node/36359

Σαλόνι Αυτοκινήτου Φρανκφούρτης: Αυξημένα μέτρα ασφαλείας για το φόβο ακτιβιστών

Αυστηροί έλεγχοι στις εισόδους της έκθεσης - Τι φοβούνται οι διοργανωτές.

Σε συναγερμό έχουν τεθεί οι αστυνομικές αρχές στη Φρανκφούρτη ενόψει της διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου που ανοίγει τις πύλες της στις 12 Σεπτεμβρίου. Και αυτό διότι φοβούνται συντονισμένες επιθέσεις από ακτιβιστές, οι οποίοι μάλιστα τις τελευταίες ημέρες καλούν το κοινό να πάρει μέρος σε εκδηλώσεις διαμαρτυρίας κατά της αυτοκίνησης.

Οι τοπικές αρχές έχουν επικεντρώσει το ενδιαφέρον αλλά και τις έρευνές τους ειδικά σε μια ομάδα που ακούει στο όνομα “Rocks in the Gearbox” και η οποία φέρεται να έχει διαπράξει σειρά βανδαλισμών σε περισσότερα από 40 πολυτελή αυτοκίνητα σε εκθέσεις της περιοχής του Kronberg, που βρίσκεται στα περίχωρα της πόλης. Η ομάδα “Rocks in the Gearbox” σε ανακοίνωσή της αναφέρει πως “σε δύο εβδομάδες στη Φρανκφούρτη θα ξεκινήσει για άλλη μια φορά ένα σόου προπαγάνδας από το ξεπερασμένο σύστημα μεταφορών που καταστρέφει το κλίμα”. 

Να θυμίσουμε ότι τον Αύγουστο ακτιβιστές κατέλαβαν σιδηροδρομικές γραμμές για να εμποδίσουν μεταφορά εξαρτημάτων στο εργοστάσιο της VW στο Wolfsburg.

Από την πλευρά τους οι κατασκευαστές της Γερμανίας στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν ένα πιο ειρηνικό κλίμα κάλεσαν στα εγκαίνια της έκθεσης την Greenpeace και την Deutsche Umwelthilfe, να πάρουν μέρος σε μια ανοικτή συζήτηση με θέμα την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη κινητικότητα. 

Τέλος, οι οργανωτές της έκθεσης ανακοίνωσαν πως οι έλεγχοι στις εισόδους θα είναι πιο αυστηροί από κάθε άλλη χρονιά με δεδομένους τους φόβους ότι μπορεί να υπάρξουν ακτιβιστικές ενέργειες και ταραχές.

node/39083

Φορτίζουν το ηλεκτρικό Tesla Model X κάνοντας ποδήλατο! [video]

Σίγουρα δεν είναι και ο πιο πρακτικός τρόπος φόρτισης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Τετάρτη, 27 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Φορτίζουν το ηλεκτρικό Tesla Model X κάνοντας ποδήλατο! [video]

Έχετε ποτέ αναρωτηθεί τι θα γινόταν αν χρησιμοποιούσαμε την ενέργεια που παράγουν οι ποδηλάτες στα γυμναστήρια για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας; Κάτι τέτοιο φαίνεται πως αποτέλεσε έμπνευση για τον Φιλανδό εφευρέτη Janne Käpylehto, ο οποίος κατασκεύασε μια συσκευή που μετατρέπει την ανθρώπινη κινητική ενέργεια σε ηλεκτρισμό για φότριση ηλεκτρικών αυτοκινήτων!

Όπως θα δείτε και στο απόσπασμα βίντεο που ακολουθεί, μια ομάδα από 9 ποδηλάτες έβαλαν τα δυνατά τους για 20 λεπτά προκειμένου να φορτίσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τις μπαταρίες ενός Tesla Model X. Το πείραμα που ο ίδιος ο δημιουργός του χαρακτήρισε "Χαζό αλλά διασκεδαστικό και ακριβές" στέφθηκε με επιτυχία καθώς η κόπωση των ποδηλατών είχε όντως ως αποτέλεσμα τη φόρτιση του αυτοκινήτου!

Σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού του Tesla, το μοντέλο κέρδισε 2 km ηλεκτρικής αυτονομίας από τα 20 λεπτά εργασίας της ποδηλατικής ομάδας. Αυτό σημαίνει πως για μια πλήρη φόρτιση του Model X, οι ποδηλάτες θα έπρεπε να συνεχίσουν το πεντάλ για 4 ημέρες!

[Πηγή: Janne Käpylehto μέσω Jalopnik]

node/39082

Πώς διατηρήθηκε αυτή η διαφήμιση της Toyota Supra από το 1993 μέχρι σήμερα;

Όλη η αλήθεια για τη διαφημιστική πινακίδα που μας ταξίδεψε πίσω στο χρόνο.

Τετάρτη, 27 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Πώς διατηρήθηκε αυτή η διαφήμιση της Toyota Supra από το 1993 μέχρι σήμερα;

Το μυστήριο της διαφημιστικής πινακίδας με την Toyota Supra η οποία παραμένει ακόμα στη θέση της από το 1993, φαίνεται πως λύθηκε από το αμερικανικό thedrive. Το θέμα ήρθε στη δημοσιότητα τον Ιανουάριο του 2020, όταν ένας οδηγός που περνούσε από τον αυτοκινητόδρομο U.S. Highway 101 στο San Fransisco δημοσίευσε στο Instagram την εν λόγω φωτογραφία.

Μια διαφήμιση 27 ετών σε ένα τόσο πολυσύχναστο σημείο, σίγουρα δεν είναι κάτι συνηθισμένο, ειδικά αν συνυπολογίσουμε την αρκετά καλή κατάσταση στην οποία έχει διατηρηθεί.

Τελικά, η αλήθεια είναι πως η επανεμφάνιση της Supra δεν αποτελεί διαφημιστικό τρικ της Toyota, αλλά οφείλεται σε μια συγκυρία.

Οι διαφημιστικές πινακίδες του είδους είναι φτιαγμένες από βινύλιο που τοποθετείται με κόλλα πάνω στη σταθερή βάση, ευνοώντας την γρήγορη και συχνή αντικατάστασή τους. Παρόλα αυτά, μέχρι το 1993, η διαδικασία ήταν εντελώς διαφορετική, καθώς το θέμα βαφόταν απευθείας πάνω στην πινακίδα. Η εικόνα της Toyota Supra λοιπόν ήταν η τελευταία διαφήμιση παλαιάς κοπής στο συγκεκριμένο billboard, με την εταιρεία στην οποία ανήκει η πινακίδα να επιλέγει να την κρατήσει ως βάση αντί να την καλύψει με μαύρο χρώμα.

Από το 1993 μέχρι σήμερα, η διαφήμιση της Supra έχει καλυφθεί από εκατοντάδες μεταγενέστερες διαφημίσεις βινυλίου, για αυτό και τα χρώματά της έχουν διατηρηθεί σε τόσο καλή κατάσταση προστατευμένα από την ακτινοβολία του ηλίου. Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι πως κάθε φορά που οι εργάτες αλλάζουν βινύλιο - μια διαδικασία που διαρκεί περίπου 2 ώρες - η Supra αποκαλύπτεται σε όλους όσους περνούν από τον αυτοκινητόδρομο. Έτσι, διατηρείται ζωντανό ένα κομμάτι αυτοκινητιστικής ιστορίας, τουλάχιστον μέχρι η πινακίδα να αντικατασταθεί εντελώς από κάποιο ψηφιακό πάνελ.

[Πηγή: thedrive]