Ταξίδεψε στο 1997 με Renault Spider που έχει μόλις 154 km
Φορώντας ακόμα τα εργοστασιακά ελαστικά και υγρά σε κινητήρα και μετάδοση, αυτό το Renault Spider είναι ό,τι πιο κοντινό μπορείς να βρεις στο καινούργιο του 1997.
Το Renault Spider είχε σκοπό να ανταγωνιστεί τη Lotus Elise, αλλά δεν σημείωσε αντίστοιχα λαμπρή πορεία. Παρόλα αυτά, θα μπορούσες να κάνεις τα στραβά μάτια και να το προτιμήσεις αντί του βρετανικού μοντέλου, εφόσον έβρισκες μια πραγματική «χρονοκάψουλα».
Και να τώρα που ένα Renault Spider σε σχεδόν καινούργια κατάσταση πωλείται στη Γαλλία, με μόλις 154 km στο οδόμετρο. Παρήχθη στο εργοστάσιο της Alpine στη Dieppe μεταξύ 1996 και 1999, σε περιορισμένο αριθμό -συνολικά 1.640 κομμάτια.
Η συγκεκριμένη μονάδα της αγγελίας είναι μία από τις 904 με τη χαρακτηριστική κίτρινη βαφή Sport Nacré και φέρει ακόμη τον αρχικό ανεμοθώρακα, καθώς και τον προαιρετικό παρμπρίζ της έκδοσης PE
Μηχανικά, το Spider είναι εξοπλισμένο με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα F7R 2.0 16S του Clio Williams, απόδοσης 150 ίππων και 185 Nm. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων και προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις για την ισχύ του: 0-100 km/h σε 6,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 210 km/h.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα πέντε πιο σπουδαία μοντέλα δρόμου της Renault Sport
Το βάρος μοιάζει λιλιπούτειο για τα σημερινά δεδομένα, αλλά σε σχέση με την Elise Mk1 ήταν σκέτο… βαρίδι. Η έκδοση χωρίς παρμπρίζ ζύγιζε 930 kg, ενώ η έκδοση με παρμπρίζ 965 kg. Το Spider χρησιμοποιήθηκε και σε ενιαίο πρωτάθλημα, που ονομαζόταν Spider Trophy, το οποίο ζύγιζε 854 kg.
Η μοναδικότητα του συγκεκριμένου Spider έγκειται στη μηδαμινή χρήση του. Δεν έχει φύγει από το γκαράζ του μοναδικού ιδιοκτήτη του για σχεδόν 28 χρόνια. Όλα τα υγρά είναι ακόμη αυτά της παράδοσης, ενώ οι 16άρες ζάντες φορούν τα αρχικά ελαστικά Michelin Pilot SX.
Το μοντέλο πωλείται από την Easy Cars στη Reims έναντι 69.000 ευρώ. Σε σχέση με τις τιμές που πιάνουν τα υπόλοιπα Spider είναι σαφώς ακριβότερο, αλλά για ένα αυτοκίνητο που στην πράξη είναι αμεταχείριστο, το ποσό δεν είναι παράλογο.
Βέβαια, ο υποψήφιος αγοραστής θα πρέπει να λάβει υπόψη ότι πιθανότατα θα χρειαστεί να ξοδέψει ένα σοβαρό ποσό για το απαραίτητο «φρεσκάρισμα». Σχεδόν τρεις δεκαετίες ακινησίας απαιτούν μπόλικη φροντίδα.



