Toyota: Μία στις δύο ευρωπαϊκές πωλήσεις είναι υβριδικό

Ιστορική στιγμή για την Toyota που βρίσκεται εμπρός από το χρονοδιάγραμμά της. Τα υβριδικά μοντέλα στην Ευρώπη ξεπέρασαν το 50% των συνολικών πωλήσεών της και το ποσοστό συνεχίζει να ανεβαίνει.

Με το ρυθμό που η Toyota πηγαίνει στην Ευρώπη, πρέπει κάποιος να αναρωτηθεί για πόσο καιρό θα υπάρχουν ακόμη αμιγώς θερμικά μοντέλα στον κατάλογο της εταιρείας. Η άφιξη του αποκλειστικά υβριδικού Camry συμπίπτει με άλλα μοντέλα όπως η Corolla, η οποία βασίζεται κατά πλειονότητα σε υβριδικούς κινητήρες. Στην πραγματικότητα, σιγά σιγά, η Toyota γυρίζει την πλάτη στο θερμικό κινητήρα αν αυτός δεν υποβοηθείται ηλεκτρικά και αυτό αποτυπώνεται αναπόφευκτα στις πωλήσεις.

Το πρώτο 3μηνο του τρέχοντος έτους, το μίγμα υβριδικών πωλήσεων ξεπέρασε για πρώτη φορά το 50%, πράγμα που σημαίνει ότι τουλάχιστον ένα στα δύο Toyota που πωλούνται στην Ευρώπη είναι εξηλεκτρισμένο. Αυτή η τιμή πλησιάζει ακόμη και το 90% στο C-HR και υπερβαίνει το 70% στο RAV4. Το Yaris είναι το μόνο που βρίσκεται πάνω στο συνολικό λόγο, καθώς πουλάει σχεδόν 50:50 ανάμεσα σε θερμική και υβριδική έκδοση. Αυτό συμβαίνει επειδή οι μικρές βενζινοκινητήρες είναι ακόμα δημοφιλείς στα μικρά αυτοκίνητα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 2018: Νέο ευρωπαϊκό ρεκόρ στην αγορά EV

Τέλος, βλέποντας τη Supra να φτάνει χωρίς κάποιο υβριδικό συνδυασμό στην γκάμα της, αποτελεί σχεδόν έκπληξη. Αλλά σαφώς δεν θα αποτελούσε τέτοια εάν η Toyota εκμεταλλευόταν το φρεσκάρισμα του μοντέλου σε τρία με τέσσερα χρόνια για να διαθέσει το δέλεαρ του εξηλεκτρισμού κάτω από το καπό του ιαπωνικού σπόρτσκαρ.

HSD