node/37636

Πιθανή μείωση 75% στη διαθεσιμότητα των Mercedes-AMG

Οι AMG θα θυσιαστούν στο βωμό των χαμηλότερων εκπομπών CO2 προς αποφυγή προστίμων.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times, η Mercedes εξετάζει το ενδεχόμενο να μειώσει τη διαθεσιμότητα των AMG μοντέλων της κατά 75%, έτσι ώστε να μειώσει το μέσο όρο εκπομπών COολόκληρης της γκάμας της από τα 138 g/km που είναι σήμερα στα στα 100 g/km.

Ο φιλόδοξος στόχος μείωσης των εκπομπών ρύπων οφείλεται στην αυστηρότερη νομοθεσία που θα ισχύσει από το 2021. Ενδεικτικό είναι πως σύμφωνα με τον αναλυτή Max Warburton, αν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πουλήσουν ακριβώς το ίδιο μείγμα αυτοκινήτων το 2021 με το 2018, τότε θα κληθούν να πληρώσουν πρόστιμα ύψους €25 δισεκατομμύρια ευρώ.

Οι εκδόσεις επιδόσεων AMG είναι συνήθως αυτές που επιβαρύνουν περισσότερο το περιβάλλον καθώς χρησιμοποιούν κινητήρες μεγάλου κυβισμού που δίνουν έμφαση στις επιδόσεις. Εκτός από τις AMG, η μείωση της διαθεσιμότητας ίσως επηρεάσει και άλλα μοντέλα της Mercedes-Benz που χρησιμοποιούν τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,0 λίτρων.

Αναλυτές της αγοράς αναφέρουν πως μια μεγάλη μείωση στη διαθεσιμότητα των AMG θα έχει σοβαρές επιπτώσεις στα κέρδη. Οι κορυφαίες και ισχυρότερες εκδόσεις κάθε μοντέλου με το έμβλημα της AMG είναι συνήθως και οι ακριβότερες, επιτρέποντας μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους στη γερμανική εταιρεία αλλά και στους αντιπροσώπους.

Για το μέλλον, η Mercedes-AMG αναμένεται να στραφεί στο downsizing, καθώς η νέα γενιά C63 που θα κυκλοφορήσει το 2022 θα αντικαταστήσει τον V8 4,0 λίτρων για ένα υβριδικό σύστημα με τον τετρακύλινδρο 2,0 λίτρων που γνωρίζουμε ήδη από την A45. Επιπλέον, η γερμανική εταιρεία ετοιμάζει περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα δίπλα στην EQC, όπως η EQA που ανακοινώθηκε στα πλαίσια της πρεμιέρας της νέας GLA.

Μια ακόμα λύση που θα βοηθήσει τη Mercedes-Benz να γλιτώσει μέρος των προστίμων, θα ήταν μια πιθανή συμφωνία συνεργασίας με άλλο κατασκευαστή. Κάτι παρόμοιο έκανε το FCA Group με την Tesla μειώνοντας το μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου του.

Πηγή: Autocar

node/39405

Οι πιο ακριβοπληρωμένοι influencers αυτοκινήτου

Πόσα χρήματα κερδίζουν για κάθε βίντεο στο YouTube και κάθε δημοσίευση στο Instagram οι influencers αυτοκινήτου;

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Οι πιο ακριβοπληρωμένοι influencers αυτοκινήτου

Το επάγγελμα του "influencer" μπορεί μόνο στο άκουσμά του να προκαλεί αντιδράσεις από μεγάλη μερίδα του κοινού, όμως γίνεται ολοένα και πιο αποδεκτό καθώς η εξάρτησή μας από το διαδίκτυο τείνει να αυξάνεται. Όπως και στο κομμάτι των ηλεκτρονικών, των καλυντικών και της μόδας, έτσι και στην αυτοκίνηση υπάρχουν αρκετοί influencers που έχουν αφήσει το στίγμα τους στην online κοινότητα των petrolheads.

Η σελίδα allcarleasing.co.uk έφτιαξε μια λίστα με τους δημοφιλέστερους influencers που δραστηριοποιούνται στον χώρο του αυτοκινήτου, μαζί με εκτιμήσεις για τα έσοδα που έχουν ανά βίντεο στο YouTube και ανά δημοσίευση στο Instagram. Τα ποσά θα σας φανούν ιδιαίτερα υψηλά, όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε πως για κάθε πετυχημένο influencer υπάρχουν χιλιάδες άλλοι που δεν έχουν καταφέρει να μετατρέψουν το χόμπι τους σε προσοδοφόρο επάγγελμα. Όπως και να έχει, οι εκατομμύρια followers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι από μόνοι τους αρκετά ελκυστικοί για να ανέβει το κασέ της διαφήμισης.

Ας δούμε λοιπόν τους πέντε πιο ακριβοπληρωμένους automotive influencers αυτή τη στιγμή:


5. Doug DeMuro

Doug De Muro

Ο Αμερικανός Doug DeMuro είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς YouTubers με περιεχόμενο για αυτοκίνητα σε ολόκληρο τον κόσμο. Στο κανάλι του στο YouTube το οποίο έχει 3,62 εκατομμύρια subscribers, κάνει reviews σε κάθε λογής μοντέλα τα οποία δανείζεται από αντιπροσωπείες ή από ιδιώτες καθώς δεν έχει καμία σχέση με τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Εκτός από αυτή την ιδιαιτερότητα που του χαρίζει απόλυτα αντικειμενική προσέγγιση, αυτό που τον ξεχωρίζει είναι ο ιδιαίτερα αναλυτικός τρόπος παρουσίασης του εξωτερικού και της καμπίνα κάθε μοντέλου προτού τα οδηγήσει και τα βαθμολογήσει με το δικό του Doug Score. Ο λογαριασμός του στο Instagram έχει 267 χιλιάδες followers ενώ πρόσφατα ξεκίνησε και τη νέα του ιστοσελίδα δημοπρασιών carsandbids.com. Εκτιμάται πως ο Doug κερδίζει $4.650 απο κάθε βίντεο που ανεβάζει στο YouTube, και $1.321 για κάθε δημοσίευση στο YouTube.


4. Manny Khoshbin

Manny Khoshbin

Ο Ιρανός επιχειρηματίας Manny Khoshbin έχει αποκτήσει αρκετά μεγάλη φήμη στους κλάδους των petrolheads από τότε που ξεκίνησε να παρουσιάζει την πλόυσια συλλογή του από υπεραυτοκίνητα στο διαδίκτυο. Το κανάλι του στο YouTube έχει 798.000 subscribers, με τους οποίους μοιράζεται βίντεο από τα πανάκριβα τετράτροχα που έχει στο γκαράζ του: τρεις (!) Bugatti, Porsche 935, Porsche Carrera GT, McLaren Senna, McLaren P1, McLaren 650S, δύο Mercedes-McLaren SLR, Pagani Hyaura Hermes Edition κ.α. Αν και είναι γνωστό πως ο Manny Khoshbin έχει άλλες πηγές εσόδων που σχετίζονται με τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες, υπολογίζεται πως βγάζει $2.615 για κάθε βίντεο που ανεβάζει στο YouTube και $1.321 για κάθε δημοσίευση στο Instagram όπου έχει 1,4 εκατομμύρια followers.


3. Salomondrin

Salomondrin

Ο Μεξικανο-αμερικανός επιχειρηματίας Alejandro Salomon, γνωστός με το ψευδώνυμο Salomondrin, έχει 1,6 εκατομμύρια subscribers στο κανάλι του στο YouTube και 2,5 εκατομμύρια followers στο Instagram. Από την πλούσια συλλογή του έχουν περάσει αρκετά υπεραυτοκίνητα τα οποία αγοράζει και πουλά ανά περιόδους μαζί με τη σύζηγό του. Ο Salomondrin εκτιμάται πως βγάζει $939 ανά βίντεο που ανεβάζει στο YouTube και περίπου $8.490 ανά δημοσίευση στο Instagram!


2. ChrisFix

ChrisFix

Το κανάλι ChrisFix στο YouTube έχει 6,5 εκατομμύρια subscribers, δημοσιεύοντας βίντεο με επισκευές σε οχήματα, ενώ το αντίστοιχο Instagram έχει 555.000 followers! Παρόλα αυτά, κανείς δεν έχει δει τον ιδιοκτήτη του καναλιού ούτε γνωρίζει την πραγματική του ταυτότητα, καθώς στα βίντεο ακούγεται μόνο η φωνή του, ενώ όπου εμφανίζεται φοράει κράνος. Υπολογίζεται πως ο ChrisFix βγάζει $7.236 ανά βίντεο στο YouTube και $2.730 ανά δημοσίευση στο Instagram!


1. Supercar Blondie

Supercar Blondie

Η αυστραλέζα Alex Hirschi, γνωστή με το ψευδώνυμο Supercar Blondie, είναι με διαφορά η διασημότερη influencer στο χώρο του αυτοκινήτου. Τα βίντεό της έχουν κερδίσει τη συμπάθεια του κοινού και εκατομμύρια views χάρη στην αμεσότητα και την απλότητα της παρουσίασης που την κάνει να ξεχωρίζει από τους συναδέλφους της - αν και για τους ίδιους λόγους έχει δεχθεί πολύ έντονη κριτική από μερίδα των petrolheads. Η Supercar Blondie έχει 3,86 εκατομμύρια subscribers στο YouTube και 6,2 εκατομμύρια followers στο Instagram! Εκτιμάται πως κερδίζει $4.352 για κάθε βίντεο που ανεβάζει και $20.969 για κάθε δημοσίευση στο Instagram!

[Πηγή: allcarleasing.co.uk]

node/39403

FIAT: Γιορτάζει τα γενέθλια του 500 εγκαινιάζοντας το Virtual Casa 500 [video]

Η FIAT ανοίγει ένα ψηφιακό μουσείο με το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του 500.

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

FIAT: Γιορτάζει τα γενέθλια του 500 εγκαινιάζοντας το Virtual Casa 500 [video]

Η FIAT γιορτάζει τα 63α γενέθλια του 500 και εγκαινιάζει το Virtual Casa 500, ένα ψηφιακό μουσείο μέσω του οποίου κανείς μπορεί να ανακαλύψει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του Ιταλικού θρύλου της αυτοκίνησης.

Συμπληρώθηκαν 63 χρόνια από την 4η Ιουλίου του 1957, ημέρα κατά την οποία η Fiat παρουσίασε ένα από τα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα όλων των εποχών. Το 500, το θρυλικό “Cinquino”, αγαπήθηκε από την πρώτη στιγμή και εξελίχθηκε σε ένα κοινωνικό φαινόμενο, αλλά και έναν πραγματικό πρεσβευτή του “Made in Italy” σε όλο τον κόσμο. Το 2017, ένα Fiat 500 πρώτης γενιάς –το αυτοκίνητο που χάρισε στους Ιταλούς το «δώρο» της αυτοκίνησης- προστέθηκε στη μόνιμη συλλογή του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης (MoMA), μια κορυφαία τιμητική διάκριση από το «ναό» της τέχνης και του design. Το 2007, η αναβίωση του μοντέλου δημιούργησε ένα fashion icon που ταξίδεψε το Ιταλικό στιλ σε όλο τον κόσμο.

Τώρα, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό 500 έρχεται να συνεισφέρει στην επανάσταση στις αστικές μετακινήσεις, με μια θετική αύρα που μόνο το Fiat 500 θα μπορούσε να προσφέρει.

FIAT 500

Virtual Casa 500: ένα ψηφιακό μουσείο αφιερωμένο στα γενέθλια ενός θρύλου

Σήμερα, την 4η Ιουλίου, τα γενέθλια του 500 αποτελούν την αφορμή για το ξεκίνημα μιας σειράς εκδηλώσεων στη γενέτειρα του μοντέλου, το Τορίνο. Η παραγωγή του νέου αμιγώς ηλεκτρικού 500 ξεκινά στις πλήρως ανακαινισμένες γραμμές παραγωγής του Mirafiori, ενώ στον 4ο όροφο του μουσείου τέχνης Pinacoteca Agnelli, στο Lingotto, δημιουργήθηκε το Virtual Casa 500, το δώρο της Fiat για τα γενέθλια του θρυλικού της μοντέλου.  

Το διαδικτυακό μουσείο μπορεί να το επισκεφτεί οποιοσδήποτε μέσω του κινητού του τηλεφώνου ή του υπολογιστή του και να ταξιδέψει στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του 500. Παράλληλα αποτελεί μια προεπισκόπηση του “Casa 500” του χώρου που θα δημιουργηθεί στην Pinacoteca του Lingotto και θα ανοίξει τις πόρτες της για το κοινό την άνοιξη του 2021.

Η αλλαγή απαιτεί σταθερές βάσεις και γνώση της ιστορίας. Το Mirafiori είναι το σπίτι του Fiat 500, αλλά ο τόπος γέννησης του είναι το Lingotto. Εκεί κατασκευάστηκε το πρώτο 500 το 1936, το 500Α Topolino. Η Pinacoteca –της οποίας βασικός χορηγός είναι η Fiat- είναι το ιδανικότερο μέρος για να φιλοξενήσει τους εορτασμούς. Η σύνδεση της Pinacoteca Agnelli με τη μάρκα είναι στενή και τα δύο μέρη εκτός από τις κοινές αξίες, μοιράζονται και το γεγονός ότι προβάλουν την πόλη του Τορίνο, αλλά και συνολικά την Ιταλία σε όλο τον κόσμο.

Στο ψηφιακό περιβάλλον και οι 11 παρακάτω θεματικές ενότητες του Virtual Casa 500 βρίσκονται μόλις ένα “click” μακριά.     

  • «Η κληρονομιά»
  • «Made of Italy»
  • «Οι τρεις συλλεκτικές εκδόσεις του νέου ηλεκτρικού 500»
  • «Το ημερολόγιο ενός Θρύλου»
  • «Ένα ταξίδι σε τρεις γενιές»
  • «Η εμπειρία του νέου ηλεκτρικού 500»
  • «Η σχεδιαστική ιστορία του 500»
  • «Μια ιστορία κοινωνικής συνάφειας»
  • «Το μέλλον ξεκινά εδώ»
  • «Τα Vintage Vibes του 500»
  • «Έτοιμοι για την αλλαγή»

Οι επισκέπτες θα μπορούν να εισχωρήσουν στον κόσμο του 500 και να ανακαλύψουν μνήμες, όνειρα και συναισθήματα. Το πρώτο κομμάτι εστιάζει στην βιομηχανική και πολιτιστική κληρονομιά του Fiat 500, δίνοντας το στίγμα του τρόπου με τον οποίο οι γενιές του μοντέλου έδωσαν απαντήσεις στις ανάγκες κάθε εποχής. Το 1957 ήταν ο εκδημοκρατισμός, το 2007 η εξατομίκευση και σήμερα, το 2020 η προστασία του περιβάλλοντος. Τα ταξίδι ξεκινά το 1957 και οδηγεί σε μια πορεία που κατέκτησε τον κόσμο. Είναι ένα μονοπάτι μέσα από τις γενιές του μοντέλου που δημιούργησαν εμπνευσμένοι άνθρωποι, όπως μπορεί κανείς να ανακαλύψει στην ενότητα “Made of Italy”. Το Fiat 500 αποτελεί ένα από το προϊόντα που άλλαξαν τις αντιλήψεις και τους κανόνες του design. Στο ψηφιακό μουσείο οι επισκέπτες μπορούν επίσης να ανακαλύψουν συνεντεύξεις, διαφημίσεις και εκδηλώσεις που ανέδειξαν το Fiat 500 σε ένα παγκόσμιο φαινόμενο. Αντίστοιχα μια μοναδική συλλογή σχεδίων αποκαλύπτουν την εξέλιξη και τις ιδέες πίσω από τη δημιουργία του μοντέλου. Οι ενότητες που είναι αφιερωμένες στο αμιγώς ηλεκτρικό 500 παρουσιάζουν την εξέλιξη της ιδέας του 500 στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Οι τρεις μοναδικές δημιουργίες του νέου 500 από τις Armani, Bvlgari και Kartell χαρακτηρίζουν απόλυτα τη μοναδικότητα και τον ξεχωριστό χαρακτήρα του μοντέλου.

FIAT 500

Μια ολοκληρωμένη εμπειρία

Το Fiat του μέλλοντος δεν είναι απλά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά μια τεχνολογικά προηγμένη πλατφόρμα με κορυφαίες λύσεις συνδεσιμότητας. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο έχει δημιουργηθεί μια οικογένεια εφαρμογών που σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν την πιο ολοκληρωμένη εμπειρία με το νέο ηλεκτρικό 500. Στόχος των μηχανικών της Fiat ήταν να συνδέσουν μια σειρά λειτουργιών κάτω  από την ίδια πλατφόρμα ώστε το ηλεκτρικό 500 να δίνει λύσει με απλό, γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο σε όλες τις καθημερινές ανάγκες.

Το FIAT app

Η εφαρμογή Fiat app αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο, το οποίο είναι διαθέσιμο για εγκατάσταση σε smartphones –για την ώρα στη δοκιμαστική μορφή του- μέσω των Apple App Store και Google Play. Μέσω της εφαρμογής ο χρήστης μπορεί να ελέγξει από απόσταση λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως τα φώτα, το σύστημα κλιματισμού και το κλείδωμα των θυρών, να βρει τα πλησιέστερα σημεία φόρτισης, να διαχειριστεί τη συντήρηση του αυτοκινήτου και βέβαια να έρθει σε επαφή με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Με τη λειτουργία “My Navigation” ο οδηγός μπορεί να σχεδιάσει τη διαδρομή π.χ. της επόμενης ημέρας, να τη στείλει στο 500 και εκείνο να ετοιμαστεί (φόρτιση, προγραμματισμός συστήματος πλοήγησης, επιλογή βέλτιστης διαδρομής με βάση την κίνηση, κτλ.) για να κάνει όσο το δυνατόν πιο εύκολη και άνετη την μετακίνηση από το ένα σημείο στο άλλο. Τέλος η εφαρμογή δίνει πρόσβαση και σε δύο μοναδικές υπηρεσίες. Το My easy Charge και το My easy Wallbox.

My easy Charge

Μέσω της πανευρωπαϊκής συνεργασίας της Fiat με την Digital Charging Solutions (DCS), το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιων σημείων φόρτισης στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το My Easy Charge δίνει τη δυνατότητα αναζήτησης του πλησιέστερου ελεύθερου σταθμού φόρτισης, αλλά και την πληρωμή της υπηρεσίας με άμεσο και διαφανή τρόπο.

My easyWallbox

Το My easyWallbox είναι μια εφαρμογή που σύντομα θα είναι διαθέσιμη και είναι αφιερωμένη στη διαδικασία φόρτισης σε οικιακό δίκτυο, έτσι ώστε ο χρήστης να εκμεταλλεύεται τους ιδανικούς χρόνους φόρτισης (π.χ. νυχτερινό τιμολόγιο). Παράλληλα το τμήμα e-Mobility της FCA σε συνεργασία με τις ENGIE και ENEL X δημιούργησαν τρείς αποκλειστικές συσκευές φόρτισης. Το easyWallbox της ENGIE EPS και τους δύο φορτιστές με δυνατότητα σύνδεσης με το διαδίκτυο που δίνουν τη δυνατότητα ελέγχου της διαδικασίας φόρτισης σε πραγματικό χρόνο από οποιοδήποτε σημείο και να βρίσκεται ο χρήστης.

Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να έχετε μέσω videos μια πρώτη γεύση του Virtual Casa 500:

http://www.media.fcaemea.com/em-en/fiat/video/virtual-casa-500-footage

http://www.media.fcaemea.com/em-en/fiat/video/virtual-casa-500-clip

http://www.media.fcaemea.com/em-en/fiat/video/fiat-app

[Πηγή: FCA]