node/33353

O Lewis Hamilton εντυπωσιάζει και σε δύο τροχούς!

Οδήγησε σε πίστα την αγωνιστική Yamaha YZF-R1 Superbike και αναγκάστηκαν να του πουν να πηγαίνει πιο αργά!

Αυτό αποκάλυψε ο εργοστασιακός αναβάτης της Yamaha WSBK, Michael van der Mark, που πήρε μέρος στη δοκιμή στην πίστα της Jerez μαζί με τον 5 φορές πρωταθλητή F1.

Ο Hamilton οδήγησε μια YZF-R1 βαμμένη μαύρη και με το αγωνιστικό νούμερο 44, μαζί με τον van der Mark και τον άλλο εργοστασιακό αναβάτη της επίσημης ομάδας Yamaha Crescent, τον Alex Lowes (στη φωτ. με τον αριθμό 22).

hamilton SBK_lowes

Ο Hamilton είχε κάνει πρόσφατα δοκιμές και με τον αναβάτη της LCR Honda MotoGP, Cal Crutchlow, και έχει επανειλημμένως εκφράσει την αγάπη του για τις μοτοσικλέτες.

Όμως ο van der Mark είπε ότι, λόγω της έλλειψης του σωστού στιλ οδήγησης, ο Hamilton έπρεπε να πειστεί να πάει πιο αργά:

«Ο Lewis οδήγησε πριν σε δύο track days αυτή τη μοτοσικλέτα και οι άνθρωποι της ομάδας του ήταν λίγο ανήσυχοι λόγω της ταχύτητάς του», αποκάλυψε ο Ολλανδός. «Ήταν πολύ γρήγορος, αλλά δεν είχε το σωστό στιλ. Έγερνε σε μεγάλες γωνίες, οπότε η ομάδα του πήρε την πρωτοβουλία να του συστήσει να δεχτεί κάποιες συμβουλές από επαγγελματίες.
 
«Την πρώτη μέρα ήμουν μόνος μου με τον Lewis, ενώ τη δεύτερη μέρα ήρθε και ο team-mate μου, ο Alex Lowes. Την πρώτη μέρα προσπαθούσα να τον κάνω να πάει λίγο πιο αργά. Τη δεύτερη μέρα δουλέψαμε πολύ πάνω στο στιλ του»
.

hamilton sbk_rear

Ο van der Mark πρόσθεσε ότι τον εντυπωσίασε η εργατικότητα του Hamilton:
 
«Παρότι το έκανε για διασκέδαση, είχε μεγάλο κίνητρο να μάθει. Ρωτούσε πολλά πράγματα, κι αυτό ήταν κάτι ξεχωριστό. Βλέπεις ότι το διασκεδάζει, αλλά με 100% εμπλοκή. Θέλει να το κάνει σωστά και να μάθει όσο το δυνατόν περισσότερα».

Ο αναβάτης της Yamaha απέφυγε να πει πόσο ανταγωνιστικός θα ήταν ο Hamilton αν μεταπηδούσε στους αγώνες μοτοσικλέτας. Ο 26χρονος Ολλανδός, που ήταν 3ος στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, είπε:
 
«Βλέπεις ότι δεν φοβάται καθόλου. Βλέπεις επίσης ότι δεν έχει δισταγμούς και αμφιβολίες. Υπάρχουν πολλοί αναβάτες που έχουν μικροδισταγμούς και αμφιβολίες, αλλά αυτός το πάει μέχρι τέρμα αν αποφασίσει να το κάνει. Είναι το ίδιο με τα αυτοκίνητα, απλά το φυσικό του ταλέντο. Σίγουρα μπορεί να οδηγήσει μοτοσικλέτα, [αλλά] δεν ξέρω πόσο πιο γρήγορα μπορεί να πάει. Ξέρω ότι μπορεί να είναι πολύ πιο γρήγορος, αλλά είναι δύσκολο να προβλέψω τι μπορεί να κάνει πάνω σε μοτοσικλέτα.
 
«Έχει οδηγήσει μόνο τέσσερις μέρες μέχρι σήμερα και είναι περίπου 7” πιο αργός από εμάς. Με αυτούς τους χρόνους όμως είναι πιο γρήγορος από τους περισσότερους αναβάτες σε track days. Μπορείς να διακρίνεις ότι έχει ένα ξεχωριστό ταλέντο, αλλά δεν ξέρω αν θέλει να το κάνει αυτό σε μόνιμη βάση».

Πρόσκληση από τον valentino Rossi για προπόνηση
Ο θρύλος του MotoGP δηλώνει κι αυτός την εκτίμησή του για τον Hamilton:

«O Hamilton είναι μεγάλος φαν των μοτοσικλετών. Παρακολουθεί τους αγώνες και μου στέλνει συνεχώς μηνύματα. Υπερβάλλει λιγάκι στους επαίνους για τους αναβάτες, λέγοντας ότι είμαστε οι μόνοι που παίρνουμε αληθινό ρίσκο. Πρέπει να έρθει στο ράντσο μου κάποια μέρα». 

hamilton sbk portrait

Παρότι είχε μια ανώδυνη πτώση στη Jerez την πρώτη μέρα, ο Hamilton έγραψε στο Instagram πόσο χάρηκε την εμπειρία του με τη Yamaha:

«Ξύπνησα σήμερα νιώθοντας υπέροχα. Ήδη μου λείπει αυτό το superbike. Για να ξέρετε, πάντα αγαπούσα τους δύο τροχούς περισσότερο από τους τέσσερις. Πάντα ήθελα μοτοσικλέτα από παιδί, αν και είμαι πολύ ευγνώμων που ο πατέρας μου μού αγόρασε καρτ. Όμως ο έρωτάς μου τώρα είναι να είμαι σε πίστα με τη μοτοσικλέτα μου.

«Έχω τον μεγαλύτερο σεβασμό κι εκτίμηση για αυτούς τους αναβάτες. Είναι πολύ διαφορετικός θεσμός, όμως απαιτεί τα ίδια βασικά στοιχεία, όπως χρόνο, υπομονή, τόλμη, επικέντρωση, ευελιξία και θέληση να πάρεις ρίσκα. Όλα αυτά είναι που κάνουν το σπορ συναρπαστικό.

«Και ναι, θα λάτρευα να αγωνίζομαι με μοτοσικλέτες. Όμως αυτοί οι τύποι είναι σε άλλο επίπεδο, οπότε νομίζω πως απλά θα ευχαριστηθώ την οδήγηση και θα δοκιμάσω τα όριά μου στην πίστα. @valeyellow46, πρέπει να έρθω στο ράντσο asap!»

Ο Lowes περιέγραψε στο Twitter τον Hamilton ως «πολύ γρήγορο κι εντυπωσιακό» και «σπουδαίο τύπο, πραγματικό φαν των δύο τροχών».

[Πηγή: Autosport]

Hamilton sbk με van der Mark και Lowes
 

node/39150
Koenigsegg  & Polestar

Koenigsegg και Polestar: Μια συνεργασία-γρίφος

Στην ιστορία της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας υπήρξαν ελάχιστες στενές σχέσεις μεταξύ εταιρειών. Η ανακοινωθείσα συνεργασία μεταξύ Polestar και Koenigsegg ανοίγει νέο κεφάλαιο στη Σουηδία.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Koenigsegg και Polestar: Μια συνεργασία-γρίφος

Εκτός από ένα κοινό πρότζεκτ για επαναφορτιζόμενα υβριδικά στα τέλη της δεκαετίας του ’00, που ένωσε τη Volvo, τη SAAB και την προμηθεύτρια μπαταριών Vattenfall, τα παραδείγματα συνεργασιών μεταξύ μεγάλων σουηδών κατασκευαστών με αντικείμενο τις μεταφορές παντός είδους τα ψάχνεις με το τουφέκι. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές σουηδικές φίρμες που έχουν συνιστώσες δυνατότητες.

Ξεκινώντας με τη Volvo και την Koenigsegg, τις δύο εναπομείνασες και εξαιρετικές οντότητες στο σουηδικό τοπίο αυτοκινήτων. Για την ακρίβεια, η αντίκλητος της Volvo, η θυγατρική Polestar (πρώην σπορ βραχίονας της Volvo και νέα πλέον φίρμα) που ανακοινώνει μια αναδυόμενη συνεργασία με την Koenigsegg. Ανακοίνωση που δεν υπεισέρχεται σε λεπτομέρειες, αφήνοντάς μας να μαντέψουμε με μια φωτογραφία-γρίφο που δείχνει το σούπερκαρ Gemera από την Koenigsegg και το πολύ πρόσφατο πρωτότυπο Precept από την Polestar.

Koenigsegg  & Polestar

Και ο γρίφος, όσον κι αν προσπαθούμε να αναλύσουμε και να συνθέσουμε πράγματα, παραμένει. Προσώρας δεν έχουμε καταλάβει ποιο θα είναι το αντικείμενο και τελικά ο καρπός αυτής της συνεργασίας. Θα μπορούσε λοιπόν να έχει εύρος από μια κοινή γκάμα πιο μαζικών μοντέλων μέχρι μια κοινή, σπέσιαλ δημιουργία περιορισμένης παραγωγής…

node/39149

VW Group: Αλλαγές στην ηγεσία των VW, Porsche και Škoda

Ο Oliver Blume από την Porsche στο τιμόνι της VW. 

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

VW Group: Αλλαγές στην ηγεσία των VW, Porsche και Škoda

To Group Volkswagen είναι έτοιμο να αλλάξει την ηγεσία σε κάποιες από τις μάρκες του και συγκεκριμένα στις Volkswagen, Porsche και Škoda,όπως αναφέρουν γερμανικά μέσα ενημέρωσης. 

Σύμφωνα με αυτά τα δημοσιεύματα, ο σημερινός Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche, ο Oliver Blume (φωτό άρθρου) θα αναλάβει το τιμονι της Volkswagen, με το αφεντικό της Skoda, τον Bernhard Maier να παίρνει τη θέση του Blume στην Porsche.

Ο Herbert Diess θα διατηρήσει τον έλεγχο των συνολικών δραστηριοτήτων του Ομίλου Volkswagen, αλλά παραδίδει την καθημερινή διαχείριση της μάρκας Volkswagen στον Blume, ο οποίος καλείται να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που άφησε η πανδημία στην πιο δημοφιλή μάρκα του group αλλά και κάποια άλλα, όπως αυτά που έχουν να κάνουν με το λογισμικό του Golf VIII και του ID. 3 και τα οποία είχαν αντίκτυπο στην παραγωγή τους. 

Οι αλλαγές έρχονται μετά από αυτήν της περασμένης εβδομάδας, κατά την οποία ο «επικεφαλής τεχνολογίας» της Volkswagen, ο Matthias Rabe, μετακόμισε στο Bentley, αντικαθιστώντας τον Werner Tietz, ο οποίος μετακόμισε στη SΕΑΤ για να ηγηθεί του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης.

Τέλος, ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο επικαφαλής μάρκετινγκ της VW, ο Jochen Sengpiehl, είναι έτοιμος να δει την πόρτα της εξόδου από την εταιρεία, καθώς σε αυτόν χρεώνεται η ρατσιστική διαφήμιση του Golf η οποία αποσύρθηκε (Δείτε ΕΔΩ το βίντεο), αφού προηγουμένως σήκωσε θύελλα ειδικά στα social media.