node/35468

Peugeot: Το ποδόσφαιρο είναι λαϊκό άθλημα και δεν ταιριάζει στην άνοδο του γοήτρου μας!

Η επικεφαλής συνεργασιών της Peugeot έκανε αυτή την εκπληκτική δήλωση, όταν ρωτήθηκε αν η Peugeot θα υποστηρίξει την ποδοσφαιρική ομάδα Sochaux, της ομώνυμης ιστορικής πόλης για τη γαλλική φίρμα.

Το FC Sochaux-Montbéliard δεν είναι σε καλή κατάσταση. Σε αθλητικό επίπεδο, ο σύλλογος μόλις που κατάφερε να διατηρηθεί στη Ligue 2. Από οικονομική άποψη, είναι σε μεγάλη αναταραχή, μέχρι το σημείου να κινδυνεύει να υποβιβαστεί διοικητικά στη National. Για να παραμείνει στη ζωή η FCSM, οι υποστηρικτές ζητούν βοήθεια από την Peugeot. Η γαλλική φίρμα έχει την ίδια έδρα με την ποδοσφαιρική ομάδα και ήταν ιδιοκτήτριά της μέχρι το 2015, οπότε και αγοράστηκε από ένα κινεζικό γκρουπ.

Η Isabel Salas Mendez, επικεφαλής των χορηγιών και συνεργασιών στην Peugeot, ρωτήθηκε για το θέμα από το ραδιόφωνο του Europe 1. Και η απάντησή της ήταν σαφέστατη: «Το ποδόσφαιρο είναι ένα άθλημα που δεν ταιριάζει με τις αξίες μας αυτή τη στιγμή. Οι αξίες του είναι πιο λαϊκές και εμείς προσπαθούμε να ανεβάσουμε το γόητρό μας. Δεν είναι κάτι καινούργιο αυτό».

Μια δήλωση που είναι το ίδιο εκπληκτική όσο και αδέξια. Πάνω απ’ όλα, είναι δύσκολο να την κατανοήσει ο φίλος του ποδοσφαίρου, καθώς πολλοί κατασκευαστές υψηλής κλάσης συνδέουν την εικόνα τους με ποδοσφαιρικούς συλλόγους, μεταξύ των οποίων και η Audi με τη Bayern Μονάχου και την Real Μαδρίτης. Η Volkswagen, την οποία η Peugeot έχει σαφώς πάρει στο κατόπι, δεδομένου ότι ανεβαίνει κλάση για να γίνει ένας «premium μαζικός» κατασκευαστής, είναι σημαντικός εταίρος στις εθνικές ποδοσφαιρικές ομάδες της Γαλλίας, ανδρική και στη γυναικεία.

Η Isabel Salas Mendez εξήγησε ότι η φίρμα αποφάσισε να επικεντρωθεί στο τένις. Εάν το ποδόσφαιρο είναι πολύ λαϊκό, τότε, το τένις είναι ένα άθλημα για το οποίο ενδιαφέρεται μια πλουσιότερη πελατεία που πιο ταιριαστή με τη γαλλική φίρμα; Η Mendez δεν θέλησε προφανώς να απαντήσει ευθέως στην ερώτηση και αποκρίθηκε ως πολιτικός: «Το άθλημα αυτό ταιριάζει καλύτερα με τις αξίες μας, είναι διεθνές και ενδιαφέρει τόσο τους άνδρες όσο και τις γυναίκες». 

Έτσι η Peugeot είναι φάτσα κάρτα αυτή τη στιγμή στο Roland Garros. Με το καλό και στο curling...

node/39174

Πώς θα ήταν ένα νέο Peugeot RCZ;

Το γαλλικό coupé ξαναγεννιέται σε ψηφιακό περιβάλλον με τη βοήθεια ανεξάρτητου σχεδιαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πώς θα ήταν ένα νέο Peugeot RCZ;

Μπορεί η Peugeot να έχει εξηγήσει τους λόγους που τα coupé μοντέλα έχουν καταργηθεί από τη γκάμα της, όμως αυτό δεν εμπόδισε τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Czyzewski  από το να οραματιστεί μια νέα γενιά του RCΖ (2009-2015).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Peugeot μας εξηγεί γιατί έχουν πεθάνει τα coupé

Ο σχεδιαστής διατήρησε τις αναλογίες, την διάταξη 2+2, τη διχρωμία και τα φουσκώματα στην οροφή που χαρακτήριζαν το τελευταίο δίπορτο μοντέλο της Peugeot. Παράλληλα, ενσωμάτωσε σε αυτό στοιχεία από την σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της γαλλικής φίρμας. Στη μάσκα τα επιθετικά φώτα LED έχουν τους "χαυλιόδοντες" που εισήγαγε το Peugeot 508 και πλαισιώνουν τη φαρδιά γρίλια με το έμβλημα της Peugeot. 

Peugeot RCZ

Στο προφίλ ξεχωρίζουν τα μεγάλα μαρσπιέ, και η διακοσμητική εισαγωγή αέρα που διαμορφώνει ένα πιο γωνιώδες σχήμα για τα φουσκωμένα πίσω φτερά. Πίσω έχουμε μια ενιαία μαύρη λωρίδα που φιλοξενεί τα φώτα LED που αποτελούνται από τρεις λεπτές "νυχιές" για τα στοπ και δύο οριζόντιες γραμμές για τα φλας σε κάθε πλευρά. Από κάτω βρίσκουμε δύο πλευρικές εσοχές και ένα φαρδύ διαχύτη με δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Εκτός από το λεπτομερές τρισδιάστατο μοντέλο του εξωτερικού και τα φωτορεαλιστικά renderings, ο σχεδιαστής δημιούργησε και το εσωτερικό! Εκεί βρίσκουμε το ψηφιακό περιβάλλον οδήγησης i-Cockpit της Peugeot, με τρισδιάστατο ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα. Την εικόνα συμπληρώνουν τα καθίσματα τύπου bucket, το flat-bottom τιμόνι μικρής διαμέτρου και οι μεταλλικές λεπτομέρειες που χαρίζουν μια premium εικόνα.

Peugeot RCZ

Γνωρίζουμε πως το σχέδιο του Czyzewski  δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια σχεδιαστική μελέτη που έκανε στον ελεύθερο χρόνο του για να διαφημίσει τις δυνατότητές του στο σχεδιασμό και τη δημιουργία τρισδιάστατων μοντέλων σε υπολογιστή. Παρόλα αυτά, τέτοια projects είναι πάντα καλοδεχούμενα καθώς ανοίγουν τη συζήτηση στο αυτοκινητιστικό φόρουμ και αφήνουν ελεύθερη τη φαντασία μας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 10+1 Peugeot που έκλεψαν την καρδιά μας [videos]

[Πηγή: Czyzewski Design μέσω Motor1]

node/39173
BP gas station EV chargers

Γερμανία: Υποχρεώνει τα πρατήρια να τοποθετήσουν φορτιστές

Για να υποστηρίξει το σχέδιο οικονομικής ανάκαμψης, η Γερμανία θα αναπτύξει ταχέως το δίκτυο φόρτισης, υποχρεώνοντας κάθε πρατήριο να εγκαταστήσει τουλάχιστον έναν σταθμό φόρτισης.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Γερμανία: Υποχρεώνει τα πρατήρια να τοποθετήσουν φορτιστές

Προκειμένου να αναθερμάνει την οικονομία της και να στηρίξει την αυτοκινητοβιομηχανία, η Γερμανία παρουσίασε πρόσφατα ένα νέο ιστορικό σχέδιο, ύψους 130 δισεκατομμυρίων ευρώ. Προσανατολισμένο στην ανάπτυξη της καθαρής κινητικότητας, το τελευταίο προβλέπει διπλασιασμό του οικολογικού μπόνους για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μείωση του ΦΠΑ τους.

Για να δώσει βάρος στα μέτρα της και να επιταχύνει τη γενικευμένη χρήση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, η γερμανική κυβέρνηση έχει επίσης επικεντρωθεί στην ανάπτυξη υποδομών και πιο συγκεκριμένα σε αυτό του δικτύου φόρτισης. Σήμερα αυτό το δίκτυο αριθμεί σε 27.730 σταθμούς φόρτισης σύμφωνα με τη BDEW, τη γερμανική ένωση για τη βιομηχανία ενέργειας και νερού.

Με το χαρτοφυλάκιο αποκλειστικά αφιερωμένο σε αυτήν την αποστολή, η Γερμανία θα επιβάλλει επίσης έναν ελάχιστο αριθμό σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης για καθένα από τα 14.118 πρατήρια καυσίμων της χώρας, όπως αναφέρει το Reuters. Κατώφλι προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος του ενός εκατομμυρίου τερματικών φόρτισης στη χώρα έως το 2030.

Σύμφωνα με τη BDEW, το δίκτυο πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον 70.000 συμβατικούς σταθμούς φόρτισης και 7.000 σταθμούς ταχείας φόρτισης για την υποστήριξη μιας μαζικής αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Επίσης, η πυκνότητα του δικτύου θα καθησυχάσει τους πιθανούς αγοραστές, των οποίων ο φόβος μήπως και ξεμείνουν από ενέργεια είναι το κύριο εμπόδιο στην αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.