node/38123

Συμμορία για όσκαρ: Κλέβουν Ferrari με τη συγκατάθεση του ιδιοκτήτη!

Προσποιούνται υπαλλήλους της αντιπροσωπείας και παραλαμβάνουν το αυτοκίνητο με νταλίκα.

Μια συμμορία στη Νότιο Αφρική έχει βρει έναν ευφάνταστο τρόπο να κλέβει πολυτελή αυτοκίνητα απευθείας από το σπίτι του ιδιοκτήτη, αναγκάζοντας την επίσημη σελίδα της Ferrari στο facebook να εκδώσει προειδοποίηση στους πελάτες της.

Όλα ξεκινούν με ένα απλό τηλεφώνημα στο οποίο μέλη της συμμορίας που υποδύονται υπαλλήλους της αντιπροσωπείας, ενημερώνουν τον ιδιοκτήτη του υπεραυτοκινήτου μια έκτακτη ανάκληση που αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο. Την επόμενη μέρα, ένα φορτηγό φτάνει έξω από το σπίτι του, με τους επίδοξους κλέφτες να είναι μεταμφιεσμένοι σε υπαλλήλους της αντιπροσωπείας, φορώντας στολές και παρουσιάζοντας στον ενδιαφερόμενο επίσημα έγγραφα για την παραλαβή του αυτοκινήτου. Ο ιδιοκτήτης υπογράφει και παραδίδει τα κλειδιά στους κλέφτες που φορτώνουν το όχημα στο φορτηγό και εξαφανίζονται.

Η απάτη συνήθως αποκαλύπτεται σε μια ή δύο ημέρες, όταν ο ανυποψίαστος ιδιοκτήτης καλεί την αντιπροσωπεία για να ενημερωθεί για την κατάσταση του οχήματος. Εκεί τον ενημερώνουν πως δε γνωρίζουν τίποτα για καμία ανάκληση, και προφανώς καταλαβαίνει ότι η Ferrari του έχει κάνει φτερά. Μέχρι τότε, η συμμορία έχει μεταφέρει τα κλεμμένα υπεραυτοκίνητα εκτός συνόρων, ή τα έχει αποσυναρμολογήσει για ανταλλακτικά, απενεργοποιώντας το σύστημα εντοπισμού μέσω GPS. Το τελευταίο περιστατικό αφορά μια πανάκριβη Ferrari 812 Superfast, η οποία μεταφέρθηκε στη Μοζαμβίκη όπου της αφαίρεσαν τον V12 κινητήρα.

Όπως αναφέρει η επίσημη προειδοποίηση της Ferrari στο facebook, κανένας αντιπρόσωπος δεν θα καλέσει τον ιδιοκτήτη ώστε να ζητήσει παραλαβή του οχήματος από αυτόν, ενώ προτρέπει τους πελάτες της να διπλοτσεκάρουν καλώντας οι ίδιοι την αντιπροσωπεία αν επικοινωνήσει μαζί τους ο οποιοσδήποτε υποδυόμενος τον υπάλληλο. Εκτός από Ferrari, η συμμορία έχει κλέψει στο παρελθόν μοντέλα των Toyota και Audi.

[Πηγή: Carbuzz]

node/39181

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Πώς μπορεί ένα μεταχειρισμένο Honda Civic Si εικοσαετίας να κοστίζει περισσότερο από το αντίστοιχο καινούριο;

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Οι δημοπρασίες του Bring a Trailer αρκετές φορές μας κάνουν εντύπωση με τα αψυχολόγητα αποτελέσματά τους, είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω. Μια τέτοια αγγελία αφορά το εικονιζόμενο Honda Civic Si (EM1) του 2000, το οποίο άλλαξε χέρια έναντι $50.000 (€44.281)! Η εξωφρενική αυτή τιμή παραπέμπει περισσότερο σε ένα καινούριο Civic Type R και λιγότερο σε ένα όχημα εικοσαετίας το οποίο μάλιστα δεν ήταν περιορισμένης παραγωγής.

Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούριο το 2000 έναντι $17.985 από την αντιπροσωπεία Pompano Honda στη Florida, και άλλαξε χέρια το 2004 όταν το αγόρασε ο δεύτερος ιδιοκτήτης του από την Washington. Μέσα σε 20 χρόνια, οι δύο ιδιοκτήτες έχουν καλύψει λίγο πάνω από 9.000 km όπως αποκαλύπτει το οδόμετρο. 

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο αθάνατος τετρακύλινδρος κινητήρας VTEC 1,6 λίτρων με απόδοση 160 PS, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων στέλνοντας τη δύναμη στον εμπρός άξονα. Όπως αναφέρει το ιστορικό του μοντέλου, δεν ενεπλάκη ποτέ σε ατύχημα ενώ το πιο πρόσφατο σέρβις έγινε το 2017.

 Honda Civic Si

Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε απόχρωση Electron Blue και όπως βλέπετε από τις φωτογραφίες βρίσκεται σε κατάσταση βιτρίνας. Η δίπορτη έκδοση Si διαθέτει ζάντες αλουμινίου 15" (ελαστικά Michelin XGT V4), τέσσερα δισκόφρενα, σπορ ανάρτηση, χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης, ηλιοροφή και αεροδυναμικές προεκτάσεις του εμπρός προφυλακτήρα και των μαρσπιέ. Στο εσωτερικό βρίσκουμε γκρι υφασμάτινες επενδύσεις με μοτίβα της εποχής, air condition, cruise control και ένα aftermarket ηχοσύστημα της Pioneer με έξι ηχεία.

Αν ακόμα απορείτε για την τιμή, ο λόγος είναι η εργοστασιακή κατάσταση του μοντέλου σε συνδυασμό με τα ελάχιστα χιλιόμετρα στο οδόμετρο - δύο στοιχεία που το καθιστούν πραγματικά σπάνιο στην εποχή μας. Ο αγοραστής προφανώς το βλέπει σαν επένδυση, και ποντάρει στο ότι η τιμή του θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο με την πάροδο των χρόνων. Μένει να δούμε αν οι εκτιμήσεις του βγουν αληθινές.

[Πηγή: Bring a Trailer]

node/39180

Drag Race: Mercedes-AMG E 63 S εναντίον BMW M5 Competition [video]

Δυο γερμανικά σπορ σεντάν με επιδόσεις που παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητα!

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Drag Race: Mercedes-AMG E 63 S εναντίον BMW M5 Competition [video]

Λίγο πριν παρουσιαστούν οι κορυφαίες εκδόσεις των ανανεωμένων premium E-Segment μοντέλων της Mercedes-Benz και της BMW, το κανάλι Full Throttle World οργάνωσε ένα Drag Race μεταξύ των απερχόμενων Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ και BMW M5 Competition.

Η BMW M5 Competition φορά twin-turbo V8 4,4 λίτρων με απόδοση 625 PS και 750 Nm ενώ ζυγίζει 1.865 kg. Αντίστοιχα, η Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ φορά twin-turbo V8 4,0 λίτρων με απόδοση 620 PS και 850 Nm, και ζυγίζει 1.880 kg. Και τα δύο μοντέλα έχουν τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Στα χαρτιά, η M5 επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 3,3" έναντι 3,4" της E 63. 

Όπως αποδεικνύει το βίντεο, οι μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες είναι ακόμα καλύτερες, με την BMW να ολοκληρώνει το 0-100 km/h σε 2,95" και η Mercedes-AMG να χρειάζεται 3,25". Τα δύο γερμανικά σπορ σεντάν εντυπωσιάζουν με τους χρόνους στο 1/4 του μιλίου, οι οποίοι παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητα: 10,76" για την BMW και 11,2" για την Mercedes-AMG (!)

Περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε τις αντίστοιχες εκδόσεις επιδόσεων των ανανεωμένων Mercedes-Benz E-Class και BMW 5 Series που πιθανότατα θα παρουσιαστούν μέσα στο 2020.

[Πηγή: Full Throttle World μέσω Motor1]