Toyota: Ολομέτωπη επίθεση

Toyota: Ολομέτωπη επίθεση

Η Toyota θα παρουσιάσει στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου του Τόκιο το απόλυτο GR GT3 αλλά και την κορυφαία έκδοση του GR Yaris!

Μετά τα GR «Yaris», «86», την επερχόμενη Corolla και το μελλοντικό σπορ ηλεκτρικό μοντέλο που εξελίσσεται ήδη,  η Toyota, έχει στα σκαριά και μία ακόμα καυτή έκδοση, αυτή τη φορά για την κλάση GT3. Οι Ιάπωνες περνούν στην αντεπίθεση βάλλοντας κατά πάντων και ετοιμάζονται να παρουσιάσουν στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου του Τόκιο (14-16 Ιανουαρίου) το όραμα τους για μελλοντικά σπορ μοντέλα τους. 

Η teaser φωτογραφία που έδωσαν στη δημοσιότητα σήμερα μας δίνει μια πρώτη γεύση από το μυστηριώδες GR GT3 . Η Toyota αναφέρει μόνο ότι «είναι ένα αγωνιστικό μοντέλο που ενσωματώνει τις γνώσεις και τις κορυφαίες τεχνολογίες της εταιρείας» και είναι εξ’ ολοκλήρου νέου. Δε πατάει δηλαδή πάνω στη Supra αλλά σχεδιάστηκε σε λευκό χαρτί αποκλειστικά για τις ανάγκες της κλάσης GT3. 

Απ’ οσο μπορούμε να διακρίνουμε από τη φωτογραφία, το «σουλούπι» του αγωνιστικού της Toyota θυμίζει έντονα Mercedes-AMG GT Coupe, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η τεράστια αεροτομή. Δε γνωρίζουμε βέβαια τίποτα για το σύστημα κίνησης του μοντέλου, δε θα εκπλαγούμε ωστόσο αν είναι ίδιο με του GR010 HYBRID ή του GR Super Sport Concept. Όποια κι αν είναι πάντως η επιλογή της Toyota για την κίνηση του νέου της σούπερκαρ, η συνδυαστική ισχύς αυτού, θα υπερβαίνει τους 800 ίππους!

Toyota GR Yaris

Το δεύτερο teaser που δόθηκε στη δημοσιότητα αφορά το το GR Yaris το οποίο θα αποκτήσει σύντομα μία ακόμα έκδοση, πιο hardcore, η οποία και θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2022. Άλλωστε για την εν λόγω version έχουν πραγματοποιηθεί ήδη δοκιμές εξέλιξης και στο Nürburgring και όπως όλα δείχνουν το μοντέλο είναι έτοιμο να κυλήσει στην παραγωγή. 

Πιθανότατα θα ονομάζεται Yaris GRNM και θα διατίθεται σε βασική έκδοση, πίστας, και προδιαγραφών rally. Φέρει περισσότερο ανθρακόνημα για περαιτέρω μείωση του βάρους (οι πληροφορίες κάνουν λόγο για 30 kg λιγότερου βάρους), φημολογείται ότι θα είναι κατά 10 mm πλατύτερο και θα έχει επίσης κατά 10 mm μειωμένη απόσταση του δαπέδου του από το έδαφος, ενώ ο κινητήρας του θα είναι ο τρικύλινδρος 1.6 Turbo με ισχύ 272 PS και 390 Nm ροπής.

Μένει λοιπόν να δούμε και επίσημα σε λίγες μέρες τις εκπλήξεις που μας επιφυλλάσει η Toyota στο σαλόνι αυτοκινήτου του Τόκιο. 
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube