node/36480

Toyota Corolla: Τοπ μοντέλο σε πωλήσεις για το α' 6μηνο 2019

Η Toyota παραμένει με την Corolla στην κορυφή των παγκόσμιων πωλήσεων για το H1 2019, πλασάροντας για το ίδιο διάστημα άλλα τέσσερα μοντέλα στην 25άδα.

Υπάρχει σαφής νικητής στην κατάταξη για το παγκόσμιο best-seller του α’ 6μηνου του 2019. Αν οι διαφορετικές εκδοχές των μεγάλων pick-up δεν συνδυαστούν σε ένα και μοναδικό μοντέλο, τότε η Toyota Corolla με όλους τους τύπους της καροσερί της ήταν το κορυφαίο αυτοκίνητο στον κόσμο το H1 2019. Ωστόσο, αν δεν δέχεσαι να αθροίσεις όλους του τύπους αμαξώματος της Corolla, τότε πάλι ένα Toyota είναι το παγκόσμιο best-seller: Το Toyota RAV4. Ακολουθούμενο από την 4πορτη Toyota Corolla.

Η νέα Toyota Corolla είναι και πάλι ένα παγκόσμιο μοντέλο, καθώς η ιαπωνική εταιρεία σταμάτησε στη Γηραιά Ήπειρο να διαθέτει το ευρωπαϊκό «Αuris» και εμπορεύεται το ίδιο μοντέλο με τον υπόλοιπο κόσμο. Αυτή η αλλαγή, μαζί με τα μεγάλα pick-up στις ΗΠΑ που διαμοιράστηκαν σε διαφορετικές εκδόσεις, έφεραν το γιαπωνέζικο κόμπακτ στην κορυφή των πωλήσεων.

Το ομόσταβλο της Corolla, το RAV4, σημείωσε επίσης πολύ καλή απόδοση κατά το πρώτο 6μηνο. Η νέα γενιά του δίνει τα ρέστα της και το ιαπωνικό SUV γίνεται το δεύτερο κορυφαίο επιβατικό αυτοκίνητο στον κόσμο και το πιο δημοφιλές SUV παγκοσμίως. Το μοντέλο μάλιστα κατέγραψε διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης στην Κίνα, στον Καναδά, στην Ιαπωνία, στην Ευρώπη, στην Ταϊβάν και στο Μεξικό. Η τρίτη και τέταρτη θέση των παγκόσμιων πωλήσεων καταλήφθηκαν από τους άμεσους αντιπάλους της Corolla και του RAV4 -το Honda Civic και το Honda CR-V, αντίστοιχα. Στην πέμπτη θέση στρογγυλοκάθησε το Ford F-150, που σημαίνει ότι τέσσερα ιαπωνικά μοντέλα βρέθηκαν στο Τοπ 5.

global sales h1 2019

Ram 1500 και Toyota C-HR μεταξύ των κορυφαίων 
Εκτός από την ισχυρή ανάπτυξη που σημείωσε το Honda CR-V (+21%) και άλλα μοντέλα παρουσίασαν επίσης μεγάλη αύξηση κατά το α’ 6μηνο του 2019. Το νέο Ram 1500 σημείωσε αύξηση κατά 26% στις 270.100 μονάδες, ξεπερνώντας το Chevrolet Silverado 1500 και βοηθώντας έτσι την FCA να αντισταθμίσει τις μεγάλες απώλειες σε πολλά από τα μοντέλα της.

Άλλες μεγάλες αυξήσεις περιλαμβάνουν: Το Toyota C-HR (γνωστό και ως Izoa στην Κίνα, όπου πούλησε 61.000 μονάδες κατά το πρώτο έτος). Το Volkswagen T-Roc, ενισχυμένο επίσης από την Κίνα όπου πούλησε 53.000 μονάδες και ισχυρή ζήτηση στην Ευρώπη. Εν τω μεταξύ, ο όγκος αυξήθηκε κατά 75% για τη Mercedes-Benz A-Class, ενισχυμένη τόσο από τη χάτσμπακ (+30%) όσο και από τη σεντάν (38.100 μονάδες). Οι πωλήσεις σχεδόν διπλασιάστηκαν για την BMW X3, της οποίας η νέα γενιά ήταν δημοφιλής στους καταναλωτές στην Κίνα (ο όγκος αυξήθηκε από 6.200 σε H1 2018 σε 55.800 μονάδες το α’ 6μηνο του 2019).

Ήταν επίσης ένα καλό πρώτο 6μηνο για το Hyundai Kona (γνωστό και ως Encino στην Κίνα και Kauai στην Πορτογαλία), το οποίο αυξήθηκε κατά 59%, στις 140.700 μονάδες, και έγινε το πέμπτο best-selling μοντέλο της Hyundai. Η Tesla ανέβηκε στην κατάταξη χάρη στο Model 3 -το κορυφαίο σε πωλήσεις EV στον κόσμο. Η Nissan πούλησε 59% περισσότερα Kicks χάρη στo εξαιρετικό του λανσάρισμα στις ΗΠΑ (29.300 μονάδες).

Στους κερδισμένους και η Honda με 46% για τα Crider/Greiz/Envix (90.600 αυτοκίνητα) και η Skoda με 40% αύξηση για το Karoq (74.600 μονάδες).

global sales h1 2019

Παλιά και νέα μοντέλα στους χαμένους
Δεν ήταν μόνο τα γερασμένα μοντέλα ή εκείνα που αντιμετώπιζαν μετάβαση σε άλλο μοντέλο που υπέστησαν απώλειες τους πρώτους έξι μήνες του 2019. Μεταξύ των πρόσφατα λανσαρισμένων μοντέλων που σημείωσαν σημαντική μείωση περιλαμβάνονται το Volkswagen Polo (-11%), το Ford Focus (-29% στις 197.800 μονάδες), το Suzuki Dzire (-31% στις 78.600 μονάδες) και το Buick Excelle GT (-34% στις 78.200 μονάδες).

Τα γερασμένα μοντέλα όπως είπαμε επίσης έχασαν έδαφος: Το Volkswagen Golf (-16%), το Nissan X-Trail /Rogue (-16%), το Volkswagen Passat/Magotan (-25%) και το Ford Escape/Kuga (-18%) Πιο κάτω, το Subaru Impreza/ WRX/XV έπεσε κατά 23% στις 163.500 μονάδες και το Mazda3/Axela, του οποίου η νέα γενιά δεν βελτίωσε τις επιδόσεις, υποχώρησε κατά 22% στις 153.000 μονάδες. Τα Jeep Cherokee, Hyundai i10, Ford Explorer, Ford Edge, Baojun 510, Peugeot 308, Chevrolet Cruze και Buick Envision παρουσίασαν επίσης μεγάλη μείωση.

node/39650

Εσείς πόσα θα δίνατε για αυτήν την Lancia Delta Integrale Martini 5 Evoluzione; [video]

Είναι μια από τις 400 που παρήχθησαν το 1992 και έχει μόλις 21.000 km στο οδόμετρο.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Εσείς πόσα θα δίνατε για αυτήν την Lancia Delta Integrale Martini 5 Evoluzione; [video]

Έχει μόλις 21.000 km και είναι το #374 από τα 400 αντίτυπα Martini 5 Evoluzione που δημιουργήθηκαν το 1992 για τον εορτασμό της πέμπτης συνεχόμενης επικράτησης της Lancia στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. 

Το αυτοκίνητο πωλήθηκε καινούργιο στην Ιαπωνία και εισήχθη από την Ισπανία στις ΗΠΑ. Στο οδόμετρό του έχει μόλις 21.000 km και φέρει όλα τα χαρτιά γνησιότητας, αλλά και τις ημερομηνίες που έχει κάνει την τακτική συντήρηση.

μαρτ

Τα ειδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου είναι η ειδική βαφή του αμαξώματος που παραπέμπει στα χρώματα της Martini, με τις χαρακτηριστικές ρίγες, καθώς και μαύρο ρυθμιζόμενο πίσω σπόιλερ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Lancia Delta HF Integrale 16v

Οι λευκοί τροχοί των 15 ιντσών φορούν ελαστικά Michelin Pilot Sport 205/50. Τόσο τα αμορτισέρ όσο και οι βάσεις του κινητήρα, αναφέρεται πώς αντικαταστάθηκαν τον Δεκέμβριο του 2019. Την ίδια χρονιά αντικαταστάθηκαν και το πλαίσιο της μπαταρίας και το κάλυμμα του ψυγείου, από την Dino Motors του San Mateo στην Καλιφόρνια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Lancia Delta HF Integrale Evo 2

Ο κινητήρας πέρασε από μεγάλο σέρβις το 2017, και φέρει νέο ιμάντα χρονισμού, ρουλεμάν, αντλία νερού, εύκαμπτους σωλήνες, μίζα και φλάντζα πολλαπλής εισαγωγής. Όλα αυτά αναφέρονται λεπτομερώς στα βιβλία συντήρησης.

martin

Το αυτοκίνητο έχει βγει σε δημοπρασία από μεγάλο ιστότοπο στην Καλιφόρνια και μέχρι στιγμής η ανώτερη τιμή που έχει προσφερθεί είναι €100.000. Να σημειώσουμε πως το αυτοκίνητο δεν μπορεί να ταξινομηθεί στην Καλιφόρνια, λόγω αυστηρών προδιαγραφών στις εκπομπές ρύπων που ισχύουν στη συγκεκριμένη πολιτεία. 

node/39646

To ηλεκτρικό FIAT 500 εγκαινίασε τη νέα γέφυρα San Giorgio στη Γένοβα

Στις 14 Αυγούστου 2018 η γέφυρα είχε καταρρεύσει στέλνοντας στο θάνατο 43 ανθρώπους. 

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To ηλεκτρικό FIAT 500 εγκαινίασε τη νέα γέφυρα San Giorgio στη Γένοβα

Tο νέο ηλεκτρικό FIAT 500 ήταν το αυτοκίνητο που εγκαινίασε ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο με ιδιαίτερο συμβολισμό για την Ιταλία, τη νέα γέφυρα San Giorgio στη Γένοβα, την οποία έχει σχεδιάσει ο διάσημος αρχιτέκτονας Renzo Piano.

Το νέο έργο αντικατέστησε τη γέφυρα Ponte Morandi μετά την τραγική κατάρρευση της τον Αύγουστο του 2018. Το νέο 500, διέσχισε την μήκους 1.067 μέτρων γέφυρα, πριν αυτή δοθεί στην κυκλοφορία.

fiat

Η εικόνα του FIAT 500 la Prima cabrio να φέρει τις σημαίες της Ιταλίας και του Δήμου της Γένοβας περνώντας πάνω από τη γέφυρα αποτελεί ένα σύμβολο της δύναμης που γεννά η συνεργασία των ανθρώπων με στόχο τη δημιουργία νέων δρόμων προς το μέλλον.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Εντυπωσιακή κατεδάφιση της φονικής γέφυρας Morandi στη Γένοβα [video]

Όπως το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της FIAT αντιπροσωπεύει το μέλλον μιας φιλικής προς το περιβάλλον αυτοκίνησης, έτσι και η νέα γέφυρα πάνω από τον ποταμό Polcevera –η οποία κατασκευάστηκε σε χρόνο ρεκόρ- αντιπροσωπεύει μια κορυφαία έκφραση της αρχιτεκτονικής, η οποία δημιούργησε ένα νέα σύμβολο για τη Γένοβα. Για την κατασκευή της San Giorgio απαιτήθηκαν μόλις 596 ημέρες, με τα συνεργεία να εργάζονται πυρετώδης σε 24ωρες βάρδιες για να ολοκληρώσουν αυτό το πολύ σημαντικό έργο. 

[Πηγή: FIAT]