Ο Τσιτσιπάς βολτάρει στο Μονακό με μια Aston Martin V12 Speedster

Ο Τσιτσιπάς βολτάρει στο Μονακό με μια Aston Martin V12 Speedster

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς βρέθηκε πίσω από το τιμόνι της μοναδικής Aston Martin V12 Speedster και δε έχασε την ευκαιρία να... γκρινιάξει! Καίει πολύ σημείωσε σε ανάρτησή του.

Κλαίνε οι χήρες κλαίνε και οι παντρεμένες λέει ο λαός. Και ο Στέφανος Τσιτσιπάς είναι μια από αυτές τις περιπτώσεις που επιβεβαιώνει τη λαϊκή ρήση. 

Ενώ φωτογραφήθηκε να κάνει βόλτες στο Μονακό με μια  Aston Martin V12 Speedster μαζί με την αγαπημένη του Πάουλα Μπαντόσα, κατάφερε πάλι να προκαλέσει το κοινό αίσθημα ανεβάζοντας ένα σχόλιο στο Twitter με το οποίο σχολιάζει πως το συγκεκριμένο σούπερκαρ καίει πολύ. 

Χαρακτηριστικά σημειώνει πως «Θυμάστε όταν ήμασταν ενθουσιασμένοι με το να πάρουμε ένα νέο αυτοκίνητο; Τώρα είμαστε ενθουσιασμένοι όταν το λαμπάκι του καυσίμου δεν ανάβει αμέσως μετά τον ανεφοδιασμό». 

Ποιο είναι όμως το αυτοκίνητο που οδηγεί ο Τσιτσιπάς; 
Το διθέσιο Speedster είναι μια δημιουργία του τμήματος Q by Aston Martin και η εξέλιξή του διήρκεσε 12 μήνες. Η V12 Speedster αποτελεί την φυσική συνέχεια της θρυλικής DBR1 (1959) η οποία κέρδισε στο Le Mans, και της πιο πρόσφατης CC100 Speedster(2013).

Εμφανισιακά, η V12 Speedster μοιάζει με μια φουσκωμένη Vantage που της έχει αφαιρεθεί το παρμπρίζ και η οροφή. Στο εμπρός μέρος δεσπόζει η μεγάλη γρίλια της Aston Martin η οποία πλαισιώνεται από πλευρικές εισαγωγές αέρα και τα φώτα της Vantage. Το καπό έχει έντονες δυναμικές γραμμές, φούσκωμα με κεντρική εισαγωγή αέρα που επιτρέπει λίγο περισσότερο χώρο για τον V12, και πλευρικές γρίλιες από τις οποίες δραπετεύει ο αέρας.

Στο προφίλ οι δυναμικές γραμμές είναι πιο έντονες από τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας και θυμίζουν βράγχια. Πίσω βρίσκουμε τα φώτα της Vantage τα οποία σχηματίζουν μια όμορφη αεροτομή και ένα μεγάλο διαχύτη που ενσωματώνει τις δύο κεντρικές απολήξεις της εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι. Η πιο εντυπωσιακή λεπτομέρεια είναι αναμφίβολα τα δύο αεροδυναμικά φουσκώματα πίσω από τα προσκέφαλα των επιβατών με διάφανο κάλυμμα και χώρο αποθήκευσης για τα κράνη.

Ανάμεσα στους επιβάτες υπάρχει ένα διαχωριστικό, ενώ πίσω από τα προσκέφαλα των καθισμάτων δύο τόξα προσφέρουν μια αίσθηση προστασίας. Στο ταμπλό βρίσκουμε μια κεντρική οθόνη αφής και από κάτω της τα χειριστήρια κλιματισμού. Παράλληλα, ρετρό πινελιές όπως τα μαύρα και κόκκινα δερμάτινα λουριά υπενθυμίζουν την πλούσια αγωνιστική κληρονομία της Aston Martin.

Τέλος, τα ειδικά σχεδιασμένα γραφικά - μικρά αεροπλανάκια και επιγραφές "Do Not Step" - είναι αναφορές στο μαχητικό αεροσκάφος F/A-18 της Boeing από το οποίο εμπνεύστηκαν οι σχεδιαστές για τη δημιουργία της συγκεκριμένης V12 Vantage.

To όχημα βασίζεται στην αλουμινένια αρχιτεκτονική της Aston Martin ενώ δανείζεται αρκετά από τα μηχανικά του μέρη από τις DBS Superleggera και Vantage. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω με coil springs και ενεργά αμορτισέρ (λειτουργίες Sport, Sport+ και Track). Πίσω από τις σφυρήλατες μονομπούλονες ζάντες 21" κρύβονται οι δίσκοι φρένων Carbon Ceramic με διάμετρο 410 mm εμπρός και 360 mm πίσω.

Ο twin-turbo V12 5,2 λίτρων αποδίδει 700 PS και 753 Nm και είναι τοποθετημένος πίσω από τον εμπρός άξονα. Ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF στέλνει τη δύναμη στους πίσω τροχούς με τη βοήθεια διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Σύμφωνα με την Aston Martin, η V12 Speedster επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 3,5" με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 300 km/h. 

H τιμή του αυτοκινήτου ξεκινά από τις £765.000 προ φόρων (€876.447).

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube