node/40961

Ποιες μάρκες αυτοκινήτων αναζητήθηκαν περισσότερο στο διαδίκτυο το 2020

Η Toyota καταλαμβάνει την πρώτη θέση εκτοπίζοντας από το βάθρο την BMW - Μεγάλη άνοδος για Kia και Ford. 

Με το διαδίκτυο να έχει μπει πλέον στη ζωή μας, το τι αναζητούμε σε αυτό είναι πολλές φορές καθοριστικό και της επιτυχίας ή όχι ενός προϊόντος. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι ο κολοσσός που ακούει στο όνομα Google είναι ίσως η υπ' αριθμόν ένα πλατφόρμα διαφήμισης. 

Κάπως έτσι, έχει ιδιαίτερη σημασία να δούμε ποια αυτοκίνητα ή καλύτερα μάρκες αυτοκινήτων αναζήτησαν περισσότερο το 2020 ανά τον κόσμο οι καταναλωτές. 

Τα αποτελέσματα λοιπόν αναζήτησης στο Google που συγκεντρώθηκαν από το compethemarket.com.au αποκαλύπτουν ότι η Toyota ήταν η μάρκα αυτοκινήτου με τις περισσότερες αναζητήσεις το 2020, όντας η πρώτη σε 55 από τις 158 χώρες. Μάλιστα η Toyota εκθρόνισε την BMW που κατείχε την πρώτη θέση το 2019, αλλά υποχώρησε περίπου 70% στα στοιχεία αναζήτησης το 2020.

Σύμφωνα με την ανάλυση των στοιχείων, τα τελευταία τρία χρόνια υπήρξε μια μάχη μεταξύ της Toyota και της BMW για την πρώτη θέση, με τη Mercedes-Benz να παίρνει την τρίτη θέση κάθε χρόνο.

Τα δεδομένα αποκαλύπτουν τα αποτελέσματα αναζήτησης από 158 χώρες το 2018, το 2019 και το 2020. Το πιο πρόσφατο σύνολο δεδομένων δείχνει ότι η Toyota ήταν η κορυφαία μάρκα που πραγματοποιήθηκε αναζήτηση σε περίπου το ένα τρίτο (34,8%) όλων των χωρών που αναλύθηκαν. Σε απόλυτο αριθμό οι αναζητήσεις που αφορούν στην Toyota είναι 88,02 εκατομμύρια.

Σύμφωνα με κάποιες εκτιμήσεις, η εκτίναξη των αναζητήσεων για την Toyota έχει να κάνει με το γεγονός ότι μέσα στη χρονιά λάνσαρε πολλά μοντέλα ανάμεσα στα οποία εξέχουσα θέση κατέχει αναμφισβήτητα το Yaris. 

Ανάμεσα στις μάρκες που σημείωσαν σημαντική αύξηση στις αναζητήσεις στο Google ήταν η Kia και η Ford που κατέλαβαν την 4η και 5η θέση αντίστοιχα πίσω από την σταθερά τρίτη Mercedes-Benz.