Τελειώνει το 2023 το Fiesta από τη γκάμα της Ford;

Τελειώνει το 2023 το Fiesta από τη γκάμα της Ford;

Φήμες θέλουν τη Ford να ολοκληρώνει την παραγωγή του Fiesta στα μέσα του 2023. Τουλάχιστον με τη λογική του ICE, καθώς υπάρχει περίπτωση να διατηρηθεί η ονομασία αλλά σε αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.

Η πληροφορία αυτή δεν έχει επιβεβαιωθεί, οπότε διατηρούμε τις επιφυλάξεις μας για το αν και κατά πόσο ευσταθεί. Την αλιεύσαμε όμως από ανάλογη δημοσίευση του Βρετανικού Auto Express, το οποίο θεωρείται έγκυρο και δεν γράφει ανοησίες. Σύμφωνα λοιπόν με φήμες, η Ford έχει αποφασίσει να διακόψει την παραγωγή του Fiesta, δίχως αντικαταστάτη. Τουλάχιστον όχι με κάποιο μοντέλο που θα χρησιμοποιεί κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η ίδια η Ford μάλιστα, σε σχετικό ερώτημα, δεν απέρριψε αυτή την πιθανότητα αλλά απάντησε διπλωματικά πως «επιταχύνουμε τις προσπάθειές μας να περάσουμε πλήρως στην ηλεκτροκίνηση και επομένως να αναθεωρήσουμε το χαρτοφυλάκιο των οχημάτων μας σύμφωνα με την επιχειρηματική μας στρατηγική. Δεν σχολιάζουμε εικασίες και θα μοιραστούμε περισσότερες πληροφορίες τους επόμενους μήνες».

Εδώ αξίζει να θυμίσουμε πως η εταιρία έχει προχωρήσει σε μία μετατροπή ύψους $2 δισ. στις εγκαταστάσεις της στην Κολωνία, όπου θα ξεκινήσει η παραγωγή ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων από το 2023. Αντίστοιχα, έχει επιλέξει τη γραμμή παραγωγής στη Βαλένθια ως προτιμώμενη εγκατάσταση για τη συναρμολόγηση αυτοκινήτων βασισμένων στην αρχιτεκτονική ηλεκτρικών οχημάτων νέας γενιάς.

ford

Στόχος της είναι μέχρι το 2026 να διαθέτει στην Ευρώπη 600.000 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα ετησίως (και παγκοσμίως 2 εκ.). Πολύ πιο πριν, το 2024, θα έχει προσθέσει στη γκάμα της επτά νέα ηλεκτρικά μοντέλα, μεταξύ των οποίων ένα μεσαίο crossover που θα παρουσιαστεί σε λιγότερο από χρόνο. Το 2024, μεταξύ άλλων, θα δούμε και την ηλεκτρική εκδοχή του Puma. 

Επιστρέφοντας στα του Fiesta, η αλήθεια είναι πως η στρατηγική -μέχρι στιγμής- των εταιριών, θέτει σε πρώτη προτεραιότητα τον εξηλεκτρισμό των SUV και όχι των σουπερμίνι. Αυτό όμως από μόνο του δεν σημαίνει τίποτα, καθώς ο κάθε κατασκευαστής μπορεί και να ακολουθήσει διαφορετική πορεία.

Μένει λοιπόν να δούμε εάν όντως η Ford τολμήσει τόσο νωρίς μία τέτοια τομή. Και αν το κάνει, κατά πόσο θα διατηρήσει την ονομασία Fiesta για τα νέα BEV της στην αντίστοιχη κατηγορία.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube