node/35721

Peugeot: Ξεκίνησε η παραγωγή στο νέο εργοστάσιο στο Μαρόκο

Το εργοστάσιο έχει δυναμικότητα 200.000 αυτοκινήτων το χρόνο – Το 208 θα είναι το πρώτο που θα μπει στη γραμμή παραγωγής.

Ο όμιλος PSA ανακοίνωσε πως ξεκίνησε την παραγωγή στο νέο του εργοστάσιο στην Kenitra του Μαρόκο, με το Peugeot 208 να είναι το πρώτο του μοντέλο. Tο εργοστάσιο που κόστισε € 557 εκατ. έχει ετήσια δυναμικότητα 200.000 οχημάτων τα περισσότερα των οποίων θα εξάγονται.

Το εργοστάσιο θα παράγει αυτοκίνητα στη νέα CMP πλατφόρμα της PSA για κόμπακτ και μικρά αυτοκίνητα. Εκτός από το Peugeot 208, θα μπορούσε να παράγει και τις αναμενόμενες νέες εκδόσεις των Citroen C-Elysee και Peugeot 301, και τριών μοντέλων της σειράς box που πωλούνται κυρίως σε αγορές εκτός Ευρώπης. Η PSA αναφέρει ότι το εργοστάσιο θα εξυπηρετήσει 80 χώρες.

Η παραγωγή θα ξεκινήσει με 100.000 οχήματα και θα φτάσει τα 200.000 τα επόμενα δύο χρόνια. Η PSA θα συναρμολογεί επίσης κινητήρες βενζίνης στο συγκεκριμένο εργοστάσιο, πολλοί από τους οποίους θα τροφοδοτούν άλλα εργοστάσια του ομίλου στην Ευρώπη. Το εργοστάσιο θα είναι σε θέση να παράγει 200.000 κινητήρες ετησίως.

Η περιφερειακή έδρα της Peugeot βρίσκεται στην Καζαμπλάνκα και το εργοστάσιο της Kenitra  θα απασχολεί 500 μηχανικούς και 27 προμηθευτές που έχουν δραστηριοποιηθεί  στην περιοχή. Η λειτουργία του εργοστασίου θα δημιουργήσει περίπου 20.000 άμεσες και έμμεσες εργασίες στην περιοχή.

Η Peugeot δεν είναι η πρώτη που έχει εργοστάσιο στο Μαρόκο. Και άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων και προμηθευτές έχουν δραστηριοποιηθεί στη χώρα, εκμεταλλευόμενοι τους χαμηλούς μισθούς σε σύγκριση με την Ευρώπη και τα γενναιόδωρα κίνητρα από την κυβέρνηση, καθώς και εύκολη πρόσβαση σε μεγάλους λιμένες. Η Renault διαθέτει δύο εργοστάσια στη χώρα – ένα στην Ταγγέρη με ετήσια δυναμικότητα 400.000 οχημάτων και ένα στην Καζαμπλάνκα που κατασκευάζει περίπου 85.000 οχήματα ετησίως.

Μεταξύ των πλεονεκτημάτων που προσφέρονται στην PSA και σε άλλες επιχειρήσεις αυτοκινήτων για να δραστηριοποιηθούν στην Kenitra περιλαμβάνονται απαλλαγές από τον φόρο εταιρειών (για περιορισμένο χρονικό διάστημα), φόρο προστιθέμενης αξίας και δασμούς. Η κυβέρνηση παρέχει επίσης επιδοτήσεις κατάρτισης για τους εργαζόμενους στην PSA.

Η PSA θα συνεχίσει επίσης να κατασκευάζει το 208 στο εργοστάσιο της στη Trnava στη Σλοβακία.

node/39143

Έκλεψαν πάνω από 50 αυτοκίνητα από αντιπροσωπεία [video]

Το περιστατικό έγινε στην California εν μέσω των ταραχών που έχουν ξεσπάσει μετά από τη δολοφονία του George Floyd.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Έκλεψαν πάνω από 50 αυτοκίνητα από αντιπροσωπεία [video]

Μια ομάδα ατόμων εισέβαλε το βράδυ της Κυριακής σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων στην California, κλέβοντας πάνω από 50 ολοκαίνουρια μοντέλα από τον χώρο. Οι κλέφτες εκμεταλλεύτηκαν την έκρυθμη κατάσταση που επικρατεί στις ΗΠΑ το τελευταίο διάστημα, με αμέτρητους διαδηλωτές να έχουν βγει στους δρόμους διαμαρτυρόμενοι για τη δολοφονία του αφροαμερικανού, George Floyd, από αστυνομικό.

Ο Carlos Hidalgo, ιδιοκτήτης της αντιπροσωπείας San Leandro Chrysler Dodge Jeep RAM SRT, αποκάλυψε στο δίκτυο CBS Local ότι τα αυτοκίνητα που εκλάπησαν κόστιζαν μεταξύ $60.000 και $90.000 το καθένα. Όπως φαίνεται και από βίντεο που κυκλοφόρησαν στο Instagram, ανάμεσά τους ήταν και πολλά Dodge Challenger SRT Hellcat.

Οι ταραξίες μπήκαν στο χώρο σπάζοντας τις τζαμαρίες, και βρήκαν το συρτάρι που ήταν αποθηκευμένα τα κλειδιά των αυτοκινήτων. Στη συνέχεια εντόπισαν ποια αυτοκίνητα αντιστοιχούσαν σε ποια κλειδιά χρησιμοποιώντας το συναγερμό. Παρά τις προσπάθειες του προσωπικού να μπλοκάρει το πάρκινγκ με άλλα αυτοκίνητα, οι κλέφτες κατάφεραν να διαφύγουν χρησιμοποιώντας ένα Hellcat για να εμβολίσουν άλλα οχήματα που εμπόδιζαν την έξοδό τους από το χώρο. Ακόμα, δεν δίστασαν να κλέψουν και ένα όχημα μέσα από την αντιπροσωπεία, οδηγώντας απευθείας μέσα από τη τζαμαρία.

Όλα τα αυτοκίνητα είχαν πομπό εντοπισμού μέσω GPS και όπως δήλωσε ο ιδιοκτήτης η διαδικασία εντοπισμού τους δείχνει πως έχουν διασκορπιστεί στις γύρω περιοχές. Η αστυνομία κλήθηκε όμως λόγω της κατάστασης είναι πολύ απασχολημένη ώστε να αναλάβει δράση. Όπως αναφέρει ο Carlos Hidalgo, αυτή η ενέργεια επηρεάζει άμεσα όχι μόνο τον ίδιο αλλά και τους 100 ανθρώπους που εργάζονται για αυτόν, οι οποίοι ήδη αντιμετώπιζαν σοβαρά προβλήματα μετά από την κρίση του κορονοϊού.

[Πηγή: CBS Local μέσω Carscoops]

node/39141
Tesla Model 3, Taiwan

To Autopilot κάρφωσε το Tesla Model 3 στο φορτηγό! [video]

Σε αυτοκινητόδρομο της Ταϊβάν, ένα Tesla Model 3 σούβλισε κυριολεκτικά ένα φορτηγό. Σύμφωνα με τον οδηγό, το Autopilot ήταν ενεργοποιημένο. Ένα εντυπωσιακό ατύχημα που ευτυχώς δεν προκάλεσε τραυματισμούς.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

To Autopilot κάρφωσε το Tesla Model 3 στο φορτηγό! [video]

Η εμπιστοσύνη στα αυτόνομα συστήματα οδήγησης μερικές φορές υπερβαίνει τις πραγματικές δυνατότητές τους. Στην Tesla, ο Elon Musk υπερθεμάτισε για τις δυνατότητες του Autopilot (κάνοντας και τις ανάλογες πωλήσεις), αλλά πολλοί οδηγοί είχαν τροχαία συμβάντα, μερικές φορές θανατηφόρα. Το πιο πρόσφατο έγινε στην Ταϊβάν χθες, 1η Ιουνίου 2020.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρόκειται για αστοχία του συστήματος, αλλά και κάτι που δείχνει ότι ο άνθρωπος επιβάλλεται να παραμένει κύριος της κατάστασης
Το τροχαίο συμβάν διαδραματίστηκε στον κεντρικό αυτοκινητόδρομο Νο. 1 που διασχίζει το νησί από βορρά προς νότο. 

Νωρίς το πρωί, ένα φορτηγό βρισκόταν τουμπαρισμένο στις δύο αριστερές λωρίδες. Κατά τη διάρκεια του λεπτού ύστερα από το ατύχημα, όλα τα φορτηγά και τα αυτοκίνητα απέφυγαν το τουμπαρισμένο φορτηγό, εκτός από το Tesla Model 3. Η καλιφορνέζικη μπερλίνα φάνηκε να φρενάρει, αλλά τελικά σφηνώθηκε στην καρότσα του φορτηγού, που ευτυχώς «έβλεπε» το Tesla με την οροφή της.

Η σύγκρουση ήταν βίαια, αλλά ο οδηγός του φορτηγού βρισκόταν ήδη ασφαλής στην κεντρική νησίδα. Ευτυχώς, ούτε ο οδηγός του Model 3 τραυματίστηκε. Σύμφωνα με τον τοπικό ιστότοπο CNA, το Autopilot καθοδηγούσε το αυτοκίνητο με ταχύτητα 110 km/h. Με τον οδηγό, να φανταζόμαστε να μένει έκπληκτος που δεν είδε το Tesla να επιβραδύνει, οπότε επενέβη ο ίδιος, αλλά όταν πια ήταν πολύ αργά. 

Πρόκειται λοιπόν για ένα ακόμη ατύχημα-απόδειξη ότι ακόμη και το πιο προηγμένο σύστημα δεν είναι αλάνθαστο. Προφανώς, το τουμπαρισμένο φορτηγό παρερμηνεύτηκε από τις κάμερες του Autopilot που δεν το θεώρησαν ως όχημα ή εμπόδιο.

Να σημειώσουμε εδώ, ότι παρόλο που ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει τον αυτόματο πιλότο ανά πάσα στιγμή, η συσκευή παραμένει βοήθημα οδήγησης και όχι εργαλείο υποκατάστασης του ανθρώπου. Το Autopilot στο φάκελο λειτουργίας του υποδεικνύει ότι πρέπει να κρατάς και με τα δύο χέρια το τιμόνι και να έχεις την προσοχή σου στο δρόμο. Ενεργοποιημένο χειροκίνητα, προειδοποιεί οπτικά μετά από λίγα δευτερόλεπτα εάν δεν κάνεις κάποια ενέργεια με το τιμόνι. Στη συνέχεια, εάν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί σε αυτήν την ειδοποίηση, το Autopilot απενεργοποιείται και δεν μπορεί πλέον να ενεργοποιηθεί όσο το αυτοκίνητο κινείται.