Τέλος εποχής για τον W12 κινητήρα της Bentley

Τέλος εποχής για τον W12 κινητήρα της Bentley

Η παραγωγή του W12 κινητήρα της Bentley σταματά το 2024, με τη βρετανική φίρμα να περνά με κάθε επισημότητα στη νέα ηλεκτρική εποχή.

Ο W12 κινητήρας της Bentley (6,0 lt, twin-turbo), παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2003 και μέσα σε αυτά τα 20 χρόνια ζωής του, εφοδίασε περισσότερα από 105.000 μοντέλα της βρετανικής φίρμας. Στην πάροδο των χρόνων, βελτίωσε κατά 37% την ισχύ του, κατά 54% τη ροπή του και κατά 25% τις εκπομπές ρύπων του. 

Είναι εξ’ ολοκλήρου χειροποίητος και χρειάζεται μίνιμουμ 6,5 ώρες για να συναρμολογηθεί από το team των 30 μηχανικών της Bentley που είναι υπεύθυνοι για το τελικό αποτέλεσμα. 

w12

Η Bentley βέβαια είχε κάνει γνωστό εδώ και καιρό ότι το θρυλικό μηχανικό της σύνολο θα καταργηθεί αφού από το 2026, η βρετανική φίρμα θα πουλά μόνο PHEV και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, με το μπρουτάλ W12 σύνολο να μην πληροί πλέον τους αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανόνες.

Η συλλεκτική έκδοση Mulliner Batur, η οποία βασίζεται στην Continental GT, φέρει την τελευταία αναβαθμισμένη εκδοχή του W12 κινητήρα της Bentley (με 740 PS και 1.000 Nm ροπής) αλλά τα μόλις 18 «αντίτυπα» που κατασκευάστηκαν είναι ήδη sold out… 

w12

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, υπάρχει ακόμα μια μικρή διαθεσιμότητα του W12 κινητήρα σε επιλεγμένες εκδόσεις των Continental GT Speed, Bentayga Speed και Flying Spur Speed, κάνοντας σαφές, ότι από δω και στο εξής καμία νέα Bentley δε θα κρύβει κάτω από το καπό της τον W12 κινητήρα. 
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube