Radical: Στόχος της το νέο ρεκόρ στο Nürburgring με το RXC

Radical: Στόχος της το νέο ρεκόρ στο Nürburgring με το RXC

Στο πλαίσιο της έκθεσης Autosport, η Radical ανακοίνωσε ότι με το κουπέ RXC σκοπεύει να σπάσει το ρεκόρ που ίδια κατέχει με το ανοιχτό SR8 LM.

Η Radical δεν φτιάχνει ακριβώς αυτοκίνητα παραγωγής, όμως στην άτυπη κατάταξη των γρηγορότερων γύρων στο Nürburgring, ένα μοντέλο της φιγουράρει στη θέση του γρηγορότερου αυτοκινήτου δρόμου.

Πρόκειται για το Radical SR8 LM. Ένα… οριακά διθέσιο μοντέλο που κανονικά περιμένεις να δεις στο Le Mans και στους λοιπούς αγώνες αντοχής, ως αγωνιστικό πρωτότυπο. Όμως είναι ένα αυτοκίνητο που έχει έγκριση τύπου για να βγάζει κανονικά πινακίδες για χρήση στον δρόμο, τουλάχιστον στο Ην. Βασίλειο. Εφόσον σταμάτησε το χρονόμετρο στα 6’48’’ ακριβώς, φορώντας λάστιχα δρόμου, είναι τυπικά το ταχύτερο αυτοκίνητο δρόμου στο Nürburgring. Εμπρός από την Porsche 918 Spyder που είχε γράψει 6’57’' [video].

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε το Radical RXC Turbo 500

Ωστόσο πολλοί λένε ότι ένα αυτοκίνητο χωρίς καν αφαιρούμενη οροφή δεν μπορεί να θεωρείται αυτοκίνητο δρόμου. Για να απαντήσει σε αυτή την κριτική, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της Radical που μίλησε στο Autocar στο πλαίσιο της έκθεσης Autosport, η βρετανική εταιρία ετοιμάζεται να πετύχει ακόμα καλύτερο χρόνο με ένα άλλο μοντέλο της, το RXC Turbo 500. Με σταθερή οροφή, παρμπρίζ με υαλοκαθαριστήρες και κανονικές πόρτες, το RXC δεν μπορεί να θεωρηθεί από κανέναν λιγότερο αυτοκίνητο δρόμου απ’ ό,τι ένα supercar όπως η Porsche 918 Spyder.

Και οι άνθρωποι της Radical έχουν λόγους να είναι αισιόδοξοι, αφού ο χρόνος έχει σχεδόν ήδη γίνει. Κατά τη διάρκεια ενός ανοιχτού track day, με άλλα αυτοκίνητα στην πίστα τα οποία έπρεπε να προσπεράσει, το RXC Turbo 500 πέτυχε έναν πολύ πειστικό χρόνο, σύμφωνα πάντα με τη Radical. Μάλιστα ο εκπρόσωπος της εταιρίας δήλωσε πως το 6’48’’ που είχε πετύχει το SR8 LM «είναι εύκολο να το περάσουμε» με την πίστα ελεύθερη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Elemental πάει για το απόλυτο ρεκόρ στο 'Ring [videos]

Υπενθυμίζουμε ότι η κορυφαία έκδοση Turbo 500 του Radical RXC φοράει έναν 3.5 V6 EcoBoost της Ford, ο οποίος με τη βοήθεια δύο τούρμπο αποδίδει 537 PS και 66,5 kgm που φτάνουν στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου επτά σχέσεων. Με το βάρος να περιορίζεται σε 1.129 kg, για την επιτάχυνση 0-100 km/h χρειάζεται μόνο 2,6’’, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 298 km/h.

[Πηγή: Autocar]
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube