node/39633

Στο «κόκκινο» η BMW για πρώτη φορά μετά το 2009

Απώλειες €666 εκατ. στο δεύτερο τρίμηνο - Ελπίδες για ανάκαμψη στο δεύτερο εξάμηνο του 2020. 

Οι απώλειες του BMW Group έσυραν την εταιρεία στο «κόκκινο» για πρώτη φορά μετά από μια δεκαετία, εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού. 

Η BMW έχασε €666 εκατ. από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, εμφανίζοντας αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα για πρώτη φορά μετά την οικονομική κρίση του 2009. Να σημειώσουμε πως την αντίστοιχη περίοδο του 2019 η εταιρεία είχε καταγράψει κέρδη της τάξης των €2,2 δισ.

Παρά τη δύσκολη περίοδο, η BMW δήλωσε ότι αναμένει να παρουσιάσει λειτουργικά κέρδη στο τέλος του έτους.

«Προσβλέπουμε τώρα στο δεύτερο εξάμηνο με συγκρατημένη αισιοδοξία και συνεχίζουμε να στοχεύουμε ένα περιθώριο κέρδους μεταξύ 0% και 3% για την εταιρεία το 2020», δήλωσε σε ανακοίνωσή του ο Διευθύνων Σύμβουλος Oliver Zipse.

Οι πωλήσεις έχουν αρχίσει να ανακάμπτουν σε ορισμένες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, κάνοντας την BMW να ελπίζει ότι το τέλος της χρονιάς θα αποφέρει κέρδος, αλλά η ανάκαμψη δεν θα είναι αρκετή για να αντισταθμίσει το έλλειμμα των πωλήσεων που χάθηκαν από την πανδημία.

Η BMW θα ξεκινήσει να παράγει το ηλεκτρικό SUV iX3 φέτος στην Κίνα, από όπου και θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του. 

Οι παραδόσεις ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν το τελευταίο τρίμηνο καθώς χώρες όπως η Γερμανία και η Γαλλία αύξησαν τις επιδοτήσεις για τα οχήματα. Η BMW δήλωσε ότι αναμένει περαιτέρω ανάπτυξη από αυτόν τον τομέα το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39939
BMW 128ti

BMW: Τεχνολογία για βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς

Η BMW συνεργάζεται με μια εταιρεία τεχνολογίας για να σχεδιάσει ένα σύστημα που θα μπορεί να αναλύει τον δρόμο σε πραγματικό χρόνο για να βελτιώσει το κράτημα και την άνεση. Μια ιδέα που, ωστόσο, δεν είναι πραγματικά νέα.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

BMW: Τεχνολογία για βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς

Η δυνατότητα της απόσβεσης σε ένα αυτοκίνητο έχει προφανώς μεγάλο περιθώριο βελτίωσης, ακόμη και εν έτει 2020. Οι κορυφαίοι κατασκευαστές έχουν ήδη, ως επί το πλείστον, συστήματα που αναλύουν τον δρόμο, χάρη στις κάμερες, και έτσι καθιστούν δυνατή την προσαρμογή της ανάρτησης στο επικείμενο ανάγλυφο. Ένα είδος προγνωστικής απόσβεσης (και όχι μόνο «παθητικής») που συναντάμε ιδιαίτερα σε μοντέλα της Mercedes-Benz, αλλά και στη Rolls-Royce που ανήκει στο γκρουπ της BMW.

Η BMW για το ανάλογο σύστημά της συνεργάστηκε με την ισραηλινή Tactile Mobility, εταιρεία που ειδικεύεται στην τεχνολογία συλλογής και ανάλυσης δεδομένων. Στόχος είναι να σχεδιάσει ένα σύστημα νέας γενιάς βασισμένο σε αισθητήρες που θα συλλέγουν και θα αναλύουν δεδομένα από τα λάστιχα, τα φρένα, τον κινητήρα, την ανάρτηση και την κατάσταση του δρόμου για να τελειοποιήσουν την οδική συμπεριφορά και την άνεση.

Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η Tactile Mobility δεν μας είναι άγνωστη, καθώς συνεργάζεται ήδη με αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford και η Porsche, καθώς και με δήμους και οδικές αρχές στις Ηνωμένες Πολιτείες, στην Ευρώπη και στην Ασία.

Η τρόπον τινά καινοτομία στην προκειμένη περίπτωση όμως είναι ότι αυτή η τεχνολογία δεν θα προορίζεται για τη Rolls-Royce, αλλά θα αποτελέσει κοινό τόπο σε μια νέα γενιά μοντέλων BMW από το 2021. Επίσης, τα δεδομένα που συλλέγονται από τους αισθητήρες δεν θα χρησιμοποιηθούν μόνο για την προσαρμογή των αναρτήσεων αφού «θα μοιράζονται και σε άλλα οχήματα και υποδομές για τη βελτίωση της ασφάλειας στον δρόμο, ειδικά στις περιπτώσεις που αφορούν μεγάλες λακκούβες ή αντικείμενα στον δρόμο.