Škoda Kodiaq RS
node/39863

Οι εκπομπές ρύπων «έφαγαν» το Škoda Kodiaq RS

Η Škoda θα σταματήσει σταδιακά την παραγωγή του Kodiaq RS, το οποίο δεν θα παραμείνει στον κατάλογο για πολύ. Οι ρύποι του είναι πολύ υψηλοί στην όλο και πιο περιοριστική ευρωπαϊκή αγορά.

Με 207 g/km στον κύκλο WLTP, δεν μπορούμε να πούμε ότι το Škoda Kodiaq RS βρίσκεται σε ευνοϊκό επίπεδο CO2 όσον αφορά τη φορολογία σε κάποιες χώρες και τα τέλη κυκλοφορία στη δική μας. Και με μια βασική τιμή ήδη αλμυρή, από €52.900 στην Ελλάδα, το μάλους στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές φέρνει αυτό το ισχυρότερο ντίζελ SUV της Škoda σε δυσμενή εμπορική θέση. 

Έτσι, αναγνωρίζοντας το πρόβλημα, η τσεχική εταιρεία θα σταματήσει σταδιακά την παραγωγή του 7θέσιου οικογενειακού SUV της, ενώ δήλωσε ότι θα υπάρξουν περαιτέρω προσαρμογές στην υπόλοιπη γκάμα του Kodiaq από το επόμενο έτος.

Προφανώς, ορισμένοι κινητήρες θα μπορούσαν να εξαφανιστούν με τη σειρά τους από τους καταλόγους, αλλά η προσθήκη ενός επαναφορτιζόμενου υβριδικού Kodiaq φαίνεται να αποκλείεται από τον εκπρόσωπο της φίρμας.

Škoda Kodiaq RS

Βέβαια, ο θάνατος του Kodiaq RS θα μπορούσε να μην είναι οριστικός εάν είχε βρεθεί τεχνική λύση για τη μείωση των εκπομπών του. Αλλά χωρίς εξυβριδισμό και μάλιστα σε επαναφορτιζόμενη διαμόρφωση, θα ήταν περίπλοκο. Ο κατασκευαστής θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να επωφεληθεί λογικά από την ανανέωση του μεγάλου του SUV για να φέρει και μια αναμενόμενη φρεσκάδα, η οποία ειρήσθω εν παρόδω έχει καθυστερήσει, καθώς το Kodiaq παραμένει αναλλοίωτο από το λανσάρισμά του, το 2016. 

Έτσι, αναμένουμε κάτι νέο και μάλιστα γρήγορα σε αυτό το μοντέλο, πιθανόν τους προσεχείς μήνες, ειδικά τη στιγμή που ο ανταγωνισμός είναι αδυσώπητος στην κατηγορία. Ωστόσο, το Kodiaq βαστάει γερά στην ευρωπαϊκή πιάτσα, κρατώντας την τέταρτη θέση στις ευρωπαϊκές πωλήσεις, έχοντας εμπρός του από τους μαζικούς κατασκευαστές μόνο την Toyota με το RAV4. 

Αντίστοιχα στην Ελλάδα κατέχει την πέμπτη θέση στην κατηγορία των D-SUV, όπου στους μαζικούς κατασκευαστές βρίσκεται πίσω από το κυρίαρχο Nissan X-Trail (και της D κατηγορίας γενικά) και το Toyota RAV4.

node/40201

Το VW Group αναζητά αγοραστές για την Ducati

Στο πλαίσιο της γενικότερης αναδιάρθρωσης που προβλέπει το νέο πενταετές της πρόγραμμα. 

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το VW Group αναζητά αγοραστές για την Ducati

Το Volkswagen Group αναζητά πιθανούς πλειοδότες για τη μάρκα Ducati σκοπεύοντας να την πουλήσει πριν προχωρήσει τον επόμενο μήνα στην ανακοίνωση του νέου πενταετούς προγράμματος αναδιάρθρωσης της πολιτικής του. Όπως αναφέρει το Reuters, στο πλαίσιο του παραπάνω προγράμματος, η VW θα επανεξετάσει το μέλλον της μάρκας Ducati καθώς και αυτό της Lamborghini και της Bugatti.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volkswagen Group: Θα πουλήσει τις Lamborghini και Bugatti;

Η Volkswagen αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο στάδιο ενδελεχούς ανάλυσης των στοιχείων που αφορούν στο μέλλον των Lamborghini, Bugatti και Ducati στο πλαίσιο της ευρύτερης αναζήτησης οικονομιών κλίμακας καθώς μετατοπίζεται σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής.

Το αν η Volkswagen θα ξεκινήσει μια επίσημη διαδικασία πώλησης είναι ακόμα αβέβαιο, σημειώνει το δημοσίευμα. Να σημειώσουμε πως η Volkswagen επιχείρησε να πουλήσει τη Ducati το 2017, όταν η Bajaj Auto BAJA.NS σε συνεργασία με την KTM, καθώς και οι Polaris και ιδιωτικοί επενδυτικοί όμιλοι Bain, PAI και Investindustrial εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους να αγοράσουν την ιταλική μάρκα. Η πώληση τότε σκόνταψε στην αντίδραση των εργαζομένων. 

node/40197

O Jorge Diez αναλαμβάνει διευθυντής σχεδιασμού σε SEAT και Cupra

Μετακομίζει από την Audi στη SEAT, στην οποία και παλαιότερα είχε υπηρετήσει από τη θέση του επικεφαλής του εξωτερικού σχεδιασμού. 

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

O Jorge Diez αναλαμβάνει διευθυντής σχεδιασμού σε SEAT και Cupra

Ο Jorge Diez αναλαμβάνει τη θέση του διευθυντή σχεδιασμού τόσο για τη SEAT όσο και για την Cupra από την 1η Δεκεμβρίου.
Ο Diez είχε διατελέσει επικεφαλής του εξωτερικού σχεδιασμού της SEAT μεταξύ 2011 και 2014.

Εργάστηκε τόσο για τη VW όσο και για την Audi στη Γερμανία, επιστρέφοντας στην τελευταία το 2014, προκειμένου να δουλέψει σε αυτήν αλλά και στις Lamborghini και Ducati ως διευθυντής του concept design. Κατά την πρώτη του περίοδο στο Audi, δημιούργησε μοντέλα όπως το TT δεύτερης γενιάς και το A7 Sportback της πρώτης γενιάς.

Όσο για την πρώτη του θητεία στη SEAT είχε «υπογράψει» μερικά από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως το Leon τρίτης γενιάς, το Ibiza τέταρτης γενιάς και το Ateca, το πρώτο SUV της SEAT.

«Ο Jorge Díez είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους σχεδιαστές στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η υπογραφή του είναι σε πολλά από τα βασικά μας αυτοκίνητα τηςτελευταίας δεκαετίας, όπως το Leon, το Ateca και το Ibiza, και είναι υπέροχο το ότι επιστρέφει στη SEAT. Η διεθνής του εμπειρία, η έμπνευση από τη Βαρκελώνη και οι αξίες των SEAT και CUPRA θα αντικατοπτρίζονται στα μοντέλα που θα παρουσιάσουμε τα επόμενα χρόνια », δήλωσε ο πρόεδρος της SEAT και της Cupra, Wayne Griffiths.

0 Jorge Díez (θα αναφέρεται στον Executive Vice-President for Research and Development της SEAT, Dr. Werner Tietz), είναι πτυχιούχος τεχνικός μηχανικός στο Industrial Design από το Cardenal Herrera University of Valencia και κάτοχος Master degree in Car Design από το Polytechnic University of Valencia καθώς και Master degree από το London Royal College of Art.

TAGS