Συνελήφθη ο υπεύθυνος εξέλιξης κινητήρων της Porsche

Συνελήφθη ο υπεύθυνος εξέλιξης κινητήρων της Porsche

O Γερμανός εισαγγελέας απήγγειλε κατηγορίες και για δύο άλλα στελέχη της Porsche, σχετικά με το σκάνδαλο “Dieselgate”.

Η γερμανική αστυνομία επέδραμε στην Porsche σε σχέση με το σκάνδαλο ρύπων του VW Group και συνέλαβε τον Jörg Kerner, υπεύθυνο εξέλιξης κινητηρίων συστημάτων της εταιρείας.

Οι εισαγγελείς και ανακριτές έκριναν ότι ο Kerner είναι ύποπτος φυγής και τον έθεσαν υπό κράτηση.

Ο εισαγγελέας απήγγειλε επίσης κατηγορίες στον υπεύθυνο έρευνας κι εξέλιξης της Porsche, Michael Steiner, κι έναν ακόμη πρώην υπάλληλο της εταιρείας, που δεν κατονομάστηκε – όπως έγραψε η Frankfurter Allgemeine Zeitung. Οι τρεις άνδρες αντιμετωπίζουν κατηγορίες για απάτη και ψευδή διαφήμιση σχετικά με μοντέλα ντίζελ των οποίων απέκρυπταν τις πραγματικές εκπομπές ρύπων. Η Porsche δεν κατασκεύαζε μεν αυτούς τους κινητήρες, αλλά τους έπαιρνε από τον όμιλο, όμως οι κατήγοροι θεωρούν πως οι τρεις κατηγορούμενοι ήξεραν ότι οι κινητήρες δεν ανταποκρίνονταν στους κανονισμούς.

Οι γερμανικές Αρχές επέδραμαν στα γραφεία της Porsche την Τετάρτη, σύμφωνα με την Frankfurter Allgemeine Zeitung, και η διαδικασία συνεχιζόταν έως και την Παρασκευή. Η αστυνομία συνέλαβε τον Kerner την Πέμπτη.

Joerg Kerner_Porsche engine chief

Πριν πάει στην Porsche, o Kerner ήταν υψηλά ιστάμενο στέλεχος της Audi, υπεύθυνος για τα ηλεκτρονικά και το λογισμικό των κινητήρων και των συστημάτων μετάδοσης, όπως αναφέρει το Automotive News.

Η Porsche έχει αρχίσει να απομακρύνεται από τα ντίζελ τον τελευταίο καιρό, καθώς ετοιμάζεται για τον εξηλεκτρισμό με την παρουσίαση της ηλεκτρικής Mission E τo 2019. Πάντως η εταιρεία θεωρεί ότι ακόμα υπάρχει μέλλον για τους πετρελαιοκινητήρες: «Η Porsche δεν εξελίσσει ούτε παράγει δικούς της κινητήρες ντίζελ, και δεν σχεδιάζουμε να το αλλάξουμε αυτό στο μέλλον», δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας, Oliver Blume. «Όμως, δεν υπάρχει λόγος να εγκαταλείψουμε ξαφνικά την πετρελαιοκίνηση».

Το σκάνδαλο “Dieselgate” δεν δείχνει να τελειώνει για το VW Group. Η διαχείριση του προβλήματος λέγεται ότι έχει κοστίσει στον όμιλο 25 δις ευρώ μέχρι στιγμής, και η αιμορραγία συνεχίζεται. Επιπλέον, έχουν συλληφθεί αρκετά στελέχη για την απάτη με τους ρύπους, μεταξύ των οποίων και ο επικεφαλής της εξέλιξης κινητήρων στη VW, Wolfgang Hatz.

[Πηγές: Frankfurter Allgemeine Zeitung, Automotive News]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube