node/36974

Πόσο είναι η δόση για την αγορά μιας Maserati MC12;

Ένα παράδειγμα χρηματοδοτικού προγράμματος για το υπεραυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι χρηματοδοτικά προγράμματα επιλέγουν οι ιδιοκτήτες σπάνιων υπεραυτοκίνητων; Η εταιρεία JRB Capital με βάση το Λονδίνο, έδωσε μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα αγορών που έκαναν οι πελάτες της με .... δόσεις.

Η πιο ενδιαφέρουσα περίπτωση είναι αυτή μιας "μεταχειρισμένης" Maserati MC12. Να θυμίσουμε πως η έκδοση δρόμου της MC12 ήταν βασισμένη στα μηχανικά μέρη της Ferrari Enzo, ενώ παρήχθη σε περιορισμένο αριθμό 50 μονάδων (+12 αγωνιστικά μοντέλα) μεταξύ 2004-2005, με τιμή €600.000 ευρώ. Δεδομένης της σπανιότητας του υπεραυτοκινήτου, όπως φαντάζεστε οι τιμές έχουν ανέβει αρκετά, και αρκετοί από τους ενδιαφερόμενους αγοραστές χρειάζονται κάποιου είδους δάνειο για να καταφέρουν να το αποκτήσουν.

Maserati MC12

Ας το πάρουμε λοιπόν από την αρχή. Με την αστρονομική τιμή των £1.795.000 (€2.085.626) της μεταχειρισμένης Maserati, ο πελάτης ζήτησε χρηματοδοτικό πρόγραμμα από την JBR Capital. Σύμφωνα με την εταιρεία, η προκαταβολή ορίστηκε σε ποσοστό 17%, δηλαδή στα £300.000 (€348.902), ενώ η μηνιαία δόση διαμορφώθηκε στα £18.297,34 (€21.259,84) για 48 μήνες. Τέλος, το αυτοκίνητο ξεχρεώθηκε με μια επιπλέον πληρωμή £1.000.000 (€1.161.909). Το επιτόκιο για το συγκεκριμένο ποσό ανήλθε στο 7,9%.

Εκτός από το συγκεκριμένο παράδειγμα, πελάτες της συγκεκριμένης εταιρείας έχουν αγοράσει Pagani Huayra, Lamborghini Aventador, Ferrari Enzo, ακόμα και μια αγωνιστική McLaren F1 GTR. Έτσι, μέσα σε μόλις 4,5 χρόνια, η JBR Capital έχει δανείσει £500 εκατομμύρια (€581,5 εκατ.) για αγορές υπεραυτοκινήτων.

node/39619

Elon Musk: Αν το Cybertruck δεν πουλήσει, θα φτιάξουμε ένα συμβατικό pick-up

Ο CEO της Tesla δήλωσε πως δεν έγινε έρευνα στο απευθυνόμενο κοινό όσον αφορά το σχεδιασμό του Cybertruck.

Δευτέρα, 03 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Elon Musk: Αν το Cybertruck δεν πουλήσει, θα φτιάξουμε ένα συμβατικό pick-up

Ο Elon Musk, μιλώντας για την αντισυμβατική σχεδίαση του Cybertruck, δήλωσε πως αν δεν άρεσε στους πελάτες της Tesla τότε θα το ανασχεδίαζαν για να δείχνει σαν ένα παραδοσιακό pick-up.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Tesla Cybertruck [video]

Σε συνέντευξή του στο Automotive News, ο CEO της Tesla αποκάλυψε πως δεν έκαναν την καθιερωμένη έρευνα με συμμετοχή απευθυνόμενου κοινού στη φάση σχεδιασμού και εξέλιξης. Αντίθετα, κατέληξαν από μόνοι τους σε ένα σχέδιο που τους φάνηκε «φανταστικό και υπερβολικά περίεργο».

«Εγώ απλά ήθελα να φτιάξω ένα φουτουριστικό άρμα μάχης - κάτι που να μοιάζει πως θα μπορούσε να βγει από τις ταινίες Blade Runner, Aliens ή κάτι παρόμοιο, αλλά την ίδια στιγμή να είναι πολύ πρακτικό», δήλωσε ο Musk. 

Ο ισχυρός άντρας της Tesla παραδέχθηκε ότι ο σχεδιασμός του Cybertruck ήταν εσκεμμένα εκκεντρικός, ενώ σε περίπτωση που δεν τα πάει καλά στην αρένα των πωλήσεων, το Plan B της εταιρείας είναι να φτιάξει μια ανασχεδιασμένη έκδοσή του που να μοιάζει περισσότερο με ένα παραδοσιακό pick-up: «Δεν ανησυχούσα πολύ σχετικά με το σχεδιασμό του, γιατί αν τελικά κανένας δεν θέλει να αγοράσει ένα περίεργο φορτηγό, θα φτιάξουμε ένα συμβατικό φορτηγό, κανένα πρόβλημα. Υπάρχουν πολλά συμβατικά φορτηγά που μοιάζουν σχεδόν ίδια, με δυσκολία μπορείς να εντοπίσεις τις διαφορές. Και φυσικά, θα μπορούσαμε να αντιγράψουμε αυτή τη λογική - αυτό είναι εύκολο. Οπότε αυτή είναι η εναλλακτική στρατηγική μας σε περίπτωση που τα πράγματα δεν πάνε καλά».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο πραγματικός λόγος που έσπασαν τα παράθυρα του Tesla Cybertruck [video]

Μέχρι στιγμής, η Tesla έχει δεχθεί πάνω από 620.000 προπαραγγελίες για το Cybertruck που παρουσιάστηκε το Νοέμβριο του 2019. Όπως περιγράφει ο ίδιος: «Το Cybertruck μπορεί να είναι καλύτερο σπορτσκαρ από μια Porsche 911, καλύτερο φορτηγό από ένα F-150, ενώ είναι θωρακισμένο και δείχνει λες και ήρθε από το μέλλον. Αυτός ήταν και ο στόχος μας, αναγνωρίζοντας βέβαια πως θα μπορούσε να εξελιχθεί σε παταγώδη αποτυχία».

«Στόχος μας είναι να εντυπωσιάσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο με αυτό το pick-up. Θέλουμε να είναι κάτι που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να ρυμουλκήσεις ένα σκάφος, ένα τρέιλερ αλόγου, να ξεριζώσεις δέντρα από το έδαφος, να βγεις εκτός δρόμου και να μη νοιάζεσαι για το αν θα γδάρεις το χρώμα καθώς δεν υπάρχει βαφή. Θα μπορούσες να συνθλίψεις πέτρες και να είσαι κομπλέ.»

[Πηγή: CarAdvice μέσω Automotive News]

node/39617

FCA Group: Ζημιά €928 εκατομμυρίων το δεύτερο τρίμηνο του 2020

Μικρότερη των αρχικών προβλέψεων η ζημιά του FCA Group λόγω πανδημίας.

Δευτέρα, 03 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

FCA Group: Ζημιά €928 εκατομμυρίων το δεύτερο τρίμηνο του 2020

Ο όμιλος Fiat Chrysler Automobiles (FCA) ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2020 το οποίο σημαδεύτηκε από την πανδημία, με ζημιά €928 εκατομμυρίων (€0,65-0,66 ανά μετοχή). Αυτό το νούμερο είναι σημαντικά χαμηλότερο από τις εκτιμήσεις των αναλυτών που προέβλεπαν ζημιά €1,87 δισ.

Η θετική πορεία της FCA στην αγορά της Βόρειας Αμερικής - όπου παρά το lockdown σημείωσε κέρδη €39 εκατομμυρίων - βοήθησε την εταιρεία να μειώσει τις επιπτώσεις της κρίσης.

Οι συνολικές πωλήσεις του ιταλο-αμερικανικού ομίλου σε παγκόσμια κλίμακα μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2020 ήταν 424.000 αυτοκίνητα, σημειώνοντας πτώση 63% σε σχέση με πέρυσι λόγω πανδημίας. Η ρευστότητα βρίσκεται στα €17,5 δισ. παρόλο που η εταιρεία επένδυσε πρόσφατα €4,5 δισ για το εργοστάσιο Intesa Sanpaolo facility.

Ο Mike Manley, CEO του FCA Group δήλωσε: «Τα αποτελέσματα του δεύτερου τρίμηνου έδειξαν πως αποφασιστικές ενέργειες και η απίστευτη συμβολή των εργαζομένων μας επέτρεψαν στην FCA να περιορίσει τις επιπτώσεις της κρίσης του COVID-19. Παρόλο που η εταιρεία παραμένει σε εγρήγορση για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων της, τα εργοστάσιά μας έχουν επανακκινήσει τη λειτουργία τους, οι αντιπρόσωποί μας έχουν ξεκινήσει τις πωλήσεις σε εκθέσεις αλλά και μέσω διαδικτύου, και έχουμε την ευελιξία και την οικονομική δύναμη να προχωρήσουμε προς τα εμπρός με τα σχέδιά μας. »

Το επόμενο βήμα για το FCA Group είναι η συγχώνευση με το Groupe PSA που θα σχηματίσει τον υπερ-όμιλο Stellantis, τον τέταρτο μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκινήτων στον κόσμο.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το επίσημο έγγραφο του FCA Group

TAGS