Συλλογή από Pagani στο Grand Central Station της Νέας Υόρκης

Η ιστορική αίθουσα του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού γέμισε από υπεραυτοκίνητα της Pagani.

Η Pagani, με αφορμή τη συμπλήρωση 20 ετών από την παρουσίαση του πρώτου μοντέλου παραγωγής της, οργάνωσε την έκθεση “Pagani. The Story of a Dream” στο Grand Central Station της Νέας Υόρκης μεταξύ 5 και 8 Νοεμβρίου.

Οι κατά μέσο όρο 750.000 άνθρωποι που περνούν από το συγκεκριμένο σιδηροδρομικό σταθμό κάθε ημέρα, είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν έξι μοντέλα της ιταλικής φίρμας με συνολική αξία $18 εκατομμύρια δολάρια. Ο ιδρυτής και CEO της Pagani Automobili, Horacio Pagani, αναφέρθηκε στο Grand Central Terminal ως το σημείο από το οποίο αρκετοί μετανάστες που έφτασαν στις ΗΠΑ ξεκίνησαν το δικό τους "American Dream", παρομοιάζοντας την ιστορία τους με τη δική του προσωπική πορεία στο χώρο της αυτοκίνησης.

Τα αυτοκίνητα που εκτέθηκαν στο σταθμό ήταν τα εξής:

Zonda 001

  • Zonda 001 (1999): Το πρώτο μοντέλο παραγωγής της Pagani που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Γενεύης το 1999 με ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιο και κινητήρα 450 PS της AMG. Το συγκεκριμένο μοντέλο δέχθηκε πρόσφατα μια πλήρη ανακατασκευή επιστρέφοντας σε κατάσταση βιτρίνας.

Pagani Zonda F

  • Zonda F (2005): Μια ελαφρύτερη και εξελιγμένη έκδοση του υπεραυτοκίνητου που παρουσιάστηκε προς τιμήν του Juan Manuel Fangio, μέντορα του Horacio Pagani. Το Zonda F με τον κινητήρα 610 PS της AMG έσπασε το ρεκόρ του Nürburgring το 2007.

Pagani Zonda R

  • Zonda R (2009): Η έκδοση πίστας του Zonda με κινητήρα AMG 760 PS, επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο και τεχνολογία από τη Formula 1. Κυκλοφόρησε σε περιορισμένη παραγωγή 10 μονάδων ενώ το 2010 έθεσε νέο ρεκόρ στο Nürburgring.

Zonda Cinque

  • Zonda Cinque (2010): Όπως αναφέρει και το όνομά της, αυτή η ειδική έκδοση κυκλοφόρησε σε μόλις 5 αντίτυπα, συνδυάζοντας εξαρτήματα από τα Zonda F και Zonda R. Ήταν το πρώτο μοντέλο της Pagani που χρησιμοποίησε ενισχυμένο carbo-titanium σασί.

Pagani HP Barchetta

  • Zonda HP Barchetta (2017): Ειδική έκδοση που σχεδιάστηκε από τον Horacio Pagani για τον ίδιο και παρήχθει σε 3 μονάδες. Η απουσία οροφής παραπέμπει στα αγωνιστικά της δεκαετίας του '50. Το όχημα βασίστηκε στο σασί του Zonda Cinque από το οποίο δανείζεται και την εισαγωγή αέρα οροφής με το χαρακτηριστικό σχήμα.

Huayra Roadster BC

  • Huayra Roadster BC (2019): Παρουσιάστηκε φέτος στο Monterey Car Week ως η απόλυτη έκδοση του Huayra με κινητήρα 6.0 AMG V12 Twin Turbo απόδοσης 802 PS, χαμηλότερο βάρος και νέο αεροδυναμικό πακέτο. Το μοντέλο θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 40 μονάδων.
TAGS