Πιθανή μείωση 75% στη διαθεσιμότητα των Mercedes-AMG

Πιθανή μείωση 75% στη διαθεσιμότητα των Mercedes-AMG

Οι AMG θα θυσιαστούν στο βωμό των χαμηλότερων εκπομπών CO2 προς αποφυγή προστίμων.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times, η Mercedes εξετάζει το ενδεχόμενο να μειώσει τη διαθεσιμότητα των AMG μοντέλων της κατά 75%, έτσι ώστε να μειώσει το μέσο όρο εκπομπών COολόκληρης της γκάμας της από τα 138 g/km που είναι σήμερα στα στα 100 g/km.

Ο φιλόδοξος στόχος μείωσης των εκπομπών ρύπων οφείλεται στην αυστηρότερη νομοθεσία που θα ισχύσει από το 2021. Ενδεικτικό είναι πως σύμφωνα με τον αναλυτή Max Warburton, αν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πουλήσουν ακριβώς το ίδιο μείγμα αυτοκινήτων το 2021 με το 2018, τότε θα κληθούν να πληρώσουν πρόστιμα ύψους €25 δισεκατομμύρια ευρώ.

Οι εκδόσεις επιδόσεων AMG είναι συνήθως αυτές που επιβαρύνουν περισσότερο το περιβάλλον καθώς χρησιμοποιούν κινητήρες μεγάλου κυβισμού που δίνουν έμφαση στις επιδόσεις. Εκτός από τις AMG, η μείωση της διαθεσιμότητας ίσως επηρεάσει και άλλα μοντέλα της Mercedes-Benz που χρησιμοποιούν τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,0 λίτρων.

Αναλυτές της αγοράς αναφέρουν πως μια μεγάλη μείωση στη διαθεσιμότητα των AMG θα έχει σοβαρές επιπτώσεις στα κέρδη. Οι κορυφαίες και ισχυρότερες εκδόσεις κάθε μοντέλου με το έμβλημα της AMG είναι συνήθως και οι ακριβότερες, επιτρέποντας μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους στη γερμανική εταιρεία αλλά και στους αντιπροσώπους.

Για το μέλλον, η Mercedes-AMG αναμένεται να στραφεί στο downsizing, καθώς η νέα γενιά C63 που θα κυκλοφορήσει το 2022 θα αντικαταστήσει τον V8 4,0 λίτρων για ένα υβριδικό σύστημα με τον τετρακύλινδρο 2,0 λίτρων που γνωρίζουμε ήδη από την A45. Επιπλέον, η γερμανική εταιρεία ετοιμάζει περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα δίπλα στην EQC, όπως η EQA που ανακοινώθηκε στα πλαίσια της πρεμιέρας της νέας GLA.

Μια ακόμα λύση που θα βοηθήσει τη Mercedes-Benz να γλιτώσει μέρος των προστίμων, θα ήταν μια πιθανή συμφωνία συνεργασίας με άλλο κατασκευαστή. Κάτι παρόμοιο έκανε το FCA Group με την Tesla μειώνοντας το μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου του.

Πηγή: Autocar

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube