node/39405

Οι πιο ακριβοπληρωμένοι influencers αυτοκινήτου

Πόσα χρήματα κερδίζουν για κάθε βίντεο στο YouTube και κάθε δημοσίευση στο Instagram οι influencers αυτοκινήτου;

Το επάγγελμα του "influencer" μπορεί μόνο στο άκουσμά του να προκαλεί αντιδράσεις από μεγάλη μερίδα του κοινού, όμως γίνεται ολοένα και πιο αποδεκτό καθώς η εξάρτησή μας από το διαδίκτυο τείνει να αυξάνεται. Όπως και στο κομμάτι των ηλεκτρονικών, των καλυντικών και της μόδας, έτσι και στην αυτοκίνηση υπάρχουν αρκετοί influencers που έχουν αφήσει το στίγμα τους στην online κοινότητα των petrolheads.

Η σελίδα allcarleasing.co.uk έφτιαξε μια λίστα με τους δημοφιλέστερους influencers που δραστηριοποιούνται στον χώρο του αυτοκινήτου, μαζί με εκτιμήσεις για τα έσοδα που έχουν ανά βίντεο στο YouTube και ανά δημοσίευση στο Instagram. Τα ποσά θα σας φανούν ιδιαίτερα υψηλά, όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε πως για κάθε πετυχημένο influencer υπάρχουν χιλιάδες άλλοι που δεν έχουν καταφέρει να μετατρέψουν το χόμπι τους σε προσοδοφόρο επάγγελμα. Όπως και να έχει, οι εκατομμύρια followers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι από μόνοι τους αρκετά ελκυστικοί για να ανέβει το κασέ της διαφήμισης.

Ας δούμε λοιπόν τους πέντε πιο ακριβοπληρωμένους automotive influencers αυτή τη στιγμή:


5. Doug DeMuro

Doug De Muro

Ο Αμερικανός Doug DeMuro είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς YouTubers με περιεχόμενο για αυτοκίνητα σε ολόκληρο τον κόσμο. Στο κανάλι του στο YouTube το οποίο έχει 3,62 εκατομμύρια subscribers, κάνει reviews σε κάθε λογής μοντέλα τα οποία δανείζεται από αντιπροσωπείες ή από ιδιώτες καθώς δεν έχει καμία σχέση με τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Εκτός από αυτή την ιδιαιτερότητα που του χαρίζει απόλυτα αντικειμενική προσέγγιση, αυτό που τον ξεχωρίζει είναι ο ιδιαίτερα αναλυτικός τρόπος παρουσίασης του εξωτερικού και της καμπίνα κάθε μοντέλου προτού τα οδηγήσει και τα βαθμολογήσει με το δικό του Doug Score. Ο λογαριασμός του στο Instagram έχει 267 χιλιάδες followers ενώ πρόσφατα ξεκίνησε και τη νέα του ιστοσελίδα δημοπρασιών carsandbids.com. Εκτιμάται πως ο Doug κερδίζει $4.650 απο κάθε βίντεο που ανεβάζει στο YouTube, και $1.321 για κάθε δημοσίευση στο YouTube.


4. Manny Khoshbin

Manny Khoshbin

Ο Ιρανός επιχειρηματίας Manny Khoshbin έχει αποκτήσει αρκετά μεγάλη φήμη στους κλάδους των petrolheads από τότε που ξεκίνησε να παρουσιάζει την πλόυσια συλλογή του από υπεραυτοκίνητα στο διαδίκτυο. Το κανάλι του στο YouTube έχει 798.000 subscribers, με τους οποίους μοιράζεται βίντεο από τα πανάκριβα τετράτροχα που έχει στο γκαράζ του: τρεις (!) Bugatti, Porsche 935, Porsche Carrera GT, McLaren Senna, McLaren P1, McLaren 650S, δύο Mercedes-McLaren SLR, Pagani Hyaura Hermes Edition κ.α. Αν και είναι γνωστό πως ο Manny Khoshbin έχει άλλες πηγές εσόδων που σχετίζονται με τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες, υπολογίζεται πως βγάζει $2.615 για κάθε βίντεο που ανεβάζει στο YouTube και $1.321 για κάθε δημοσίευση στο Instagram όπου έχει 1,4 εκατομμύρια followers.


3. Salomondrin

Salomondrin

Ο Μεξικανο-αμερικανός επιχειρηματίας Alejandro Salomon, γνωστός με το ψευδώνυμο Salomondrin, έχει 1,6 εκατομμύρια subscribers στο κανάλι του στο YouTube και 2,5 εκατομμύρια followers στο Instagram. Από την πλούσια συλλογή του έχουν περάσει αρκετά υπεραυτοκίνητα τα οποία αγοράζει και πουλά ανά περιόδους μαζί με τη σύζηγό του. Ο Salomondrin εκτιμάται πως βγάζει $939 ανά βίντεο που ανεβάζει στο YouTube και περίπου $8.490 ανά δημοσίευση στο Instagram!


2. ChrisFix

ChrisFix

Το κανάλι ChrisFix στο YouTube έχει 6,5 εκατομμύρια subscribers, δημοσιεύοντας βίντεο με επισκευές σε οχήματα, ενώ το αντίστοιχο Instagram έχει 555.000 followers! Παρόλα αυτά, κανείς δεν έχει δει τον ιδιοκτήτη του καναλιού ούτε γνωρίζει την πραγματική του ταυτότητα, καθώς στα βίντεο ακούγεται μόνο η φωνή του, ενώ όπου εμφανίζεται φοράει κράνος. Υπολογίζεται πως ο ChrisFix βγάζει $7.236 ανά βίντεο στο YouTube και $2.730 ανά δημοσίευση στο Instagram!


1. Supercar Blondie

Supercar Blondie

Η αυστραλέζα Alex Hirschi, γνωστή με το ψευδώνυμο Supercar Blondie, είναι με διαφορά η διασημότερη influencer στο χώρο του αυτοκινήτου. Τα βίντεό της έχουν κερδίσει τη συμπάθεια του κοινού και εκατομμύρια views χάρη στην αμεσότητα και την απλότητα της παρουσίασης που την κάνει να ξεχωρίζει από τους συναδέλφους της - αν και για τους ίδιους λόγους έχει δεχθεί πολύ έντονη κριτική από μερίδα των petrolheads. Η Supercar Blondie έχει 3,86 εκατομμύρια subscribers στο YouTube και 6,2 εκατομμύρια followers στο Instagram! Εκτιμάται πως κερδίζει $4.352 για κάθε βίντεο που ανεβάζει και $20.969 για κάθε δημοσίευση στο Instagram!

[Πηγή: allcarleasing.co.uk]

node/39640

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin βγάζει τις SLR του για βόλτα και για μια αναμνηστική φωτογραφία.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Γιατί κάποιος να αγοράσει 5 Mercedes-Benz SLR McLaren; [video]

Ο Manny Khoshbin, γνωστός επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στον κλάδο του real estate, τα τελευταία χρόνια αρέσκεται στο να παρουσιάζει μέσω YouTube την πανάκριβη συλλογή υπεραυτοκινήτων που διατηρεί στο γκαράζ του. Ανάμεσα σε σπάνια μοντέλα όπως ειδικές εκδόσεις των Bugatti Veyron, Bugatti Chiron, Pagani Huayra κ.α., είναι και κάτοχος όχι μίας, αλλά πέντε (!) Mercedes-Benz SLR McLaren.

Στο τελευταίο του βίντεο, ο Khoshbin έβγαλε τις πέντε SLR από το γκαράζ με σκοπό να τις τραβήξει μια ομαδική φωτογραφία σε διπλανή αλάνα. Με αφορμή τη φωτογράφιση, κάθε SLR έκανε μια σύντομη βόλτα ώστε να λειτουργήσει ο κινητήρας καθώς από ότι καταλαβαίνουμε τα αυτοκίνητα περνούν το μεγαλύτερο χρόνο της ζωής τους σε ακινησία. Όπως λέει και ο ίδιος «Λοιπόν παιδιά, έχω πέντε από αυτές και πρέπει να τις οδηγώ!».

Να θυμίσουμε πως η Mercedes-Benz SLR McLaren ήταν ο πρώτος καρπός συνεργασίας των δύο εταιρειών που για πολλά χρόνια συμμάχησαν στην Formula 1. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου το 1999 ενώ η έκδοση παραγωγής ακολούθησε το 2003 με ανθρακονημάτινο αμάξωμα. Κάτω από το μακρύ καπό βρίσκεται ένας supercharged κινητήρας V8 5,4 λίτρων με απόδοση 626 PS και 780 Nm (στην "απλή" έκδοση). Μεταξύ 2003 και 2010, κατασκευάστηκαν συνολικά 2.157 μονάδες της SLR.

SLR

Οι δύο από τις SLR του Kohoshbin είναι εκδόσεις Roadster και οι υπόλοιπες τρεις Coupe, ενώ έχουν διαφοροποιήσεις όσον αφορά το συνδυασμό εξωτερικών και εσωτερικών αποχρώσεων. Αν και έχουν αρκετά χρόνια στην πλάτη τους, τα μοντέλα έχουν διατηρήσει τον εξωτικό τους χαρακτήρα. Το μόνο πρόβλημα που φαίνεται να ισχύει για όλες τις SLR είναι το υδραυλικό σύστημα με το οποίο ανοίγουν οι πόρτες, το οποίο δε λειτουργεί το ίδιο αποδοτικά μετά από 15 χρόνια.

Αν αναρωτιέστε γιατί ο Manny Khoshbin αγόρασε 5 SLR, όπως έχει αποκαλύψει σε παλαιότερο βίντεο λόγος είναι απλός - εκτός του ότι είναι ένα από τα αυτοκίνητα που του αρέσουν πολύ και ήθελε να το έχει σε διαφορετικά χρώματα, πιστεύει πως η αξία του θα ανέβει στο χρηματιστήριο των υπεραυτοκινήτων (όπως έγινε με τις ανταγωνιστικές Porsche Carrera GT και Ferrari Enzo από την ίδια χρονική περίοδο) οπότε βλέπει την αγορά τους ως επένδυση. Πάντως για να ξέρετε, η αγαπημένη του SLR είναι η λευκή Roadster.

node/39637

100 χρόνια Mazda: Κατεβάστε δωρεάν το βιβλίο-αφιέρωμα

Όλη η ιστορία της μάρκας σε ένα βιβλίο που μπορείτε να το αποκτήσετε δωρεάν. 

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

100 χρόνια Mazda: Κατεβάστε δωρεάν το βιβλίο-αφιέρωμα

H Mazda ιδρύθηκε το 1920 και οδηγήθηκε από την τόλμη, την αμφισβήτηση της κοινής πρακτικής και την αναζήτηση νέων δρόμων στους τομείς της μηχανολογίας και του σχεδιασμού.

Σε όλη αυτή τη διαδρομή, η Mazda κατέγραψε σημαντικές διακρίσεις. Ήταν η πρώτη Ασιατική μάρκα που κέρδισε το Le Mans το 1991. Παρουσίασε το εμβληματικό Cosmo Sport 110S, τον περιστροφικό κινητήρα σε μοντέλο μαζικής παραγωγής και δημιούργησε ένα παγκόσμιο best-seller: το διθέσιο roadster Mazda MX-5, με πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις από το λανσάρισμά του το 1989. Είναι η μάρκα που παρουσίασε τον πρώτο βενζινοκινητήρα στον κόσμο που συνδυάζει τις τεχνολογίες αυτανάφλεξης με συμπίεση, και ανάφλεξη με σπινθήρα, τον κινητήρα Skyactiv-X.

Όλη η ιστορία της θρυλικής μάρκας που ακολουθεί το ασυμβίβαστο και προκαλεί το κατεστημένο, φιλοξενείται σε ένα πολύ όμορφο αφιέρωμα που ετοιμάστηκε από την Mazda Motor Europe. Ξεκινώντας από την πόλη καταγωγής της μάρκας, την ηρωική Χιροσίμα, οι σελίδες του βιβλίου μας ξεναγούν σε όλα τα σημαντικά γεγονότα που χάραξαν την αιωνόβια ιστορία της μάρκας. 

Μέσα σε 7 ενότητες φιλοξενείται όλη η διαδρομή της Mazda μέχρι το σήμερα.

Κατεβάστε το βιβλίο-αφιέρωμα στα 100 χρόνια της Mazda ΕΔΩ.

TAGS