πληροφορική και logistics.