Top 10 παλαιότερα ονόματα μοντέλων σε παραγωγή μέχρι σήμερα

Top 10 παλαιότερα ονόματα μοντέλων σε παραγωγή μέχρι σήμερα

Αυτά είναι τα δέκα παλιότερα ονόματα μοντέλων του πλανήτη με αδιάλειπτη παραγωγή από το πρώτο λανσάρισμά τους μέχρι και σήμερα.

Υπάρχουν κάμποσα μοντέλα που βρίσκονται στο λεύκωμα της αυτοκίνησης με αριθμούς-ρεκόρ. Για παράδειγμα η Toyota Corolla που ξεπέρασε τα 50 εκατ. σε πωλήσεις. Ή ο Σκαραβαίος που έμεινε στην παραγωγή περίπου ο ίδιος για 65 χρόνια. 

Αυτή τη φορά όμως θα γνωρίσουμε τα δέκα πιο παλιά ονόματα μοντέλων που παραμένουν στο αυτοκινητικό προσκήνιο αδιάλειπτα μέχρι και σήμερα… Και για να σας προκαταλάβουμε, να σας πούμε ότι από δύο παρουσίες έχουν η Ford, η Chevrolet και η Toyota. Προσδεθείτε, λοιπόν! Αρχίζουμε αντίστροφα, από το Νο 10...

10. Toyota Corolla Λανσάρισμα 1966 55 ετών
toyota Corolla

Το νεότερο μοντέλο στη λίστα μας, η Corolla, είναι μακράν το πιο δημοφιλές σε πωλήσεις. Ακόμη πιο εκπληκτικό όμως από τα 50+ εκατομμύρια αυτοκίνητα που έχουν πουληθεί μέχρι σήμερα, είναι ότι το αυτοκίνητο εξακολουθεί να λέγεται «Corolla» -με μια μικρή ολιγοετή ντρίπλα στην Ευρώπη με το 5θυρο Auris. Την ίδια στιγμή που μαζικοί κατασκευαστές για μπήκαν στο άλλο μονοπάτι: Η VW μετονόμασε το «Golf» σε «Rabbit» στην Αμερική, η Ford το Escort σε Focus, η Opel τα Kadett και Ascona σε Astra και Vectra, και πάει λέγοντας… Αλλά η Toyota δεν χρειάστηκε ποτέ να ανανεώσει το όνομα της Corolla για να ανανεώσει το ενδιαφέρον του κοινού.


9. Ford Mustang Λανσάρισμα 1964 57 ετών
Ford Mustang

Το αυθεντικό Pony Car είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην ιστορία των ΗΠΑ. Και ύστερα από 57 χρόνια μπορεί επίσης να ισχυριστεί ότι είναι το γρήγορο σπόρτσκαρ με τις καλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη. Η τελευταία, έκτη γενιά της Mustang (2015) μάλιστα, ήταν η πρώτη που διέσχισε επίσημα τον Ατλαντικό για να φτάσει στην Ευρώπη. Και η ζήτησή της είναι τέτοια που σύμφωνα με τα δεδομένα, η απαξίωσή της ύστερα από ένα και δύο χρόνια είναι σημαντικά χαμηλότερη από την πλειονότητα των σπόρτσκαρ.


8. Porsche 911 Λανσάρισμα 1963 58 ετών
Porsche 911

Η Porsche 911 δεν είναι ένα σούπερκαρ. Όχι επί της οδηγικής ουσίας (που είναι), αλλά κυρίως επειδή ήταν και παραμένει αξιόπιστο. Αλλά κι επειδή διαθέτει τέσσερις θέσεις, έχει πορτμπαγκάζ που χωρά παραπάνω πράγματα από την οδοντόβουρτσά σου και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως καθημερινό αυτοκίνητο.


7. Mini Λανσάρισμα 1959 62 ετών
Mini Cooper

Το αυθεντικό, αρχικό Mini πορεύτηκε χωρίς διακριτό λίφτινγκ για τα πρώτα 40 χρόνια, με το επιχείρημα ότι μερικές φορές όλα γίνονται σωστά μόνο την πρώτη φορά. Είναι αλήθεια ότι το μικρό αυτοκίνητο ήταν μια επανάσταση όσον αφορά τον σχεδιασμό, τη χωροταξία και την τεχνολογία και ότι μέχρι σήμερα, εξακολουθεί να αποτελεί το απόλυτο σχέδιο για την κατασκευή ενός μίνι για την πόλη. Αλλά αν η BMW δεν είχε αγοράσει το σήμα στις αρχές της δεκαετίας του ’00, το όνομα «Mini» που έγινε «ΜΙΝΙ» δεν θα υπήρχε!


6. Mercedes-Benz SL Λανσάρισμα 1954 67 ετών
Mercedes-Benz SL

Μπορεί να λανσαρίστηκε αρχικά ως ρόουντστερ 190SL και κουπέ 300SL με πόρτες-φτερά γλάρου, δίνοντας στο όνομα «SL» το στίγμα του σούπερκαρ, αλλά κατέληξε να γίνει ένα μοναδικό open-top tourer. Κάτι που βέβαια δεν εμπόδισε τη Mercedes-Benz να χώσει κάτω από το καπό του υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες V8 και V12… Μένοντας σήμερα όμως μόνο με τους πρώτους…


5. Chevrolet Corvette Λανσάρισμα 1953 68 ετών
Chevrolet Corvette

Δεν ήταν λίγες οι φορές κατά τη διάρκεια της ζωής της που η Corvette έφτασε μια ανάσα από την κατάργηση. Αλλά ύστερα από δεκαετίες παραγωγής ελαφρών μπροστομήχανων V8, η τελευταίας γενιά κεντρομήχανη Chevrolet είναι ένα σούπερκαρ με όλη τη σημασία της λέξης. Το ίδιο συμμετοχικό και ικανό στον δρόμο με τα ιταλικά και γερμανικά αντίστοιχά του, αλλά και πιο φθηνό. 


4. Toyota Land Cruiser Λανσάρισμα 1951 70 ετών
Toyota Land Cruiser 300 Series

Το πιο παλιό όνομα αυτοκινήτου εν ενεργεία της Toyota είναι ένα θρυλικό πλέον SUV. Καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του ενσωμάτωνε αργά πολυτελείς αναβαθμίσεις, χωρίς από την άλλη να βάζει νερό στο κρασί του όσον αφορά τις δυνατότητές του εκτός ασφάλτου. Όπως ακριβώς κάνει και η νέα, 13η γενιά με το Land Cruiser 300 Series.


3. Ford F-Series Λανσάρισμα 1948 73 ετών
Ford F-150

Κανένα αυτοκίνητο ή -αν θέλετε- όχημα δεν είχε αντίστοιχα μεγάλο αντίκτυπο στον αμερικανικό τρόπο ζωής από την εποχή του Ford Model T. Το F-150 είναι τόσο εμβληματικό όσο και χρηστικό -για τα αμερικανικά δεδομένα. Τα μοντέλα τελευταίας γενιάς δε, είναι από τη μια τεχνολογικά άρτια με αυτόματο σασμάν δέκα σχέσεων, αποδοτικά με σύγχρονα μοτέρ V6, αλλά και αστείρευτα ικανά. 


2. Morgan 4/4 Λανσάρισμα 1936 85 ετών
Morgan Plus Four

Η Morgan κατασκευάζει αυτοκίνητα από το 1909 και χρειάστηκαν 27 χρόνια για τους Βρετανούς προκειμένου να περάσουν από τα τρίκυκλα στους τέσσερις τροχούς. Το πρώτο τέτοιο μοντέλο, το 4/4, έκανε το ντεμπούτο του το 1936 και εκτός από τη διακοπή κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, παραμένει από τότε στην παραγωγή. Μάλιστα, η τελευταία αισθητική αναβάθμισή του έγινε το 1955! Η καροσερί πλέον κατασκευάζεται από ατσάλι, αλλά το χειροποίητο πλαίσιο είναι ακόμα κομμένο και διαμορφωμένο από ξύλο.


1. Chevrolet Suburban: Λανσάρισμα 1933 88 ετών
Cevrolet Suburban

Το αυτοκίνητο μπορεί να γεννήθηκε στη Γηραιά Ήπειρο, αλλά τα παλιότερο όνομα μοντέλου που παραμένει σε παραγωγή είναι από τις ΗΠΑ. Το Chevrolet Suburban ξεκίνησε την εμπορική καριέρα του το 1933 ως επαγγελματικό. Σήμερα είναι ένα θηριώδες 8θέσιο SUV με κινητήρα V8. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube