Σχεδόν οι μισοί κάτοχοι PHEV οχημάτων, δεν τα φορτίζουν!

Σχεδόν οι μισοί κάτοχοι PHEV οχημάτων, δεν τα φορτίζουν!

Εάν ένα plug-in hybrid (PHEV) αυτοκίνητο δεν χρησιμοποιεί τη μπαταρία του, τότε η κατανάλωση καυσίμου και οι ρύποι του είναι αισθητά υψηλότεροι!

Μια πρόσφατη έρευνα του Διεθνούς Συμβουλίου Καθαρών Μεταφορών (ICCT) διαπίστωσε ότι οι κάτοχοι plug-in υβριδικών (PHEV) αυτοκινήτων χρησιμοποιούν το ηλεκτρικό σύστημα για την κίνηση τους από 26 έως 56% λιγότερο σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις της ΕΡΑ (Ρυθμιστική Αρχή Περιβάλλοντος των ΗΠΑ). 

Αυτό ουσιαστικά σημαίνει πως η πραγματική κατανάλωση καυσίμου και ρύπων αυτών των οχημάτων είναι από 42 έως 67% υψηλότερη από αυτήν που ανακοινώνουν οι εργοστασιακές μετρήσεις.

Πιο απλά και κατανοητά, εάν ένας κάτοχος plug-in υβριδικού αυτοκινήτου δε χρησιμοποιεί σωστά το υβριδικό σύστημα τότε όχι μόνο δεν υπάρχει κάποιο όφελος για το περιβάλλον αλλά ούτε και για την τσέπη του.

PHEV

Πολλοί κάτοχοι PHEV μοντέλων υποστηρίζουν ότι δεν επαναφορτίζουν τις μπαταρίες του συστήματος εξαιτίας της αργής φόρτισης του. Η αλήθεια είναι, πως ένα plug-in hybrid μοντέλο απαιτεί κάμποσες ώρες για να γεμίσει τις μπαταρίες του και το όφελος στην πράξη (στα διανυθέντα δηλαδή χιλιόμετρα που μπορεί να κάνει κανείς με γεμάτες μπαταρίες) δεν είναι σημαντικό. 

Αυτός είναι και ο σημαντικότερος λόγος που οι κάτοχοί τους καταλήγουν να τα οδηγούν ως ένα συμβατικό αυτοκίνητο που λειτουργεί με παραδοσιακό τρόπο, δηλαδή με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ωστόσο, το πρόσθετο βάρος του ηλεκτρικού συστήματος (μπαταρίες, ηλεκτροκινητήρας κτλ), αυξάνει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων.

PHEV

Τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα παρουσιάστηκαν στην αγορά από τους κατασκευαστές ως η γέφυρα που θα ένωνε με ασφάλεια δυο κόσμους: Των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και των αντίστοιχων με ηλεκτροκινητήρες.

Στα πρώτα τους βήματα, το κοινό έδειξε να αγκαλιάζει την προσπάθεια ως μια μεταβατική λύση που προσέφερε τα καλύτερα χαρακτηριστικά από δυο εντελώς διαφορετικές φιλοσοφίες. 

Όσο όμως ο καιρός περνά, οι πωλήσεις τους φθίνουν και σε συνδυασμό με τα νέα αυστηρότερα μέτρα Euro 7 που θα τεθούν σε ισχύ από το 2025, φαίνεται πως τα plug-in hybrid μοντέλα θα περάσουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Ειδικά από τη στιγμή που όλες σχεδόν οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εξελίξει πλέον νέες πλατφόρμες τους για τα αμιγώς ηλεκτρικά τους μοντέλα...

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube

Videos από το DRIVE