Πώς θα ήταν μια νέα έκδοση του FIAT Coupé;

Πώς θα ήταν μια νέα έκδοση του FIAT Coupé;

Το ιταλικό μοντέλο ξαναζεί μέσα από renderings ανεξάρτητου σχεδιαστή.

O Ιταλός ανεξάρτητος σχεδιαστής Gaspare Conticelli, δημιούργησε ψηφιακά renderings μιας υποθετικής νέας γενιάς του FIAT Coupé (1993-2000), μεταφράζοντας το εμβληματικό σχέδιο του Chris Bangle στο σήμερα.

 

Το FIAT Coupé Tribute διατηρεί τις χαρακτηριστικές σχισμές πάνω από τους φουσκωμένους θόλους των τροχών με τις τέσσερις ακτίνες, οι οποίοι ακολουθώντας τις προσταγές των καιρών μεγάλωσαν σε διάμετρο βελτιώνοντας σημαντικά τις αναλογίες σε συνδυασμό με τους τονισμένους ώμους, τους κοντύτερους προβόλους και τα μικρότερα παράθυρα. Στη μάσκα παραμένουν τα διπλά φώτα στη γρίλια και το καπό, με πιο μοντέρνο σχήμα και γραφικά LED. Πίσω έχουμε τα παραδοσιακά στρογγυλά φώτα σε κάθετη διάταξη και το όμορφο δέσιμο της ουράς με το πίσω παρμπρίζ.

FIAT Coupé

Αν και αποτελεί απλά ένα project ελεύθερου χρόνου, το σχέδιο του Gaspare Conticelli δείχνει πως θα μπορούσε να βγει στην παραγωγή. Παρόλα αυτά γνωρίζουμε πως ένα Coupé μοντέλο δεν βρίσκεται στα σχέδια της ιταλικής φίρμας, καθώς η επένδυση που θα απαιτούνταν για την εξέλιξή του θα το καθιστούσε ασύμφορο, δεδομένων των χαμηλών πωλήσεων της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Να θυμίσουμε πως το FIAT Coupé πρωτοπαρουσιάστηκε το 1993 με εξωτερικό σχεδιασμό δια χειρός Chris Bangle ο οποίος τότε εργαζόταν στο Centro Stile FIAT στο Τορίνο, και εσωτερικό σχεδιασμένο από τον οίκο Pininfarina.

FIAT Coupe 20V Turbo

Η ταχύτερη έκδοση του FIAT Coupé ήταν το εικονιζόμενο 2.0 20V Turbo Limited Edition με δίλιτρο πεντακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 220 PS σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτούσε σε 6,3" και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 250 km/h.

Η παραγωγή του ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2000, αφότου είχαν βγει από το εργοστάσιο 72.762 μονάδες. Έκτοτε, τα προσιτά μοντέλα με coupé αμάξωμα εξαφανίστηκαν από την αγορά, με την FIAT να επιλέγει την οριστική κατάργηση του μοντέλου από τη γκάμα της.

[Πηγή: Carscoops]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube