node/37437

Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi: Νέο ξεκίνημα

Ύστερα από την καταιγίδα και τον πόλεμο των επιγόνων του Ghosn, Renault, Nissan και Mitsubishi επιστρέφουν στην κανονικότητα, δημιουργώντας μάλιστα μια νέα κοινή μονάδα έρευνας και εξέλιξης.

Πριν από μερικές εβδομάδες, ο Jean-Dominique Senard αναγνώρισε ότι βρήκε τη Συμμαχία «σε πολύ χειρότερη κατάσταση» από ό,τι είχε φανταστεί όταν ανέλαβε τη θέση του προέδρου του Ομίλου Renault. Τα προβλήματα της Συμμαχίας είχαν ξεκινήσει πριν από την εκδήλωση της «υπόθεσης Ghosn», αλλά αναπόφευκτα η τελευταία επιδείνωσε την κατάσταση, σε βαθμό μάλιστα που η γαλλο-ιαπωνική εταιρική σχέση φαινόταν να απειλείται με κατάρρευση.

Τον Μάρτιο υπήρξε μια περίοδος ηρεμίας, με πρώτο βήμα την αναβίωση του επιχειρησιακού συμβουλίου της Συμμαχίας, το οποίο κατά το παρελθόν περιγραφόταν ως «το μόνο όργανο που επιβλέπει τις επιχειρήσεις και τη διοίκηση της Συμμαχίας, μεταξύ Renault, Nissan και Mitsubishi». Το συμβούλιο αυτό ήταν εκείνη την εποχή αποτελούμενο από τον Jean-Dominique Senard, τον Thierry Bolloré (γενικό διευθυντή της Renault), τον Hiroto Saikawa (διευθυντή της Nissan) και τον Osamu Masuko (διευθυντή της Mitsubishi).

Μεσούσης της περασμένης άνοιξης όμως ξανάνοιξε ο ασκός του Αιόλου! Ο Hiroto Saikawa, ο οποίος δεν ήταν υπέρμαχος της Συμμαχίας, παραιτήθηκε αφού αναγνώρισε παρατυπίες στην αμοιβή του και ο Jean-Dominique Senard απομάκρυνε τον Thierry Bolloré! Εάν και η αντικατάσταση του τελευταίου ήταν ακόμα άγνωστη, από την πλευρά της Nissan, ένα νέο ζευγάρι αφεντικών είχε μόλις αναλάβει τα ανώτερα αξιώματα. Και το θετικό των νέων ιθυνόντων; Ήταν υπέρ της Συμμαχίας. Οπότε και δημιουργήθηκαν οι προϋποθέσεις για να επέλθει στη γαλλο-ιαπωνική σχέση η νηνεμία ύστερα από την καταιγίδα. Ο Jean-Dominique Senard ήταν επίσης σαφής: Ελπίζει ότι η συνεργασία θα ανακάμψει για τα καλά το 2020, διαφορετικά θα αποτελεί αποτυχία για αυτόν τον ίδιο.

Jean-Dominique Senard
Για τον Jean-Dominique Senard αποτελεί προσωπικό στοίχημα η πλήρης εξομάλυνση των σχέσεων εντός της Συμμαχίας, κάτι που θέλει να πάρει την πλήρη διάστασή του μέσα στο 2020.


Η αποκατάσταση που αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο σωστό δρόμο συνεχίζει να οργανώνεται. Κατά τη διάρκεια μιας μηνιαίας συνάντησης της Συμμαχίας, αποφασίστηκε να διοριστεί Γενικός Γραμματέας, εντός λίγων ημερών. Σε ανακοίνωση, εξηγείται ότι «θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στον συντονισμό και στη διευκόλυνση αρκετών σημαντικών πρότζεκτ της Συμμαχίας που θα δρομολογηθούν για να επιταχύνουν την επιχειρησιακή αποδοτικότητα των συνιστωσών εταιρειών».

Επιπλέον, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Kyodo, τα μέλη της Συμμαχίας συμφώνησαν να δημιουργήσουν μια νέα εταιρεία εντεταλμένη για την έρευνα και εξέλιξη προηγμένων τεχνολογιών. Η Συμμαχία σαφώς και οφείλει να πει περισσότερα μέχρι τον προσεχή Ιανουάριο. Μια επιβεβλημένη επικοινωνία που θα καταδείξει ότι οι διαμάχες αποτελούν πλέον παρελθόν, στην αυγή μιας δεκαετίας που θα αλλάξει άρδην και πιθανότατα θα κλονίσει τη βιομηχανία αυτοκινήτων.
 

node/39174

Πώς θα ήταν ένα νέο Peugeot RCZ;

Το γαλλικό coupé ξαναγεννιέται σε ψηφιακό περιβάλλον με τη βοήθεια ανεξάρτητου σχεδιαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πώς θα ήταν ένα νέο Peugeot RCZ;

Μπορεί η Peugeot να έχει εξηγήσει τους λόγους που τα coupé μοντέλα έχουν καταργηθεί από τη γκάμα της, όμως αυτό δεν εμπόδισε τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Czyzewski  από το να οραματιστεί μια νέα γενιά του RCΖ (2009-2015).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Peugeot μας εξηγεί γιατί έχουν πεθάνει τα coupé

Ο σχεδιαστής διατήρησε τις αναλογίες, την διάταξη 2+2, τη διχρωμία και τα φουσκώματα στην οροφή που χαρακτήριζαν το τελευταίο δίπορτο μοντέλο της Peugeot. Παράλληλα, ενσωμάτωσε σε αυτό στοιχεία από την σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της γαλλικής φίρμας. Στη μάσκα τα επιθετικά φώτα LED έχουν τους "χαυλιόδοντες" που εισήγαγε το Peugeot 508 και πλαισιώνουν τη φαρδιά γρίλια με το έμβλημα της Peugeot. 

Peugeot RCZ

Στο προφίλ ξεχωρίζουν τα μεγάλα μαρσπιέ, και η διακοσμητική εισαγωγή αέρα που διαμορφώνει ένα πιο γωνιώδες σχήμα για τα φουσκωμένα πίσω φτερά. Πίσω έχουμε μια ενιαία μαύρη λωρίδα που φιλοξενεί τα φώτα LED που αποτελούνται από τρεις λεπτές "νυχιές" για τα στοπ και δύο οριζόντιες γραμμές για τα φλας σε κάθε πλευρά. Από κάτω βρίσκουμε δύο πλευρικές εσοχές και ένα φαρδύ διαχύτη με δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Εκτός από το λεπτομερές τρισδιάστατο μοντέλο του εξωτερικού και τα φωτορεαλιστικά renderings, ο σχεδιαστής δημιούργησε και το εσωτερικό! Εκεί βρίσκουμε το ψηφιακό περιβάλλον οδήγησης i-Cockpit της Peugeot, με τρισδιάστατο ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα. Την εικόνα συμπληρώνουν τα καθίσματα τύπου bucket, το flat-bottom τιμόνι μικρής διαμέτρου και οι μεταλλικές λεπτομέρειες που χαρίζουν μια premium εικόνα.

Peugeot RCZ

Γνωρίζουμε πως το σχέδιο του Czyzewski  δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια σχεδιαστική μελέτη που έκανε στον ελεύθερο χρόνο του για να διαφημίσει τις δυνατότητές του στο σχεδιασμό και τη δημιουργία τρισδιάστατων μοντέλων σε υπολογιστή. Παρόλα αυτά, τέτοια projects είναι πάντα καλοδεχούμενα καθώς ανοίγουν τη συζήτηση στο αυτοκινητιστικό φόρουμ και αφήνουν ελεύθερη τη φαντασία μας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 10+1 Peugeot που έκλεψαν την καρδιά μας [videos]

[Πηγή: Czyzewski Design μέσω Motor1]

node/39173
BP gas station EV chargers

Γερμανία: Υποχρεώνει τα πρατήρια να τοποθετήσουν φορτιστές

Για να υποστηρίξει το σχέδιο οικονομικής ανάκαμψης, η Γερμανία θα αναπτύξει ταχέως το δίκτυο φόρτισης, υποχρεώνοντας κάθε πρατήριο να εγκαταστήσει τουλάχιστον έναν σταθμό φόρτισης.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Γερμανία: Υποχρεώνει τα πρατήρια να τοποθετήσουν φορτιστές

Προκειμένου να αναθερμάνει την οικονομία της και να στηρίξει την αυτοκινητοβιομηχανία, η Γερμανία παρουσίασε πρόσφατα ένα νέο ιστορικό σχέδιο, ύψους 130 δισεκατομμυρίων ευρώ. Προσανατολισμένο στην ανάπτυξη της καθαρής κινητικότητας, το τελευταίο προβλέπει διπλασιασμό του οικολογικού μπόνους για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μείωση του ΦΠΑ τους.

Για να δώσει βάρος στα μέτρα της και να επιταχύνει τη γενικευμένη χρήση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, η γερμανική κυβέρνηση έχει επίσης επικεντρωθεί στην ανάπτυξη υποδομών και πιο συγκεκριμένα σε αυτό του δικτύου φόρτισης. Σήμερα αυτό το δίκτυο αριθμεί σε 27.730 σταθμούς φόρτισης σύμφωνα με τη BDEW, τη γερμανική ένωση για τη βιομηχανία ενέργειας και νερού.

Με το χαρτοφυλάκιο αποκλειστικά αφιερωμένο σε αυτήν την αποστολή, η Γερμανία θα επιβάλλει επίσης έναν ελάχιστο αριθμό σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης για καθένα από τα 14.118 πρατήρια καυσίμων της χώρας, όπως αναφέρει το Reuters. Κατώφλι προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος του ενός εκατομμυρίου τερματικών φόρτισης στη χώρα έως το 2030.

Σύμφωνα με τη BDEW, το δίκτυο πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον 70.000 συμβατικούς σταθμούς φόρτισης και 7.000 σταθμούς ταχείας φόρτισης για την υποστήριξη μιας μαζικής αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Επίσης, η πυκνότητα του δικτύου θα καθησυχάσει τους πιθανούς αγοραστές, των οποίων ο φόβος μήπως και ξεμείνουν από ενέργεια είναι το κύριο εμπόδιο στην αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.