Παρκαδόροι πλέον στους ταχυφορτιστές της Αγγλίας

Παρκαδόροι πλέον στους ταχυφορτιστές της Αγγλίας

Παρκαδόροι-υπάλληλοι θα αναλαμβάνουν να κρατήσουν την τάξη και να διορθώσουν το χάος στους ταχυφορτιστές.

Kia EV6

Τσακωμοί για τη σειρά φόρτισης στους ταχυφορτιστές; Αυτοκίνητα που ξεχνιούνται για ώρες κι ιδιοκτήτες που λείπουν; Όχι πια, χάρη σε εντεταλμένους υπαλλήλους σε ρόλο παρκαδόρου.

Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων ανθούν στα πλουσιότερα κράτη της Ευρώπης, αποδεικνύοντας ότι οι οδηγοί δεν θα περιμένουν την απαγόρευση των ΜΕΚ που θα έρθει το 2035 για να μεταβούν στην ηλεκτροκίνηση. Αλλά οι οδηγοί του Ηνωμένου Βασιλείου ανακαλύπτουν με τον άσχημο τρόπο ότι οι ταχυφορτιστές δεν επαρκούν πάντα.

Η αναταραχή που προκύπτει από την έλλειψη σε ταχυφορτιστές θα πρέπει να χρησιμεύσει ως προειδοποίηση στους σχεδιαστές των υποδομών στις χώρες που βρίσκονται ακόμα σε πρωτόλειο στάδιο. Όπως εμείς.

Ειδικά κατά τη διάρκεια των επίσημων αργιών, όταν όλοι είναι στο δρόμο, η κατάσταση μπορεί να γίνει αφόρητη. Κατά τα περσινά Χριστούγεννα, οδηγός EV χρειάστηκε να παραμείνει έξι ώρες στον σταθμό φόρτισης για να καταφέρει να συνεχίσει το ταξίδι του, αναφέρει η Daily Telegraph.

electric

Οι εκνευρισμένοι οδηγοί EV τα βάζουν με το προσωπικό κι ο ένας τον άλλον. Για να αποφευχθούν σκηνικά χάους, ο μεγαλύτερος πάροχος πρατηρίων των αυτοκινητοδρόμων της Βρετανίας, η Moto, θα προσλάβει υπαλλήλους που θα επιβλέπουν τη διαδικασία. Θα εγγυώνται ότι τηρείται η σωστή σειρά προτεραιότητας στους ταχυφορτιστές κι όλοι σέβονται τους υπολοίπους.

Δεν πρόκειται προφανώς για ένστολους, αλλά για υπαλλήλους με κίτρινα γιλέκα κι ασυρμάτους, χωρίς καμία απολύτως νομική εξουσία. Αλλά το γεγονός ότι απαιτούνται επιβλέποντες σε τοποθεσίες φόρτισης EV υπογραμμίζει την έλλειψη υποδομών.

Γιατί όμως η Moto δεν δίνει τα ίδια χρήματα για να κατασκευάσει περισσότερους ταχυφορτιστές; Η απάντηση είναι ότι θέλει, αλλά δεν μπορεί. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Ken McKeikan κατηγορεί το ελλιπές δίκτυο ηλεκτροδότησης που δεν του επιτρέπει να εγκαταστήσει περισσότερους φορτιστές στα 49 πρατήρια της Moto.

Hyundai Ioniq 6

Δηλώνει ότι αναγκάστηκε να υποβάλει αίτηση για την κατασκευή 25 ηλιακών πάρκων δίπλα στους σταθμούς φόρτισης, ώστε να εγγυηθεί την επαρκή παροχή ρεύματος στους ταχυφορτιστές.

Αν κι η βρετανική κυβέρνηση ανέβαλε κατά μία πενταετία την προγραμματισμένη απαγόρευση των πωλήσεων θερμικών αυτοκινήτων, εξακολουθεί να επιβάλλει ότι τουλάχιστον το ένα πέμπτο των νέων αυτοκινήτων που θα πουληθούν στη χώρα το επόμενο έτος πρέπει να είναι οχήματα μηδενικών εκπομπών. Ποσοστό που θα αυξηθεί στο 80% ως το 2030.

Υπάρχουν ήδη περισσότερα από 850.000 EV στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου και το σύνολο θα έχει ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο μέχρι τα μέσα του επόμενου έτους.

Τι μπορεί να διδάξει το παραπάνω εμάς που είμαστε 1-2 βήματα πίσω στην ηλεκτροκίνηση; Ότι οι υποδομές πρέπει να προηγούνται των πωλήσεων οχημάτων κι ότι αυτό που συμβαίνει στην πατρίδα μας, με έναν ταχυφορτιστή 50 ή 60 kW σε κάθε ΣΕΑ, είναι απολύτως ανεπαρκές.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube