SUV/crossover, ο καλύτερος φίλος της γυναίκας

SUV/crossover, ο καλύτερος φίλος της γυναίκας

Έτσι αποκαλύπτει έρευνα που λαμβάνεται σοβαρά υπόψη από τις εταιρείες, καθώς αυτές αποτελούν σημαντικούς πελάτες για τα premium μοντέλα της κατηγορίας.

Τα crossovers συνεχίζουν την ραγδαία ανάπτυξή τους ως κατηγορία σε όλον τον κόσμο και νέα έρευνα καταδεικνύει τις κυρίες ως τις επικεφαλής στην αύξηση της δημοτικότητάς τους στις ΗΠΑ.

Οι γυναίκες προτιμούν τα πρακτικά μοντέλα αυτής της ειδικής κατηγορίας για τους ίδιους λόγους με τους άνδρες: Τα πρόσφατα crossover προσφέρουν τον ακαταμάχητο συνδυασμό αποδοτικότητας (κατά συνέπεια και οικονομίας) με άφθονο χώρο πίσω.

Από το 2010 έως το 2015, οι πωλήσεις crossover σε γυναίκες αυξήθηκαν κατά 34% έναντι 22% στους άντρες, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε το Bloomberg από έρευνα που ανάθεσε στην εταιρεία MaritzCX. Οι κυρίες δείχνουν προτίμηση ειδικά στην premium πλευρά της κατηγορίας, η αγορά των οποίων αυξήθηκε αντίστοιχα στο γυναικείο καταναλωτικό κομμάτι κατά 117% και για το ίδιο χρονικό διάστημα.

Αυτή η αλλαγή στην κατεύθυνση των πωλήσεων συνδυάζεται με τα νέα δημογραφικά στοιχεία. Οι γυναίκες παντρεύονται και αποκτούν παιδιά μεγαλύτερες. Επιπλέον, οι ανύπαντρες γυναίκες σήμερα τείνουν να λαμβάνουν καλύτερη εκπαίδευση και να κερδίζουν περισσότερα χρήματα. Αυτοί οι παράγοντες δημιουργούν μια ομάδα καταναλωτών που διαθέτει χρήματα για να δαπανήσει και που θέλει ένα αυτοκίνητο που θα καλύπτει μια ποικιλία αναγκών και απαιτήσεων, τις οποίες ένα CUV υποστηρίζει στην εντέλεια. Ακόμη, πάνω από το 66% των γυναικών, το 2015, ανέφερε πως η αγορά ενός crossover έγινε «αποκλειστικά για μένα», αναφέρει το Bloomberg.

Οι κατασκευαστές έχουν πολλά να κερδίσουν, γοητεύοντας το γυναικείο καταναλωτικό κοινό. Όχι μόνο διότι έτσι θα κερδίσουν μια πώληση, αλλά και διότι οι γυναίκες επιδεικνύουν υψηλή πιστότητα σε μια φίρμα, σύμφωνα με το Bloomberg. Είναι επίσης από τους καταναλωτές που μεταφέρουν σε γνωστούς και φίλους τη καλή φροντίδα και την εμπειρία, φέροντας έτσι περισσότερους αγοραστές στις εκθέσεις.

[Πηγή Bloomberg μέσω Automotive News]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube