Porsche: Στο μέλλον, η κύρια πηγή εσόδων μας δεν θα είναι τα αυτοκίνητα

Porsche: Στο μέλλον, η κύρια πηγή εσόδων μας δεν θα είναι τα αυτοκίνητα

Η γερμανική εταιρεία θα στραφεί προς άλλες κατευθύνσεις για να διατηρήσει την κερδοφορία της.

Ο Lutz Meschke, αντιπρόεδρος και CFO της Porsche, δήλωσε στο Autocar πως κάποια στιγμή στο μέλλον, η πώληση αυτοκινήτων δεν θα είναι η κύρια πηγή εσόδων της εταιρείας, καθώς οι ανάγκες του αγοραστικού κοινού αλλάζουν, μειώνοντας το περιθώριο κέρδους.

Πιο συγκεκριμένα, ο Mesche δήλωσε: «Στόχος των πόλεων είναι να μειώσουν την κυκλοφοριακή συμφόρηση, οπότε θα πρέπει να βρούμε λύσεις που να ταιριάζουν με την μάρκα μας. Τα κοινόχρηστα αυτοκίνητα δεν είναι αρκετά - δεν θα μας δώσουν σημαντικό περιθώριο κέρδους. Αν θέλεις να αποκτήσεις ένα κομμάτι της πίτας, θα πρέπει να κάνεις επενδύσεις σε άλλες μάρκες και σε άλλου είδους λύσεις για την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Το να μιλάμε μόνο για τα αυτοκίνητα Porsche δεν είναι αρκετό για το μέλλον.», τονίζοντας πως η Porsche πρέπει να επενδύσει σε άλλες επιχειρήσεις και start up ώστε να διατηρήσει τα επίπεδα κερδοφορίας της.

Porsche

Περιγράφοντας το πρόβλημα που θα προκύψει μέσα στα επόμενα χρόνια, ο Lutz Meschke δήλωσε: «Σήμερα, οι πελάτες μας είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν 2, 3 ή και 4 Porsche αλλά στο μέλλον, ίσως αγοράσουν 1 ή 2 και χρησιμοποιούν άλλου είδους υπηρεσίες για να μετακινούνται στις πόλεις. Πρέπει να σκεφτούμε επιχειρησιακά μοντέλα που θα εξισορροπήσουν αυτές τις απώλειες».

Ένα παράδειγμα προς αυτή την κατεύθυνση είναι η συνδρομητική υπηρεσία της Porsche που έχει εγκαινιαστεί σε αρκετές πόλεις των ΗΠΑ, ενώ αναμένεται να επεκταθεί σε Ασία και Ευρώπη μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Παρόλο που σύμφωνα με τον Meschke, αυτό είναι μια καλή αρχή, δεν αρκεί για να καλύψει τις μειωμένες πωλήσεις που θα προκύψουν μέσα στα επόμενα 5 χρόνια.

«Αν το 60% των ανθρώπων ζουν σε μεγαλουπόλεις, τότε οι πωλήσεις αυτοκινήτων σε αυτά τα μέρη θα μειωθούν σημαντικά. Με την μάρκα μας είμαστε περιορισμένοι. Δεν θα βγάζουμε αρκετά χρήματα για να διατηρήσουμε το ποσοστό κερδοφορίας στο 15% (ο οριακός στόχος της Porsche) και αυτό είναι το πρόβλημα.»

Κλείνοντας, ο ισχυρός άντρας της Porsche δήλωσε πως θα προσπαθήσουν να συνεχίσουν τις πωλήσεις των αυτοκινήτων για όσο το δυνατόν περισσότερο καιρό.

Πηγή: Autocar

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube