node/36033

Το όχημα της Toyota για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο

Το ηλεκτρικό APM θα διευκολύνει την κίνηση των αθλητών, του προσωπικού και των επισκεπτών με περιορισμένη κινητικότητα.

Η Toyota, επίσημος υποστηρικτής των Ολυμπιακών και Παρολυμπιακών Αγώνων που θα πραγματοποιηθούν στο Τόκιο το 2020, παρουσίασε το όχημα APM (Accessible People Mover) που θα χρησιμοποιηθεί για τις ανάγκες των δύο μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων.

Το APM σχεδιάστηκε για να μεταφέρει όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους κατά τη διάρκεια των αγώνων, όπως αθλητές, προσωπικό και επισκέπτες με περιορισμένη κινητικότητα (ηλικιωμένους, άτομα με ειδικές ανάγκες, έγκυες ή οικογένειες με μικρά παιδιά). Η Toyota θα κατασκευάσει περίπου 200 τέτοια οχήματα τα οποία θα τεθούν σε λειτουργία στις εγκαταστάσεις των Ολυμπιακών Αγώνων κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Toyota APM

Το APM έχει μήκος 3,9 μ, πλάτος 1,6 μ και ύψος 2,0 μ. Η τελική ταχύτητα του ηλεκτρικού μοντέλου αγγίζει τα 19 km/h ενώ η αυτονομία του φτάνει τα 100 km.

Το βασικό μοντέλο μπορεί να φιλοξενήσει τον οδηγό και 5 ακόμα επιβάτες σε τρεις σειρές καθισμάτων. Επιπλέον, η μεσαία σειρά έχει τη δυνατότητα αναδίπλωσης δίνοντας προσβασιμότητα σε ένα άτομο σε αναπηρικό αμαξίδιο το οποίο εισέρχεται από το πλάι με τη βοήθεια μιας ράμπας. Στην έκδοση "Relief" θα υπάρχει χώρος για ένα φορείο και θέσεις για το νοσηλευτικό προσωπικό που θα συνοδεύει τον τραυματία.

Και στις δύο εκδόσεις, οι πλευρές του οχήματος είναι ανοικτές διευκολύνοντας την πρόσβαση για όλους τους επιβάτες, ενώ η κεντρικά τοποθετημένη θέση του οδηγού που κάθεται πάνω στον εμπρός άξονα είναι ανυψωμένη, δίνοντας του καλύτερη ορατότητα.

node/39106

Αυτό είναι το σχέδιο αναδιάρθρωσης της Renault

Στόχος να εξοικονομηθούν € 2 δισ. - Το σχέδιο προβλέπει μείωση παραγωγής, οικονομίες κλίμακος και κόψιμο 15.000 θέσεων εργασίας παγκοσμίως. 

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Αυτό είναι το σχέδιο αναδιάρθρωσης της Renault

Λίγες μόνον μέρες πριν, ουπουργός Οικονομικών της Γαλλίας Bruno Le Maire δήλωνε ότι η Renault θα μπορούσε να βγει εκτός λειτουργίας εάν δεν πάρει βοήθεια πολύ σύντομα για να αντιμετωπίσει την πτώση τζίρου από την κρίση του κοροναϊού, προσθέτοντας επίσης ότι η αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να προσαρμοστεί στην νέα κατάσταση.

Σήμερα έρχεται στο φως όλο το σχέδιο αναδιάρθρωσης της εταιρείας το οποίο στοχεύει στην εξοικονόμηση του όχι και τόσο ευκαταφρόνητου ποσού των €2 δισ. παγκοσμίως. 
Οι βασικοί άξονες του σχεδίου αυτού είναι η μείωση της παραγωγής κατά 20%, η αναθεώρηση της δραστηριότητας έξι εργοστασίων και -ως αποτέλεσμα των παραπάνω - το κόψιμο περίπου 15.000 θέσων εργασίας.
Ο χρονικός ορίζοντας της υλοποίησης του σχεδίου είναι ορίζοντας τριετίας με τη Renault να αναθεωρεί πλήρως τις επιχειρησιακές της δραστηριότητες, στοχεύοντας πλέον στην ηλεκτροκίνηση και στην καινοτομία. Δυνατό χαρτί της μάρκας θα παραμείνουν τα ελαφρά επαγγελματικά, τομέας στον οποίο οι εμπορικές της επιδόσεις είναι εξαιρετικές. 

ren

Σε ό,τι αφορά στις περικοπές θέσεων εργασίας, η Renault ανακοίωσε ότι αυτές θα γίνουν μέσω προγράμματος εθελουσίας εξόδου, αλλά πάντα σε συνεργασία με τους συλλόγους εργαζομένων και τους κοινωνικούς φορείς, ενώ θα υλοποιήσει και πρόγραμμα μετεκπαίδευσης και κινητικότητας εργαζομένων. 
Υπόλογίζεται ότι στη Γαλλία θα χαθούν πάνω απο 4.600 θέσεις εργασίας και άλλες 10.000 περίπου σε όλο τον κόσμο. 

Παράλληλα, μέσα από το νέο μοντέλο δράσης της Συμμαχίας (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ λεπτομέρειες) θα της δώσει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί κοινά εξαρτήματα με τα υπόλοιπα μέλη της Συμμαχίας, πετυχαίνοντας σημαντικότατες οικονομίες κλίμακος. 

Σε ό,τι αφορά στα εργοστάσια, αυτά σε Ρουμανία και Μαρόκο θα δουν την παραγωγικότητά τους να «παγώνει», ενώ στο μικροσκόπιο θα τεθεί και η χρησιμότητα των εργοστασίων που διατηρεί η εταιρεία στη Ρωσία. 
Το εργοστάσιο στη Dieppe μάλλον θα κλείσει μετά το τέλος της παραγωγής της Alpine A110, ενώ τα άλλα δύο σε Douai και Maubeuge τίθενται και αυτά στο μικροσκόπιο με σκοπό τη δημιουργία ενός κέντρου ελαφρών φορτηγών και ηλεκτρικών οχημάτων στη Βόρεια Γαλλία. Ακόμη θα επανεξεταστεί αν συντρέχει λόγος ύπαρξης του εργοστασίου στο Fonderie de Bretagne.

alpine

Επίσης, οι δραστηριότητας του εργοστασίου στο Choisy-le-Roi θα μεταφερθούν σε αυτό του Flins, ενώ όπως ανακοινώθηκε η Renault θα δώσει πίσω στην κινεζική Dongfeng το μερίδιο που κατέχει στην μέχρι σήμερα κοινή τους εταιρεία, την Dongfeng Automotive Company.

Να θυμίσουμε επίσης ότι η γαλλική κυβέρνηση βρισκόταν πριν λίγες μέρες σε συζητήσεις με τη διοίκηση της εταιρείας για δάνειο ύψους €5 δισ., βάζοντας όμως ως βασική προϋπόθεση πολλές από τις εκτός συνόρων δραστηριότητες της εταιρείας να επιστρέψουν στη Γαλλία. 
 

node/39105

Συνεργασία VW-Ford και με τη βούλα

Το ΔΣ της VW έδωσε το «πράσινο φως» και πλέον η συνεργασία των δύο εταιρειών είναι γεγονός - Σε ποιους τομείς θα συνεργαστούν.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Συνεργασία VW-Ford και με τη βούλα

Ένα χρόνο περίπου πριν, η VW και η Ford είχαν ανακοινώσει ότι προτίθενται να συνεργαστούν και να χαράξουν μια κοινή πορεία στους τομείς της ηλεκτροκίνησης, της αυτόνομης οδήγησης αλλά και στα επαγγελματικά οχήματα. 
Πλέον αυτή η πρόθεση μετουσιώνεται σε πράξη, καθώς το ΔΣ της VW ενέκρινε τα βασικά σημεία της συμφωνίας που θα ανοίξει νέους ορίζοντες και στις δύο μεγάλες εταιρείες. 

ΜΕΒ

Βασικότερο σημείο της συμφωνίας είναι ότι η VW θα παραχωρήσει στη Ford το δικαίωμα χρήσης της πλατφόρμας ΜΕΒ για τα ηλεκτρικά οχήματα. Στην πλατφόρμα αυτή που βασίζεται το ID.3 της VW θα «πατήσει» και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της Ford που θα διατίθεται στην Ευρώπη. 
Από την πλευρά της η Ford θα δώσει στη VW ένα μεσαίου μεγέθους pick-up που θα ενσωματώνει όλη την τεχνογνωσία της Ford στην κατηγορία (που είναι σημαντικότατη) και το οποίο βέβαια θα κυκλοφορήσει με τα σήματα της VW.
Τέλος, στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης, οι δύο εταιρείες θα εξελίξουν από κοινού ανάλογη τεχνολογία μέσω της Argo AI, εταιρείας που η Ford χρησιμοποιεί ήδη για το σκοπό αυτό.