Seat: Διπλασιασμός πωλήσεων ή μεγάλοι μπελάδες

Seat: Διπλασιασμός πωλήσεων ή μεγάλοι μπελάδες

Η μακροημέρευση της Seat περνά μέσα από το διπλασιασμό των σημερινών πωλήσεών της, σύμφωνα με το πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ισπανικής εταιρείας, Τζέιμς Μιούιρ.

Το 2012, η Seat πούλησε 320.000 αυτοκίνητα και ο Μιούιρ έβαλε στόχο τουλάχιστον το διπλασιασμό τους για ένα βιώσιμο μέλλον. «Μακροπρόθεσμα όποια εταιρεία στοχεύει να επιβιώσει, χρειάζεται να πουλά τουλάχιστον 1.000.000 αυτοκίνητα», είπε ο Μιούιρ.
«Χρειάζεται να φέρνουμε όγκο παραγωγής στο τραπέζι, όπως εξάλλου και κέρδος», συμπλήρωσε. «Και βραχυπρόθεσμα αυτό σημαίνει ότι η επένδυση που κάναμε για την οικογένεια Leon χρειάζεται να μεταφραστεί σε πωλήσεις. Κάθε σεντ που επενδύσαμε χρειάζεται να εξαργυρωθεί. Μόνο έτσι μπορούμε να απαιτήσουμε από τη VW και άλλα κεφάλαια για επενδύσεις».

Η Seat πιστεύεται ότι έχει στα σκαριά έναν αντίπαλο του Qashqai, βασισμένο στην πολυδιαμορφώσιμη πλατφόρμα MQB του γκρουπ της VW. Η Seat σε κοινή πορεία με πολλούς κατασκευαστές στοχεύει να αναπτυχθεί σε κάθε κατηγορία της αγοράς των crossover, είτε αυτά είναι μικρά είτε μεγάλα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube