node/35315

Τα μικρά SUV σαρώνουν την αγορά της Ευρώπης

Είναι η κατηγορία αυτοκινήτων που αναπτύσσεται πιο γρήγορα από όλες τις άλλες και προσελκύσει συνεχώς νέους κατασκευαστές.

Τα μικρά SUV είναι το κομμάτι εκείνο της ευρωπαϊκής αγοράς που αναπτύσσεται ταχύτερα από όλα τα άλλα. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, το 2018 η κατηγορία σημείωσε αύξηση της τάξης του 37%  φτάνοντας τις 1,83 εκατ. πωλήσεις.

Η ώθηση που προσέφερε στην κατηγορία η έλευση νέων μοντέλων, όπως τα Volkswagen T-Roc, Citroen C3 Aircross και Seat Arona ήταν τέτοια που τα μικρά SUV πλησίασαν σε πωλήσεις αυτά της κατηγορίας των μεγάλων SUV, που σύμφωνα με την JATO Dynamics έφτασαν στο ίδιο χρονικό διάστημα τις 1,88 εκατ. μονάδες.

Μάλιστα η δυναμική της κατηγορίας είναι τόσο μεγάλη, που οι προβλέψεις την θέλουν να φτάνει τις 1,99 εκατομμύρια μονάδες φέτος και τις 2,16 εκατομμύρια το 2020.

Η δυναμική αυτή που αναπτύσσεται είναι λογική να προσελκύει νέους «παίκτες» στην κατηγορία.  Έτσι η Ford στο τέλος της χρονιάς θα λανσάρει ένα νέο μοντέλο που θα ακούει σε ένα παλιότερο όνομα, το Puma. To Puma θα κατασκευάζεται δίπλα στο EcoSport στο εργοστάσιο της Ford στη Craiova της Ρουμανίας.

Η Ford έχει δηλώσει ότι θέλει τα SUV να αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ήμισυ των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων της, από το 27% που ήταν πέρυσι.
Επίσης η Jeep έχει υποσχεθεί ένα δεύτερο μικρό SUV που θα μπει στην παραγωγή πριν το 2022 και το οποίο θα έρθει να τοποθετηθεί κάτω από το Renegade, το οποίο πέρυσι «τερμάτισε» στην 11η θέση της κατηγορίας των μικρών SUV.

Την ίδια στιγμή η Skoda θα αρχίσει το φθινόπωρο να διαθέτε το Kamiq, μοντέλο που έρχεται να αντικαταστήσει το Yeti, ενώ η Toyota θα βάλει στη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της στο Valenciennes της Γαλλίας ένα μικρό SUV που θα τοποθετηθεί κάτω από το C-HR.

jatonew

Αυτή τη στιγμή, πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία είναι το Renault Captur, όμως η γαλλική εταιρεία δεν δείχνει να επαναπαύεται στις δάφνες της και έτσι, στις αρχές της επόμενης χρονιάς θα ξεκινήσει την παραγωγή του νέου Captur, ενώ η Peugeot ετοιμάζει τον αντικαταστάτη του επιτυχημένου 2008, το οποίο πέρυσι πέρασε στην τρίτη θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων, πίσω από το Dacia Duster.

Tέλος, στις νέες αφίξεις, πρέπει να συνυπολογίσουμε το νέο Nissan Juke, το οποίο πέρυσι υποχώρησε στην 13η θέση με πωλήσεις 67.647 μονάδων με την Nissan να αναγνωρίζει ότι καθυστέρησε να προχωρήσει στην ανανέωσή του. Να σημειώσουμε ότι το 2013 το Juke ήταν στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας. Μάλιστα το Juke θα έχει και μια υβριδική έκδοση στη γκάμα του.

Σε ό,τι αφορά στις αγορές να σημειώσουμε πως το 2018 πρώτη αγορά για τα μικρά SUV ήταν η Γαλλία με 363.504 αυτοκίνητα και ακολούθησαν η Ιταλία (343.673), Γερμανία (307.514), Ηνωμένο Βασίλειο (265.584) και Ισπανία (208.783).

node/39650

Εσείς πόσα θα δίνατε για αυτήν την Lancia Delta Integrale Martini 5 Evoluzione; [video]

Είναι μια από τις 400 που παρήχθησαν το 1992 και έχει μόλις 21.000 km στο οδόμετρο.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Εσείς πόσα θα δίνατε για αυτήν την Lancia Delta Integrale Martini 5 Evoluzione; [video]

Έχει μόλις 21.000 km και είναι το #374 από τα 400 αντίτυπα Martini 5 Evoluzione που δημιουργήθηκαν το 1992 για τον εορτασμό της πέμπτης συνεχόμενης επικράτησης της Lancia στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. 

Το αυτοκίνητο πωλήθηκε καινούργιο στην Ιαπωνία και εισήχθη από την Ισπανία στις ΗΠΑ. Στο οδόμετρό του έχει μόλις 21.000 km και φέρει όλα τα χαρτιά γνησιότητας, αλλά και τις ημερομηνίες που έχει κάνει την τακτική συντήρηση.

μαρτ

Τα ειδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου είναι η ειδική βαφή του αμαξώματος που παραπέμπει στα χρώματα της Martini, με τις χαρακτηριστικές ρίγες, καθώς και μαύρο ρυθμιζόμενο πίσω σπόιλερ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Lancia Delta HF Integrale 16v

Οι λευκοί τροχοί των 15 ιντσών φορούν ελαστικά Michelin Pilot Sport 205/50. Τόσο τα αμορτισέρ όσο και οι βάσεις του κινητήρα, αναφέρεται πώς αντικαταστάθηκαν τον Δεκέμβριο του 2019. Την ίδια χρονιά αντικαταστάθηκαν και το πλαίσιο της μπαταρίας και το κάλυμμα του ψυγείου, από την Dino Motors του San Mateo στην Καλιφόρνια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Lancia Delta HF Integrale Evo 2

Ο κινητήρας πέρασε από μεγάλο σέρβις το 2017, και φέρει νέο ιμάντα χρονισμού, ρουλεμάν, αντλία νερού, εύκαμπτους σωλήνες, μίζα και φλάντζα πολλαπλής εισαγωγής. Όλα αυτά αναφέρονται λεπτομερώς στα βιβλία συντήρησης.

martin

Το αυτοκίνητο είχε βγει σε δημοπρασία από μεγάλο ιστότοπο στην Καλιφόρνια η οποία ολοκληρώθηκε με ανώτατη προσφορά τα $ 112.000 στις 4 Αυγούστου, προσφορά όμως που ήταν σημαντικά χαμηλότερη από την ελάχιστη τιμή που είχε θέσει ως όριο ο πωλητής.

Να σημειώσουμε πως το αυτοκίνητο δεν μπορεί να ταξινομηθεί στην Καλιφόρνια, λόγω αυστηρών προδιαγραφών στις εκπομπές ρύπων που ισχύουν στη συγκεκριμένη πολιτεία. 

node/39646

To ηλεκτρικό FIAT 500 εγκαινίασε τη νέα γέφυρα San Giorgio στη Γένοβα

Στις 14 Αυγούστου 2018 η γέφυρα είχε καταρρεύσει στέλνοντας στο θάνατο 43 ανθρώπους. 

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To ηλεκτρικό FIAT 500 εγκαινίασε τη νέα γέφυρα San Giorgio στη Γένοβα

Tο νέο ηλεκτρικό FIAT 500 ήταν το αυτοκίνητο που εγκαινίασε ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο με ιδιαίτερο συμβολισμό για την Ιταλία, τη νέα γέφυρα San Giorgio στη Γένοβα, την οποία έχει σχεδιάσει ο διάσημος αρχιτέκτονας Renzo Piano.

Το νέο έργο αντικατέστησε τη γέφυρα Ponte Morandi μετά την τραγική κατάρρευση της τον Αύγουστο του 2018. Το νέο 500, διέσχισε την μήκους 1.067 μέτρων γέφυρα, πριν αυτή δοθεί στην κυκλοφορία.

fiat

Η εικόνα του FIAT 500 la Prima cabrio να φέρει τις σημαίες της Ιταλίας και του Δήμου της Γένοβας περνώντας πάνω από τη γέφυρα αποτελεί ένα σύμβολο της δύναμης που γεννά η συνεργασία των ανθρώπων με στόχο τη δημιουργία νέων δρόμων προς το μέλλον.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Εντυπωσιακή κατεδάφιση της φονικής γέφυρας Morandi στη Γένοβα [video]

Όπως το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της FIAT αντιπροσωπεύει το μέλλον μιας φιλικής προς το περιβάλλον αυτοκίνησης, έτσι και η νέα γέφυρα πάνω από τον ποταμό Polcevera –η οποία κατασκευάστηκε σε χρόνο ρεκόρ- αντιπροσωπεύει μια κορυφαία έκφραση της αρχιτεκτονικής, η οποία δημιούργησε ένα νέα σύμβολο για τη Γένοβα. Για την κατασκευή της San Giorgio απαιτήθηκαν μόλις 596 ημέρες, με τα συνεργεία να εργάζονται πυρετώδης σε 24ωρες βάρδιες για να ολοκληρώσουν αυτό το πολύ σημαντικό έργο. 

[Πηγή: FIAT]