node/38527

Τρελές περικοπές στις αμοιβές των παικτών της Μπαρτσελόνα λόγω κορονοϊού

Δείτε πώς διαμορφώνονται οι αμοιβές τους μετά το υποχρεωτικό «ψαλίδι» που φτάνει έως και το 70%.

Οι οικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας του κορονοϊού αγγίζουν τους πάντες, ακόμη και τα αστέρια του ποδοσφαίρου. Με τα πρωταθλήματα να έχουν διακοπεί οι απώλειες σε ρευστότητα των μεγάλων ομάδων είναι τεράστιες.

Ακόμη και ομάδες (εταιρείες επί της ουσίας) όπως η Μπαρτσελόνα περνούν δύσκολες ώρες και έτσι, κόντρα στη θέληση των παικτών, η Μπάρτσα αποφάσισε να κόψει κατά πολύ τις αμοιβές των παικτών της.

Το «ψαλίδι» φτάνει και το 70% των μισθών όλων των ποδοσφαιριστών και του προσωπικού. Ωστόσο, όπως θα δείτε, ακόμη και πετσοκομμένες οι αμοιβές των αστέρων της μπάλας εξακολουθούν να αποτελούν… όνειρο θερινός νυκτός για τους κοινούς θνητούς.

Δείτε πιο κάτω πώς διαμορφώνονται οι αμοιβές των αστεριών της Μπάρτσα.

Λιονέλ Μέσι

mes

Τρέχoν συμβόλαιο: € 557.700 την εβδομάδα
Μετά την περικοπή: € 167.310 την εβδομάδα

Ο Αργεντινός σίγουρα είναι ο μεγάλος χαμένος αυτής της υπόθεσης. Ειναι μακράν ο ποδοσφαιριστές με τις υψηλότερες αποδοχές στον σύλλογο. Σχεδόν μισό εκατομμύριο λαμβάνει την εβδομάδα, χωρίς τα επιπλέον μπόνους. Ο 32χρονος Λιονέλ μετά τα νέα μέτρα αναμένεται να είναι ο παίκτης ο οποίος θα έχει τη μεγαλύτερη «ζημιά».

Αντουάν Γκριεζμάν

grie

Τρέxoν συμβόλαιο: € 327,930 την εβδομάδα
Μετά την περικοπή: € 98.378 την εβδομάδα

Υπέγραψε το περασμένο καλοκαίρι στην Μπαρτσελόνα από την Ατλέτικο. Η μεταγραφική του κόστισε περίπου 120 εκατομμύρια ευρώ. Οι εβδομαδιαίες απολαβές του Γάλλου επιθετικού ανέρχονταν κοντά στις 328 χιλιάδες. Όπως και οι υπόλοιποι συμπαίκτες του έτσι κι αυτός θα δει τις απολαβές του να πέφτουν κατακόρυφα.

Λουίς Σουάρες

soar

Τρέχoν συμβόλαιο: € 323.470 την εβδομάδα
Μετά την περικοπή: € 167.000 την εβδομάδα

Ο Ουρουγουανός αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παίκτες της ομάδας τα τελευταία χρόνια. Έχει πανηγυρίσει ένα Champions League και τρία πρωταθλήματα. Αυτή την περίοδο βρίσκεται σε πρόγραμμα αποκατάστασης μετά τον σοβαρό τραυματισμό που υπέστη. Τα χρήματα που έπαιρνε πριν την κρίση ήταν 323.470 ευρώ την εβδομάδα. Πλέον οι απολαβές του θα είναι 167.000 την εβδομάδα.

Σέρχιο Μπουσκέτς

bousk

Τρέχoν συμβόλαιο: € 290.000 την εβδομάδα
Μετά την περικοπή: € 87.000 την εβδομάδα

Αποτελεί τη σημαία της ομάδας. Ο βετεράνος της Μπαρτσελόνα βρίσκεται στην ομάδα για πολλά χρόνια. Ωστόσο αυτό δε σημαίνει πως οι περικοπές που αποφάσισε η διοίκηση δεν θα επηρεάσουν και τον ίδιο. Με την μείωση 70% θα χάσει περίπου 200.000 ευρώ από τον αρχικό του εβδομαδιαίο μισθό.

Ζεράρ Πικέ

piq

Τρέχoν συμβόλαιο: € 245.400 την εβδομάδα
Μετά την περικοπή: € 73.616 την εβδομάδα

Το 2008 μετακόμισε στη Βαρκελώνη για λογαριασμό της Μπάρτσα. Έχει ζήσει αρκετές επιτυχίες με τον σύλλογο. Με το νέο μισθολόγιο θα είναι κι αυτός ένας από τους μεγάλους χαμένους, όπως και οι υπόλοιποι συμπαίκτες του καθώς θα λάβει 171.760 λιγότερα χρήματα.

Φρένκι Ντε Γιονγκ

dey

Τρέχoν συμβόλαιο: € 189.582 την εβδομάδα
Μετά την περικοπή: € 56.870 την εβδομάδα

Προερχόμενος το καλοκαίρι από τον Αγιαξ, έχει καταφέρει στην πρώτη του χρονιά στην Μπαρτσελόνα να κερδίσει φανέλα βασικού. Ο Ολλανδός είχε συμφωνήσει σε 189.582 ευρώ την εβδομάδα. Παρ' όλα αυτά μετά τα νέα μέτρα θα δει το νούμερο του να είναι πλέον πενταψήφιο.

Όπως και να 'χει αυτοί και οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές της Μπαρτσελόνα χάνουν ένα τεράστιο ποσό από τους μισθούς τους, μετά από απόφαση της διοίκησης. Ωστόσο, παρά τον εκνευρισμό και την δυσαρέσκεια κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί ελέω της λαίλαπας του ιού Covid-19.

[Πηγή: Gazzetta.gr]

node/39100

Πώς ο κορονοϊός έσωσε δεκάδες ζωές στη Γερμανία

Το lockdown μείωσε σε ιστορικά επίπεδα τον αριθμό των τροχαίων -  Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι με την επιστροφή στην καθημερινότητα τα δυστυχήματα θα αυξηθούν ξανά.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Πώς ο κορονοϊός έσωσε δεκάδες ζωές στη Γερμανία

Οι αριθμοί που δημοσίευσε αυτή την εβδομάδα η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία μιλούν από μόνοι τους. Ποτέ άλλοτε από την χρονιά της γερμανικής επανένωσης το 1990, δεν ήταν μικρότερος αριθμός των νεκρών σε τροχαία, όσο τον Μάρτιο του 2020. Συνολικά στους γερμανικούς δρόμους πέθαναν 158 άνθρωποι, ενώ τον Μάρτιο του 2019 ήταν 234. Αλλά και ο αριθμός των τραυματιών σε αυτοκινητιστικά δυστυχήματα μειώθηκε δραστικά τον ίδιο μήνα σε σχέση με τον αντίστοιχο πέρυσι. Το νέο είναι καταρχήν θετικό, αλλά δεν θα πρέπει να οδηγήσει σε υπέρμετρη αισιοδοξία για τα μελλούμενα, υποστηρίζει ειδικός σε θέματα οδικής κυκλοφορίας στην ADAC, τη μεγαλύτερη λέσχη αυτοκινήτου στην Ευρώπη.

Μείωση δυστυχημάτων και πριν από τον κορονοϊό

Για τον υπεύθυνο της ADAC ο μειωμένος αριθμός δυστυχημάτων οφείλεται στον κορονοϊό και στα περιοριστικά μέτρα, όπως το Homeoffice και την κοινωνική αποστασιοποίηση. «Η δική μας υπόθεση είναι ότι ο αριθμός των δυστυχημάτων θα αυξηθεί και πάλι, όταν αποκατασταθεί η συγκοινωνία και επιστρέψει η κανονικότητα. Προς το παρόν σε πολλούς εργασιακούς κλάδους οι άνθρωποι δεν επέστρεψαν στον τόπο εργασίας τους. Αυτό φυσικά επηρεάζει πολύ την κίνηση στους δρόμους. Επιπλέον ταξιδεύουν ελάχιστα». Παρά τις εκτιμήσεις του ειδικού, παραμένει αδιαμφισβήτητο ότι και πριν ξεσπάσει η πανδημία ο αριθμός των νεκρών σε τροχαία σε γερμανικούς δρόμους είχε παραμείνει επί χρόνια στάσιμος. Μπορεί εκ πρώτης όψεως να εκπλήσσει, διότι σε αντίθεση με άλλες χώρες της ΕΕ στη Γερμανία δεν υπάρχει ανώτατο όριο ταχύτητας. 

Ωστόσο, από το 1970 ελήφθησαν μια σειρά από άλλα μέτρα, τα οποία αύξησαν την οδική ασφάλεια, όπως υποχρεωτική ζώνη ασφάλειας ή μείωση του ανώτατου ποσοστού αλκοόλ ανά λίτρο αίματος. Με αυτά κι άλλα μέτρα κατάφερε η χώρα να μειώσει τα οδικά δυστυχήματα από 20.000 μέσα της δεκαετίας του 1970 μόνο στην τότε Δυτική Γερμανία, σε λιγότερα από 3.000 στην επανενωμένη Γερμανία.

Ποδηλατοδρόμοι pop-up

Παρά την θετική εξέλιξη χρειάζεται να γίνουν πολλά ακόμη, επισημαίνει ο εκπρόσωπος της ADAC. Ένα από τα βασικότερα είναι ίσως να βρεθούν τρόποι, ώστε οι άνθρωποι να χρησιμοποιήσουν περισσότερο το ποδήλατο. Το Βερολίνο έκανε την αρχή. Κατά τη διάρκεια της καυτής φάσης της πανδημίας δημιούργησε τους λεγόμενους ποδηλατοδρόμους pop-up με την απόδοση της δεξιάς λωρίδας ή τμήματος της λωρίδας παρκαρίσματος στους ποδηλάτες. Ο διαχωρισμός από τις υπόλοιπες λωρίδες έγινε οπτικά με την χάραξη κίτρινης γραμμής ή με διαχωριστικά φωτεινά σήματα, σαν αυτά που μπαίνουν στις οικοδομές.

Σημαίνει άραγε ότι ο κορονοϊός θα επιταχύνει και αλλαγές στην κυκλοφορία; Ο γερμανός ειδικός είναι προσεκτικός. «Όσο περισσότερο επιστρέφουμε στην καθημερινότητα, τόσο περισσότερο θα επιστρέφουμε και στα προβλήματα. Ίσως να εργάζονται περισσότεροι άνθρωποι από το σπίτι τους. Αλλά θεωρούμε βέβαιο ότι τα διάφορα μέσα μεταφοράς θα χρησιμοποιούνται και μετά την κορονοκρίση, όπως και πριν».

[Πηγή: Deutsche Welle]

node/39096

Nissan: Με 12 νέα μοντέλα η επιστροφή στην κερδοφορία [video]

Η Nissan ανακοίνωσε μια σειρά από μέτρα που έχουν στόχο την επίτευξη οικονομικής σταθερότητας μέχρι το 2023.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Nissan: Με 12 νέα μοντέλα η επιστροφή στην κερδοφορία [video]

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα το στρατηγικό της πλάνο για τα επόμενα 4 χρόνια, το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει την παρουσίαση 12 νέων μοντέλων μέσα στους επόμενους 18 μήνες και την αναδιοργάνωση των δραστηριοτήτων της, με στόχο την επιστροφή στην κερδοφορία και την οικονομική σταθερότητα.

Ξεκινώντας από τις 12 πρεμιέρες, αυτές αφορούν τα Ariya, Armada, Frontier, Kicks, Navara, Note, Pathfinder, Qashqai, Rogue, X-Trail, Terra, και την πολυαναμενόμενη νέα γενιά Z. Η εταιρεία δημοσίευσε ένα teaser video στο οποίο βλέπουμε όλα τα νέα και ανανεωμένα μοντέλα σε ένα σκοτεινό περιβάλλον που δεν αποκαλύπτει πολλές σχεδιαστικές λεπτομέρειες, πέρα από τη σιλουέτα και τα γραφικά LED στα φώτα τους.

Η εταιρεία θα δώσει έμφαση σε κατηγορίες που μπορούν να έχουν μια επιτυχημένη εμπορική πορεία σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως τα μικρομεσαία και μεσαία, τα ηλεκτρικά οχήματα και τα σπορ μοντέλα. Επιπλέον, το πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης ProPILOT θα κάνει την εμφάνισή του σε περισσότερα από 20 μοντέλα που πωλούνται σε 20 αγορές, με στόχο το 1,5 εκατομμύριο πωλήσεις μέχρι το 2023. Σύμφωνα με το νέο στρατηγικό πλάνο, η Nissan θέτει ως προτεραιότητα τις αγορές της Ιαπωνίας (με δύο νέα ηλεκτρικά και δύο νέα υβριδικά μοντέλα e-Power), Κίνας και Β. Αμερικής. Αντίθετα, αποχωρεί από τη Νότιο Κορέα, καταργεί την θυγατρική Datsun από τη Ρωσία και αλλάζει την οργάνωσή της σε άλλες αγορές.

Η ετήσια παραγωγική δυνατότητα της Nissan μειώνεται κατά 20%. στα 5,4 εκατομμύρια αυτοκίνητα, ενώ το ποσοστό εκμετάλλευσης των εγκαταστάσεών της αυξάνεται στο 80%. Παράλληλα, η γκάμα μοντέλων της σε παγκόσμια κλίμακα μειώνεται κατά 20% (από 69 σε λιγότερα από 55). Για να επιτευχθούν αυτά τα νούμερα, η Nissan θα κλείσει τα εργοστάσιά της σε Βαρκελώνη και Ινδονησία, θα μειώσει την παραγωγή στη Βόρεια Αμερική στα βασικά μοντέλα της και θα αυξήσει τις συμμαχίες για περαιτέρω μείωση του κόστους εξέλιξης και παραγωγής νέων μοντέλων και τεχνολογιών.

Με την εφαρμογή των μέτρων, η εταιρεία στοχεύει στην επίτευξη περιθωρίου κέρδους 5%, στη μείωση του κόστους κατά 300 δισεκατομμύρια yen, και στην κατάκτηση (και διατήρηση) μεριδίου 6% στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου μέχρι το τέλος του 2023.

[Πηγή: Nissan]

TAGS