node/37984

Πρώτη εμφάνιση για το Renault Clio Rally στο Monte Carlo

Σε ρόλο πλοηγού του νέο «όπλο» της Renault.

Μετά από ένα πρόγραμμα εντατικής εξέλιξης, το νέο Renault Clio V Rally, εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο ράλι Μonte Carlo σε ρόλο πλοηγού.

Το αυτοκίνητο αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του γαλλικού Grand Prix της Formula 1 τον Ιούνιο και στη συνέχεια παρουσιάστηκε στο Rallye Cœur de France το Σεπτέμβριο. Το νέο Clio Rally είναι μία από τις τρεις εκδόσεις της πέμπτης γενιάς του Renault Clio που σχεδιάστηκε για αγώνες.

Στο Monte, πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου ήταν ο  Florian Bernardi, ο οποίος κέρδισε το Clio R3T Trophy France το 2018 και έμεινε πέμπτος στο ERC-3 το 2019.

clio

Το αυτοκίνητο φορά  το γνωστό 4κύλινδρο μοτέρ των 1.330 κ.εκ. με turbo Garrett που αποδίδει 180 ίππους / 6.500 rpm και  300 Nm ροπής, που συνδυάζεται με 5τάχυτο σειριακό κιβώτιο της Sadev, με δίσκο συμπλέκτη της Sachs και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της ZF.

Oι αναρτήσεις είναι της Bos Suspension με τροχούς 15 ιντσών για τις χωμάτινες ειδικές και 16 ιντσών για τις ασφάλτινες, με ρεζερβουάρ ασφαλείας 60 λίτρων βάση των κανονισμών FIA και βάρος 1.080 κιλά.

clio2

Διαθέσιμο από € 42.000 χωρίς φόρο (τιμή στη Γαλλία), το νέο Clio Rally πληροί τους κανονισμούς Rally5 και τα τελευταία πρότυπα ασφαλείας που έχουν καθοριστεί για την κατηγορία. Θα αγωνιστεί επίσης στα δικά του ενιαία πρωταθλήματα, όπως το Clio Trophy France, το οποίο θα διεξαχθεί σε έξι γύρους, στο γαλλικό πρωτάθλημα ράλι της  της FFSA, καθώς και σε αυτά της Ισπανίας και Ιταλίας.

 

node/39955

Toyota Gazoo Racing: Τρίτη συνεχόμενη νίκη στο Le Mans [video]

Η Toyota κυριάρχησε στην κατηγορία LMP1 συνεχίζοντας τη δυναστεία που ξεκίνησε το 2018.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Toyota Gazoo Racing: Τρίτη συνεχόμενη νίκη στο Le Mans [video]

H Toyota Gazoo Racing κέρδισε τις 24 Ώρες του Le Mans για τρίτη συνεχόμενη χρονιά επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της στους αγώνες αντοχής.

Το Toyota TS050 Hybrid #8 είδε πρώτο την καρέ σημαία, με οδηγούς τους Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley. Η ίδια ομάδα με τον Fernando Alonso στη θέση του Brendon Hartley είχε κερδίσει και τις δύο προηγούμενες χρονιές, ενώ το νέο μέλος της είχε κερδίσει με την Porsche το 2017.

Στη δεύτερη θέση γενικής κατάταξης και της κατηγορίας LMP1 ήρθε το αυτοκίνητο #1 της ομάδας Rebelion που οδηγούσαν οι Gustavo Menezes και Bruno Senna. Πίσω του είχαμε ακόμα ένα Toyota #7 το οποίο είχε την pole position και προηγούνταν για μεγάλο μέρος του αγώνα μέχρι να εμφανίσει πρόβλημα στον κινητήρα το οποίο του κόστισε πολύτιμο χρόνο στα πιτ. Στην τέταρτη θέση ακολουθούσε το έταιρο Rebellion #3.

Στην κατηγορία LMP2 την πρώτη θέση μετά από δυνατή μάχη κατέκτησε το Oreca #22 με οδηγούς τους Paul di Resta, Filipe Albuquerque και Phil Hanson που ξεκίνησε από την pole position.

Aston Martin Le Mans

Τέλος, στην κατηγορία GTE Pro η Aston Martin κυριάρχησε της Ferrari. Την πρώτη θέση στην κατηγορία και την 20η θέση γενικής κατέκτησε η Aston Martin Vantage AMR #97 με οδηγούς τους Alex Lynn, Maxime Martin και Harry Tincknell. Δεύτερη ήρθε η Ferrari 488 GTE EVO #51 των James Calado, Alessandro Pier Guidi και Daniel Serra ενώ στην τρίτη θέση είχαμε μια ακόμη Aston Martin #95 των Marco Sorensen, Nicki Thiim και Richard Westbrook.

Το φετινό Le Mans ήταν διαφορετικό από τα άλλα καθώς λόγω κορονοιού δεν είχε θεατές (ενδεικτικά τον αγώνα του 2019 παρακολούθησαν από κοντά 252.500 θεατές) ενώ πραγματοποιήθηκε Σεπτέμβριο αντί για Ιούνιο.

node/39954

Έχετε ξαναδεί pick-up με εφτά πόρτες;

Ένα εφταθέσιο pick-up για ταξίδια με ολόκληρη την οικογένεια στους αχανείς αυτοκινητόδρομους των Ηνωμένων Πολιτειών.

Κυριακή, 20 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έχετε ξαναδεί pick-up με εφτά πόρτες;

Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε γράψει για περίεργες μετατροπές οχημάτων, όμως σήμερα έχουμε για εσάς κάτι διαφορετικό καθώς αυτό το όχημα είναι σχεδιασμένο για να καλύψει όλες τις ανάγκες μιας μεγάλης οικογένειας.

Ο λόγος για ένα εφταθέσιο και εφτάπορτο pick-up στο Colorado των ΗΠΑ το οποίο πωλείται έναντι $32.000 (27.000).

Το όχημα βασίζεται σε ένα Chevrolet 3500 (2002) το οποίο έχει επιμηκυνθεί από την εταιρεία Krusty. Ως αποτέλεσμα, το pick-up έχει τέσσερις πόρτες απο τη μία πλευρά και τρεις από την άλλη, διευκολύνοντας την πρόσβαση στην ιδιαίτερα ευρύχωρη καμπίνα. Εκεί υπάρχουν επτά θέσεις σε διάταξη 2+2+3, άπλετος χώρος για τα πόδια και στις τρεις σειρές αλλά και δύο οθόνες 17,3" στην οροφή που προβάλλουν DVD.

pick-up

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο πετρελαιοκινητήρας Duramax V8 6,6 λίτρων της General Motors που έχει δεχθεί μια σειρά από επεμβάσεις για να ανταποκριθεί στο βάρος του οχήματος αλλά και στη ρυμούλκηση τρέιλερ. Όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες ο ιδιοκτήτης Kurt Barnhart συνήθιζε να έχει μαζί του και ένα τεράστιο τροχόσπιτο, αυξάνοντας το συνολικό μήκος του οχήματος σε επίπεδα που θυμίζουν νταλίκα! Σημαντικές τροποποιήσεις έχουμε και στη χαμηλωμένη ανάρτησ με αμορτισέρ της Bilstein εμπρός και αερανάρτηση πίσω με αυτο-ρυθμιζόμενο ύψος.

Επιπλέον, στην καρότσα μπορεί να προστεθεί και ένα επιπλέον ντεπόζιτο καθώς οι ανάγκες του κινητήρα για καύσιμο είναι ιδιαίτερα αυξημένες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτό το pick-up έχει καρότσα 4,9 μέτρων! [video]

Δεν ξέρουμε πώς σας φαίνεται η ιδέα ενός εφταθέσιου pick-up, όμως η αλήθεια είναι πως ένα όχημα αυτού του μεγέθους δύσκολα θα μπορούσε να χωρέσει σε κάποια ευρωπαική πόλη. Βέβαια στην Άγρια Δύση δεν υπάρχει έλλειψη χώρου, οπότε δεν φανταζόμαστε πως ο νέος ιδιοκτήτης θα δυσκολευτεί με το πάρκινγκ - ειδικά αν ζει σε φάρμα.

[Πηγή: Kurt Barnhart μέσω TheDrive.com]